Hae Anna.fi-sivustolta

Kokemattomuus

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä Noviisi, 20.05.2018.

1. Noviisi Vierailija

Onko kokemattoman 35v miehen mahdollista enää löytää seurustelukumppania? Varmaankin aika turn-off? En ole oikein jännittävä, supliikki, karismaattinen tai paljoa kavereita. Treffeillä olen käynyt 4 kertaa ja kaikki netin kautta. Pari kertaa pyytänyt jonkun naisen kotiin syömään tai kahville.

Asiat on periaatteessa kunnossa. On vakityö(mutta huono palkka ja arvostus), oma kaksio isossa kaupungissa ja auto. En ole ollu putkassa, poliisin tai rikosten kanssa tekemisissä, sammunut tai loukannut ketään kännissä. Masennuksen kanssa oli ongelmia nuorempana ja vieläkin vähän. Olin vähän aikaa suljetulla. Siihen oli lääkitys ja kävin terapiassa.

Mä olen aika vaatimaton, en tykkää kerskailusta ja ostan usein halpaa. Ongelma on sekin kun ei ole tarpeeksi massaa ja näytän ehkä vähän nälkiintyneeltä. Olen harrastanu maantiepyöräilyä ja teen ruumiillista työtä. En saa painoa yli 75 millään ja pituutta on 185.

Sitte mulla meni ammatinvalinta aikoinaan hieman päin p:tä. Jäi tekniikan yliopistokoulutus pahasti kesken. Eli en saa sen alan töitä ja palkka on huono. Mutta eipä mua raha paljoa kiinnosta muutenkaan.

Tykkään liikkua luonnossa ja teen sosiaalista vapaaehtoistyötä. Ehkä vanhempana sitten löytyy joku. Olen kuitenkin tottunut asumaan yksin ja vanhempiinikin on hyvät välit. Onhan tämä vähän nolo juttu, mutta näillä korteilla mennään:)

2. Besore Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Varmasti löydät, luota itseesi ja haaveisiisi, pyydä universumilta niin se toimittaa. Kaikkea ihanaa kesääsi :)

3. vierailija Vierailija

Just hyvä mies. Arvot kohdillaan ja ymmärtää varmaan myös sen että elämä on välillä aika rankkaa. Luot vaan lämpimiä katseita mukavan naisen suuntaan niin kyllä se siitä. Kaikkee hyvää

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri