Kokeilkaa joskus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Santtu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Santtu"

Vieras
Kielen vie mennessään: Pirkan maustetut lohkoperunat, fetasalaattia, hk.n rypsiporsas naturel filepihvit maustevoilla tai ilman, valion 3 sipulin kermaa. Ai että, en oo sit aikoihin syönyt noih hyvää ruokaa :p

Voi olla hyvää, mutta ne voi tehdä itse ihan perus perunoista ja palasta possua, sille kaveriksi sipulia ja kermaa :) ei tule niin paljon lisä/säilöntäaineita.

[QUOTE="vieras";23487126]Voi olla hyvää, mutta ne voi tehdä itse ihan perus perunoista ja palasta possua, sille kaveriksi sipulia ja kermaa :) ei tule niin paljon lisä/säilöntäaineita.[/QUOTE]

peesi

[QUOTE="vieras";23487126]Voi olla hyvää, mutta ne voi tehdä itse ihan perus perunoista ja palasta possua, sille kaveriksi sipulia ja kermaa :) ei tule niin paljon lisä/säilöntäaineita.[/QUOTE]

Tuo rypsiporsas naturellina on terveellistä, mutta muista nyt ei voi sanoo, mut ei aina kiinnosta kattoo mitä missäkin on :D Meitä on joka junaan.

[QUOTE="tööt";23487198]Kierrän kaukaa rypsiporsaat, tavallinen on ihan yhtä hyvää eikä sikahintaista.[/QUOTE]

Empä menis sanoon, maistettiin toista, hyi helekutti suoraan sanottuna vaikka itse maustettiin :D

Yhteistyössä