V
vierailija
Vieras
Olen tutustunut (ja ihastunut) töiden kauttaa yhteen tosi viehättävään 26-vuotiaaseen mieheen ja tapaillut häntä muutaman viikon. Nyt sitten hän kertoi minulle, ettei ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. En enää oikein tiedä miten suhtautua mieheen, olen häneen todella ihastunut ja hän vaikuttaa siltä, että voisin alkaa ihan vakavaan suhteeseen hänen kanssaan, mutta hänen kokemattomuutensa mietityttää minua todella paljon. Olen itse pari vuotta häntä vanhempi ja minulla on kyllä pitkiäkin suhteita takana, ja lisäksi haluaisin kovasti mennä naimisiin ja perustaa perheen. Siksi en viitsisi alkaa sähläämään minkään kokemattoman ummikon kanssa, koska mielestäni tässä iässä on ihan kohtuullista odottaa, että vastapuolella on kokemusta seksin ja suhteiden saralta edes jonkun verran. Eihän kukaan työnantajakaan palkkaa noin vanhaa ihmistä, joka ei päivääkään ole tehnyt töitä.
Mieskin on kyllä minusta kiinnostunut ja on nytkin kovasti järkkäämässä uusia treffejä, mutta en todellakaan tiedä mitä minä nyt teen. Hän on todella ihana ja saa minulta jalat alta paremmin kuin yksikään aiempi kumppanini, mutta hänen kokemattomuutensa epäilyttää minua suuresti. En haluaisi enää olla mikään harjoituskappale hänelle sitä varten, että sitten hän voisi lähteä etsimään sitä oikeaa enkä mikään opettaja, jolle parisuhde-elämän pelisäännöt pitäisi opettaa tyyliin kädestä pitäen.
Mitä oikein teen miehen suhteen?Jatkaisitteko te muut tapailua, jos teille tulisi samanlainen tilanne kuin minulle?
Mieskin on kyllä minusta kiinnostunut ja on nytkin kovasti järkkäämässä uusia treffejä, mutta en todellakaan tiedä mitä minä nyt teen. Hän on todella ihana ja saa minulta jalat alta paremmin kuin yksikään aiempi kumppanini, mutta hänen kokemattomuutensa epäilyttää minua suuresti. En haluaisi enää olla mikään harjoituskappale hänelle sitä varten, että sitten hän voisi lähteä etsimään sitä oikeaa enkä mikään opettaja, jolle parisuhde-elämän pelisäännöt pitäisi opettaa tyyliin kädestä pitäen.
Mitä oikein teen miehen suhteen?Jatkaisitteko te muut tapailua, jos teille tulisi samanlainen tilanne kuin minulle?