Hae Anna.fi-sivustolta

kokemuksia antioksidanttiklinikasta?

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä Marjael, 08.06.2007.

1. Marjael Vierailija

Tilasin juuri ajan antioksidanttiklinikalle Helsinkiin. Onko kokemuksia ja millaisia? Onko tullut apuja vaivaan? Mitä verikokeista on selvinnyt? Olisi kiva kuulla kertomuksianne.:)

2. aksidonttaaja Vierailija

Kyllä on kokemuksia antioksidanttiklinikalta. Useita käyntejä on takana. Olen käynyt myös Kruunuhaan Antioksidanttiklinikalla, Helsingissä.

3. Marjael Vierailija

No, kerrohan, oletko saanut apua ym?

4. Been there... Vierailija

Minä kävin just tossa mainitussa paikassa kolme kertaa. Käynnit maksoi muistaakseni 60 - 70 e/kerta; keskustelua ja pienenpieniä nappeja paikan päällä nautittavaksi antoi "hoitaja". Mitään apua en niistä käynneistä saanut.

5. Reumaan, särkyihin, kolotuksiin, unettomuuteen, stressiin hain apua.

6. Marjael Vierailija

Mulle sanottiin puhelimessa että käynti ja verikokeet maksaa 830 euroa. Kamala hinta mutta haluan saada terveyteni takaisin. Miksiköhän sitten on noin kallista, en tiedä. Kannattaakohan mun nyt mennä... En kuitenkaan ole kovin rikas, siihen menee kaikki säästöni.

7. Marjael Vierailija

Vielä... Niin, miksi mulla on kertakäynti noin kallis? Jos siellä voi käydä kerta useammalla vastaanotolla?

8. Been there Vierailija

Enpäs tiedä mihin tuo mainitsemasi hinta perustuu. Tietty kattavat verikokeet maksavat maltaita. Mulle ei edes puhuttu verikokeista mitään eikä siis otettu. Kaikki rahat mullakin on mennyt lääkäreille, lääkkeisiin, hoitoihin, kokeisiin, akupunktioon, hierojille, fys.hoitoihin, selvänäkijöille, kansanparantajille ym. ym.... :-(

9. ...... Vierailija

Siksi että sulla on noin paljon rahaa. Kyllä sille ottajia löytyy.

Kaikki säästöt? Tulokseksi tulee, että sun elimistöstä puuttuu muutamia ravinteita ja klinikan kautta voitkin kätevästi ostaa juuri niitä. Ne muuten eivät ole ilmaisia.

10. Romulus Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Niinpä niin. Nyt on kesä ja saadaan ostettua torilta tuoreita uusia kasviksia ja marjoja eli eikun sinne hakemaan niitä puuttuvia aineita.

11. Marjael Vierailija

Eipäs kuulkaa naurata jos on syöpä, kilpparin vajaatoiminta, astma, puhkeava diabetes... olen vielä nuori ja elämän pitäis olla edessä. Ei se terveys tomaatilla ja porkkanalla tule takaisin. Luulen että elimistössäni on joku epätasapainotila syöpähoitojen jälkeen. Tällä hetkellä teen mitä vaan että saisin edes jonkinnäköisen "normaalin olotilan". Tylyjä vastauksia.

12. Aivan uskomaton hinta!!! Hiusanalyysi ajaa saman asian ja maksaa 168 euroa. Lääkärin 1,5 h kestävä analysointi, joka tulee kasetille, maksaa n.100 euroa. Hivenaineet ja vitamiinit tarpeen mukaan alle 100 euroa. Minulle on tehty hiusanalyysi 4 vuotta sitten ja olen erittäin tyytyväinen. Kontrollianalyysit voi otattaa tarpeen mukaan. Luotan vain lääkärin tekemään analyysiin, en terapeutin.

13. aluministi Vierailija

Miksi et luota pätevään terapeuttiin hiusanalyysin antamien tietojen purkajana? Kyllähän lääkärinkin on opiskeltava analyysin salat. Eikö saman voi oppia terapeuttikin? Usein terapeutti ja lääkäri tekevät yhteistyötä.

