kokematon mies... kannattaako juttua jatkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen tutustunut (ja ihastunut) töiden kauttaa yhteen tosi viehättävään 26-vuotiaaseen mieheen ja tapaillut häntä muutaman viikon. Nyt sitten hän kertoi minulle, ettei ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. En enää oikein tiedä miten suhtautua mieheen, olen häneen todella ihastunut ja hän vaikuttaa siltä, että voisin alkaa ihan vakavaan suhteeseen hänen kanssaan, mutta hänen kokemattomuutensa mietityttää minua todella paljon. Olen itse pari vuotta häntä vanhempi ja minulla on kyllä pitkiäkin suhteita takana, ja lisäksi haluaisin kovasti mennä naimisiin ja perustaa perheen. Siksi en viitsisi alkaa sähläämään minkään kokemattoman ummikon kanssa, koska mielestäni tässä iässä on ihan kohtuullista odottaa, että vastapuolella on kokemusta seksin ja suhteiden saralta edes jonkun verran. Eihän kukaan työnantajakaan palkkaa noin vanhaa ihmistä, joka ei päivääkään ole tehnyt töitä.
Mieskin on kyllä minusta kiinnostunut ja on nytkin kovasti järkkäämässä uusia treffejä, mutta en todellakaan tiedä mitä minä nyt teen. Hän on todella ihana ja saa minulta jalat alta paremmin kuin yksikään aiempi kumppanini, mutta hänen kokemattomuutensa epäilyttää minua suuresti. En haluaisi enää olla mikään harjoituskappale hänelle sitä varten, että sitten hän voisi lähteä etsimään sitä oikeaa enkä mikään opettaja, jolle parisuhde-elämän pelisäännöt pitäisi opettaa tyyliin kädestä pitäen.

Mitä oikein teen miehen suhteen?Jatkaisitteko te muut tapailua, jos teille tulisi samanlainen tilanne kuin minulle?

Eipä voi tietää ennen kuin kokeilee, kannattaako. Pääseehän suhteesta sitten pois vaikka muutaman tapaamisen jälkeen, jos tuntuu ettei jotkut asiat toimikaan. Sinulla on kuitenkin vielä aikaahankkia lapsia, uskon että se kuukaudessa, parissa selviää onko mies kehityskelpoinen, vai liian vihreä.

Itsellänikin suht kokematon mies, ja ei ole haitannut.

Joo. Käytetty nainen miettii, pitäiskö kiinni miehestä, jolla on sentään jotain itsekunnioitusta, itseänsä ja muita kohtaan?!
Sähläämään? Kultaseni, kännissäkö oot antanut? Ei se niin vaikeeta oo... Vaikeeta näyttää olevan ymmärtää, että siinä on muitakin tasoja kuin fyysinen suoritus, vai pidätsä sitä jonain urheiluharrastuksena?
Ja turha vetää kilareita tästä kommentista. Tyyli on valittu nimenomaan aloitusta vastaamaan.

Joo. Käytetty nainen miettii, pitäiskö kiinni miehestä, jolla on sentään jotain itsekunnioitusta, itseänsä ja muita kohtaan?!
Sähläämään? Kultaseni, kännissäkö oot antanut? Ei se niin vaikeeta oo... Vaikeeta näyttää olevan ymmärtää, että siinä on muitakin tasoja kuin fyysinen suoritus, vai pidätsä sitä jonain urheiluharrastuksena?
Ja turha vetää kilareita tästä kommentista. Tyyli on valittu nimenomaan aloitusta vastaamaan.

Idiootti. Tuskin tässä tapauksessa on kyse miehen itsekunnioituksesta, kun on jäänyt paitsi seurustelusta ja sekistä. Eiköhän kyse ole siitä, ettei miehelle vain ole tullut tilaisuutta eteen.

Anna miehelle mahdollisuus. Ei sinulla ole mitään menetettävääkään. Itse ainakin katsoisin, tuleeko jutusta mitään vai ei.
Minua vain pelottaa, että seksistä ei tule yhtään mitään jos päädymme joskus sänkyyn. Hänhän on vielä neitsyt, ja minä en taas haluaisi enää joutua kokemaan huonoa seksiä jonkun ummikon kanssa, kuten silloin teininä. Seksi on kuitenkin minulle tärkeä asia enkä voisi olla suhteessa, jossa seksi ei toimi.

Idiootti. Tuskin tässä tapauksessa on kyse miehen itsekunnioituksesta, kun on jäänyt paitsi seurustelusta ja sekistä. Eiköhän kyse ole siitä, ettei miehelle vain ole tullut tilaisuutta eteen.
Varmasti miehelle on tullut tilaisuuksia, hänellä on paljon kavereita, joiden kanssa hän viettää aikaa ja hän on muutenkin varsin sosiaalinen ja menevä tyyppi. Käy töissä, harrastaa liikuntaa eikä tosiaankaan ole mikään sohvaperuna. En oikein ymmärrä miten mies on edes voinut selvitä noin vanhaksi harrastamatta seksiä ja seurustelamatta kertaakaan. Minulle tulee vain mieleen, että hänessä on kuitenkin jotain vikaa jota ei tahdo myöntää... :(

Varmasti miehelle on tullut tilaisuuksia, hänellä on paljon kavereita, joiden kanssa hän viettää aikaa ja hän on muutenkin varsin sosiaalinen ja menevä tyyppi. Käy töissä, harrastaa liikuntaa eikä tosiaankaan ole mikään sohvaperuna. En oikein ymmärrä miten mies on edes voinut selvitä noin vanhaksi harrastamatta seksiä ja seurustelamatta kertaakaan. Minulle tulee vain mieleen, että hänessä on kuitenkin jotain vikaa jota ei tahdo myöntää... :(

Jos on näin, niin sitten voi tosiaan olla jotain vialla.

Itse seurustelin aikoinaan hetken aikaa komean ja mukavan miehen kanssa, jolla veltostui aina, kun yritettiin laittaa kalua sisälle. Oli joku psyykkinen juttu, koska muuten miehellä seisoi kovana. Miestä itseää hävetti asia niin paljon, että lopetti suhteemme. Nyt 20 v myöhemmin olen kuullut hänestä sen verran, ettei ole perheellistynyt.

Sääli, koska itse olisin ollut valmis jatkamaan suhdetta ja selvittämään ongelman.

Tämä on provo, mutta vastaan siitä huolimatta.

Ei ole olemassa mitään automaattia, jonka mukaan mies ihastuu vähintään X prosenttiin tapaamistaan naisista ja edelleen pyrkii parisuhteeseen Y prosentin näistä kanssa. Jotkut voivat 10 vuoden sisällä tutustua tuhanteen naiseen ilman, että yhdenkään kohdalla viisari värähtäisi sen verran, että syntyisi halu parisuhteeseen tai edes seksin harrastamiseen. Joku toinen taas on sellainen, että haluaa paneskella joka kolmannen tapaamansa edes suhteellisen samanikäisen naisen kanssa.

On täysin mahdollista, että ihminen elää normaalielämää 26-vuotiaaksi asti ihastumatta koskaan tosissaan keneenkään. Taikka niin, että ihastuu muutamaan, mutta ei saa vastakaikua ihastukseensa. Ei se tarkoita, että ihmisessä olisi jotain vikaa.

Mitä ihme provon huutelijoita taas täällä joka ketjussa. Melkoisia tynnyrissä kasvaneita, jos kuvittelevat, että kaikkien muidenkin elämä menee juuri samalla tavalla kuin oma elämä. Voi hallelujaa taas.

Mammat eivät opi koskaan... Ei edes silloin vaikka provossa on kaikki kliseet mukana.

Elämä on usein hyvin kliseistä. Sieltähän ne kliseet ovat juuri tulleetkin. Tietyt jutut tahtovat usein mennä saman kaavan mukaan.

Minulla on samantapaisia kokemuksia, paitsi, että en ole mennyt rakastumaan toiseen mieheen. Olen ymmärtänyt jättää jutun vain seksin asteelle, mikä ei naisille taida olla kovin yleistä.

Elämä on usein hyvin kliseistä. Sieltähän ne kliseet ovat juuri tulleetkin. Tietyt jutut tahtovat usein mennä saman kaavan mukaan.

Minulla on samantapaisia kokemuksia, paitsi, että en ole mennyt rakastumaan toiseen mieheen. Olen ymmärtänyt jättää jutun vain seksin asteelle, mikä ei naisille taida olla kovin yleistä.
Sinä ilmeisesti uskot myös tämän palstan ikäeroprovot?

"20 v teinityttöni on suhteessa aikuisen 26 v miehen kanssa, apua mitä teen!?!?!"

Vastaan Porvoon murteella esitettyyn kysymykseen porvoolaisittain:

Ap, sinä voit korjata tilanteen. Lähetä mies kahden viikon lomalle esim. Puolaan, tonni panorahaa mukaan. Ohjeista, että joka ilta pannaan eri naista tekniikka ja aukkoa vaihdellen. Palattuaan miehellä on kokemusta reilusti yli kymmenestä naisesta, riittääkö?

Lukuohje, euro vastaa yli neljää zlotya eli 200 zlotya on noin 50 euroa, 100 zlotya reilu 20 €. Tässä yli 8000 naista joilta irtoaa hintaan 50 € tai alle (älä klikkaa jos kaupallisen seksin olemassaolo häiritsee): http://www.roksa.pl/en/search/?anon...zien=0&hod=&hdo=&wyjazdy=0&name=&nr_tel=#show

Viimeksi muokattu:
Mä oon sitä mieltä että kannattaa kokeilla suht pian tuleeko siitä seksistä mitään. Sinänsä harmi että ne huonot ei koskaan opi paremmiksikaan jos eivät saa kokemusta, mutta en mäkään jaksaisi tyyppiä jonka kanssa seksi ei vaan onnistu tai tuntuu vain pahalta.

Ohhoi taas. Mitäpä jos nyt eka kattoisit tuleeks siitä mitään, enneku meet säätää asioitten edelle. Ihme vätinää, mut sit ei kuitenkaan tehä asian eteen mitään. Mikä tossa on, että pakko saada heti, just nyt se naimisiin, kakaroita, asunto, isompi auto ja kultanennoutaja?! Eks voi aluks kokeilla toimiiko se juttu ja sit jonkin aikaa sitä yhteistä elämistä saman katon alla kaksin jne.

Olen tutustunut (ja ihastunut) töiden kauttaa yhteen tosi viehättävään 26-vuotiaaseen mieheen ja tapaillut häntä muutaman viikon. Nyt sitten hän kertoi minulle, ettei ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. En enää oikein tiedä miten suhtautua mieheen, olen häneen todella ihastunut ja hän vaikuttaa siltä, että voisin alkaa ihan vakavaan suhteeseen hänen kanssaan, mutta hänen kokemattomuutensa mietityttää minua todella paljon. Olen itse pari vuotta häntä vanhempi ja minulla on kyllä pitkiäkin suhteita takana, ja lisäksi haluaisin kovasti mennä naimisiin ja perustaa perheen. Siksi en viitsisi alkaa sähläämään minkään kokemattoman ummikon kanssa, koska mielestäni tässä iässä on ihan kohtuullista odottaa, että vastapuolella on kokemusta seksin ja suhteiden saralta edes jonkun verran. Eihän kukaan työnantajakaan palkkaa noin vanhaa ihmistä, joka ei päivääkään ole tehnyt töitä.
Mieskin on kyllä minusta kiinnostunut ja on nytkin kovasti järkkäämässä uusia treffejä, mutta en todellakaan tiedä mitä minä nyt teen. Hän on todella ihana ja saa minulta jalat alta paremmin kuin yksikään aiempi kumppanini, mutta hänen kokemattomuutensa epäilyttää minua suuresti. En haluaisi enää olla mikään harjoituskappale hänelle sitä varten, että sitten hän voisi lähteä etsimään sitä oikeaa enkä mikään opettaja, jolle parisuhde-elämän pelisäännöt pitäisi opettaa tyyliin kädestä pitäen.

Mitä oikein teen miehen suhteen?Jatkaisitteko te muut tapailua, jos teille tulisi samanlainen tilanne kuin minulle?

Jos isoin osa ajattelee samalla tavalla kuin sinä, tämä "ongelma" eskaloituu entisestään. Harvempi mies saa sitä kokemusta, jos tuolla perusteella pistetään suhde poikki. Ilman seksiä ei saa kokemusta, eikä ilman kokemusta saa parisuhdessa. Lopulta tuollainen asenne kääntyy niitä vastaan, jotka suhtautuvat nyrpeästi kokemattomiin miehiin. Joskus jonkun täytyy olla se miehen ensimmäinen.

On aika tökeröä verrata parisuhdetta ja työpaikkaa. Ihan niinkuin miehen pitäisi olla joku naisen tarpeet tyydyttävä objekti. Aloittaja varmasti sitten tiedostaa myös sen, että jokaisella uudella työntekijällä ottaa oman aikansa, että siitä tulee tuottava yritykselle. Tyydyttävä seksielämä ottaa varmasti myös aikansa. Työpaikassa ammattitaidolla on merkitystä, parisuhteessa ennenkaikkea tunteella.

Eikö seksin ole tarkoitus tuottaa molemminpuolista mielihyvää? Koita asettua miehen asemaan, äläkä mieti pelkästään sitä, että omat tarpeesi tulevat tyydytetyksi. Eikö kannattaisi ajatella niin, että on hienoa olla tämän miehen ensimmäinen? Oletatko, että osaat tyydyttää miehen tarpeet sikäli mikäli sänkyyn saakka päädytte? Mitään ei kannata pitää itsestään selvänä.

Tuskin on olemassa mitään universaaleja pelisääntöjä parisuhteeseen, vaan ne ovat aina parin itsensä luotava. Vai ajatteliko ajaa miehen tietyn muotin sisään?

Jos lopetit/lopetit tapailun hänen kokemattomuuden perusteela, se kertoo vain siitä, että hän oli liian hyvä sulle. Vai miltä susta tuntuisi, jos mies pistäisi sun kanssa poikki, jos sulla ei olis lainkaan kokemusta? Sinänsä päätön ajatus, mut teoriassa mahdollinen.

Todennäköisesti sulla olis kaikki perusteet pitää kyseistä miestä yhtenä kusipäänä.

Yhteistyössä