Kokeilin raskaustestiä toistamiseen samalla testiä, haamu vai mikä? KUVA! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Täällä pähkähullu jolta ei löytynyt kotoolta muuta kuin viime kierrossa käytetty Apteekin raskaustesti, jolla siis sain tuolloin puhtaan negan.
Tässä illalla pähkäilin että voisiko näyttää mitään, ihan kokeilumielellä, mutta kyllä nyt alko oikeasti mietityttämään kun siihen ilmestyi lähes samantien lähes väritön (tietenkin kun väri on loppunut testistä) viiva kontrolli viivan viereen.
Ensin siinä oli vain märkä viivan paikka, sitten siihen alkoi ilmestyä hitusen jotain punertavaa väriä, kuvassa tuskin näkyy...
Luonnossa siis selvempi, ei tarvitse tippaakaan tiirailla, näkyy kyllä kauempaakin. Koitin tallettaa kameralle, näkyykö mitään?
Ja jos täältä löytyy jotain muita uteliaita kuumeilijoita jotka ootte joskus käyttäneet samaa testiä toistamiseen, niin näyttääkö AINA jonkun viivanpaikan vaikka olisikin nega? :D

Mulla siis ollut koko viikonlopun nännit arat (ei normaalia mulle) ja valkkaria tullut ihan kiitettävästi.. ja landella ei tullut sitten ostettua.. kai sitä huomenna pitäis marssia apoteekkiin kokeilla ihan KÄYTTÄMÄTTÖMÄLLÄ ja uudella testillä... :laugh: :laugh: :laugh:

Tässä ihan muokkaamaton kuva
ImageShack

Ja tässä muokattu, jos viiva tulis näkyviin paremmin. Mutta huom siis luonnossa paljon paljon selvempi...
ImageShack

Juu kyllä mä nään siinä ihan selvästi viivan kun kattelen tätä testiä täällä.. mutta kiinnostaisi nimenomaan teidän ehkä viisaampien mielipiteet että tuleeko niihin sitten helpostikkin tuommoinen jos uudelleen dippaa.. Vaikka onkohan kellään edes tullut koskaan mieleenkään testaa toistamiseen samalla tikulla........ :laugh:

WTF? Säilyttääkö joku oikeasti käytettyjä raskaustestejä, etenkin jos tulos on ollut nega..?

Sanoisin että ei ole millään tavalla luotettava tuollainen käytetty testi. Mene apteekkiin aamulla ja testaa uudemman kerran.

Toivotaan kuitenkin plussaa :)

Tuolta näytti mun raskaustesti myös ja ihmettelin, myös seuraavana päivänä ja kolmantena tein digitaalisen...siinä luki "raskaana" ;)

Kyllä sillon uskaltaisikin iloita jos saisi tuommoisen ihan KÄYTTÄMÄTTÖMÄÄN testiin.. mutta kun tää oli jo käytetty ... Joten hitusen kyllä toiveet nousi mutta ei tohon ole kyllä todellakaan mitään luottamista... jännää silti!! :D

WTF? Säilyttääkö joku oikeasti käytettyjä raskaustestejä, etenkin jos tulos on ollut nega..?

Sanoisin että ei ole millään tavalla luotettava tuollainen käytetty testi. Mene apteekkiin aamulla ja testaa uudemman kerran.

Toivotaan kuitenkin plussaa :)

hehe joo mulla löytyi tuolta kaapin pohjasta vielä.. ei siis ollut säästössä sen takia että käyttäisin uudelleen... tuli vaan tänään ihan hullu ajatus kun mietin että kumpa ois nyt testi millä testata niin oli pakko kokeilla tota käytettyä... :laugh:

Jänskää! Kai sitä on pakko sitten huomenna mennä ostamaan testi.. en saa muuten mielenrauhaa että mitä tuo tarkoittaa. Ja pakkohan se on jo sitten näkyä edes haamuna siinä jos on näkyäkseen. :)

Ja yks mitä mulla on ollu tässä myös niin aivasteleminen... en tiedä johtuuko sitten tuosta siitepölystä mutta ihan sisälläkin tulee aivasteltua aika paljon..
Jostain muistan lukeneeni että aivastelu voisi olla oire... :P

ihan tervettä se ois heittää se testit saman tien menemään .. mutta eks kaikki kielletty oo jännää.. :laugh: siis en harrasta testien säilyttelyä mutta tuo on vaan sattunut jostain syystä jäämään tonne yöpöydän laatikkoon viime kierron aamuisesta testailusta.. :)

Miksi teet käytetyllä? Eikö ole rahaa ostaa uutta testiä?

Alussa kerroinkin että tuli mökkeiltyä koko viikonloppu ei tullut siellä lähdettyä ajamaan "lähimpään" apteekkiin.. ja tänään ei tietenkään ainakaan täällä meillä päin ole apteekit auki ja malttamattomana oli pakko kokeilla.. miten edes tulikaan mieleen testata... kaikkea sitä keksiikin.. :laugh: mutta jospa huomenna uskaltais kokeilla.. vaikka tuskin.. tässäkään kierrossa :(

Siis ihan oikeasti! Vähintään joka toinen päivä sama juttu tällä palstalla, kun mammaksi haluavat vauhkoavat raskaustestin viivanpaikan olevan selvä merkki raskaudesta. Mitä minä en ymmärrä?

tuu ihmeessä huomenna kertomaan mitä käyttämätön testi sanoo :D Kyllä mä olen jotain näkeväni molemmissa kuvissa, mutta en ole niin paneutunut asiaan että osaisin sen enempää päätellä :D

Alkuperäinen kirjoittaja häh;23920593:
Siis ihan oikeasti! Vähintään joka toinen päivä sama juttu tällä palstalla, kun mammaksi haluavat vauhkoavat raskaustestin viivanpaikan olevan selvä merkki raskaudesta. Mitä minä en ymmärrä?

Vauvakuume tekee ihmeitä ;)

tuu ihmeessä huomenna kertomaan mitä käyttämätön testi sanoo :D Kyllä mä olen jotain näkeväni molemmissa kuvissa, mutta en ole niin paneutunut asiaan että osaisin sen enempää päätellä :D

Kohta alkaa ihan hävettämään käydä tossa meijän apteekissa... pitäisköhän sitä viimeinkin tilata tuolta netistä ihan kasa noita testejä niin ei tarttis rampata apoteekissa.... :laugh:
Sais edullisemminkin jos tilais...

Yhteistyössä