14. aksidonttaaja Vierailija

Niin, tylyjähän täällä osa ihmisistä on. Ehkei heillä ole elämää palstan ulkopuolella.

Alkukustannuksia vähentää, jos viet verikokeitten tuloksia mukanasi, ettei kaikkia tarvitse ottaa uusiksi. Neuvottele Antioksidanttiklinikan kanssa niistä, mitä Sinusta on jo otettu että saisit kustannukset alemmaksi.

Minulla otettiin osa sellaisia tutkimuksia, joita normaalistikkin otetaan ja niistä sain vakuutuskorvauksen yksityisvakuutukestani (myös Kela korvasi oman osuutensa).
    Kela on on tehnyt nyt myöhemmin jotain erillispäätöksiä, että jos saman aikaisesti otetaan muita tutkimuksia, jotka eivät kuulu Kela-korvattaviin, niin silloin ei korvata niitäkään tutkimuksia, jotka normaalisti Kela korvaa. Tämän johdosta minunkin verikokeet on eritelty täysin er määräyksille. Tuo Kelan toiminta on ilkeää.

Nyt en ole viimeisten muutosten jälkeen Antioksidanttiklinikan verikokeissa käynyt.
    Minäpä tekisin näin, että menisin ensin sellaisiin tutkimuksiin, joista Kela korvaa. Ja jos tarve vaatii, vaikka eri laboratorioon. Myöhemmin menisin niihin, jotka eivät kuulu Kela-korvauksiin. Jotta saisit varmuuden, pitäisi kävellä Kelan tiskille tutkimusmääräys kädessä, ja kysyä suoraan, saatko korvauksen näistä tutkimuksista. Näin saisit varmuuden, mitä loppukädessä Sinulle maksettavaa jää.

"......":lle kysymys, että miksi levittelet tuollaista roskaa, joka ei perustu mihinkään todellisuuteen? Kyllä tuotteet ostetaan apteekista ihan normaalisti. Olen käyttänyt noita reseptillä olevia hivenaineita toistakymmentä vuotta, ja aivan normaalisti apteekista ostettavia ovat olleet.
    Melkoinen osa apteekissa tehtäviä seoksia. Esim. jos ostaisin tätä seleeniä valmiina käsikauppatuotteena, hintani olisi n. kaksikymmenkertainen. Apteekki kerran laski, mitä käsikauppatuotteena sama määrä seleeniä maksaisi, jos en käyttäisi reseptiä.

Myös foolihappo Antioksidanttiklinikan määräämänä vahvuutena oli apteekissa tehtävä sekoitus, ja tuli huomattavassa määrin halvemmaksi, kuin teollisuuden tuottama valmis foolihappovalmiste vähittäismyyntiin, koska ne ovat niin mietoja.

Osa tuotteita olivat valmiita teollisuuden tuottamia tuotteita, kuten Q10, E-vitamiini, B-vitamiini, C-vitamiini yms.. Mutta kun ne ovat reseptille kirjoitetut, olen saanut omasta henkilökohtaisesta vakuutuksestani korvauksen (100 %:sen).
    Reseptien uusiminen onnistuu niin terveyskeskuksessa, kuin millä muulla lääkärillä hyvänsä. Kaikki ovat uusineet näitä reseptejä, kun olen ne esittänyt uusittavaksi.

Antioksidanttiklinikalta ei koskaan tullut minulle mitään tuotteita. Osa tuotteista oli Luontaistuotekaupan tuotteita, ja niistä reseptillä ostajana sai erikoisalennuksen, jota muuten ei olisi saanut.

Itselläni on yli 10 vuotta nyt antioksidanttihoitoja yhtäjaksoisesti ollut käytössä, enkä ole tuohon kysymykseen törmännyt, että niitä olisi edes tyrkytettykään jostain muualta kuin apteekista ostettavaksi.
    Jos haluat enemmän vaihtaa ajatuksia antioksidanttihoidoista, niin kirjoita:
    vap22@suomi24.fi

15. Romulus Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Niin et sitten kertonut mahdollisista sairauksista.

Terveetkin vetävät vitamiineja ja ihan vaan huvikseen eli se siitä tylystä.

16. ........ Vierailija

Oliko niiden valmistaja Biomed?

17. sivusta seuraten Vierailija

Hmh... eikö nuo syöpä, kilpparin vajaatoiminta, astma, diabetes ole mukamas sairauksia? Mitä ajat takaa?

18. Miksi ei voisi? Vierailija

Mitäh? Mitä päässäsi liikkuu? Eikös sitä sairastuta pitkäaikaisen häiriön seurauksesta, eikä se sairastuminen tule tuosta noin vaan kuin veitsellä leikaten. Sitä ennen ollaan "ajettu alhaisilla ravintoaineiden saannilla" jo kymmeniä vuosia joka heikentää elimistön toimintaedellytyksiä. Miksi ei ns. terveetkin voiis täydentää kehonsa saantimääriä, ettei tuo sairastuminen sitten kehittyisi pitkällisen puutoksen tai häiriötilan seurauksena. Siitähän tässä on kyse. Jo niin yksinkertaisista kysymyksistä kuin infektioherkkyyksistä. Toiset ovat äärimmäisen herkkiä sairastumaan kaikenlaisiin liikkeellä oleviin infektioihin. Kun on käyttänyt vähän täydentäviä ravintotuotteita, on myös infektoitumista vastaan paremmat vastustuskyvyt.

Kun tässä olen liikuskellut laajalla alueella, joka puolella tuntuu olevan runsaasti ns. kesäflunssaa liikkeellä. Niinpä, niin minäkin ennen sairastin kaikki mahdolliset tartuntainfektiot, mitä vain liikkeellä oli. Mutta nyt vetelen joka ristitty päivä näitä kummastelemiasi "vitamiineja", mutta en ole myöskään infektioista enää tarvinnut kärsiä.

Huvikseen voisit tutustua vähän aihealueeseen laajemmin. Monet ifnektiot kaivavat nimeenomaan altistumiskuoppaa toisille sairauksille. Allergiat ja astmat eivät oikein hyvää henkäse infektioista, joten olisi järkevämpää vastustaa niitä infektioita, saa vastetta samalla myös noihin perussairauksiinkin.

19. AnttiW33 Vierailija

OHO - onpas tosi, tosi kallista! Ehkä voisit ensin miettiä menemistä muutaman kympin maksavalle antioksidanttitason mittaukselle. Ainakin tuolla näyttävät tekevän: Fine Body

Toivottavasti olosi on nyt jo kuitenkin paljon parempi.

20. verkostoa Vierailija

Näyttää joltain verkostomarkkinointinykäykseltä. Vieläkö tämä pisnes on pystyssä?

21. TokiToki Vierailija

Kyllä vaan ja kasvaa ja voi hyvin.

22. Samma här Vierailija

Samat sanat = sama lopputulos (nolla) ja suurinpiirtein samat vaivat + unettomuus. Keskustelua ja nuppineulanpään kokoisia nappeja, joiden piti muka vaikuttaa öbaut samantien. No just joo. Ei tasan mitään tuntua eikä vaikutusta. Kävin muistaakseni 3 krt. Kankkulan kaivoon meni nekin valuutat...

23. SBT Vierailija

Nyt tuli sitten mentyä tuonne klinikalle minunkin. Ilman kela korvausta veloitus lääkäristä ja verikokeista reilu 1000 euroa, tarvittavat mömmöt apteekista reilu 100 euroa ja luotaistuote liikkeestä n. 600 euroa.
    Lääkärin haastattelu ylimalkaisen oloinen ja annetut reseptit, 19 eri ainetta, vielä sekavampia, selvittelin resepteissä olleita ohjeita pari-kolme tuntia ennen kuin aukesi.
    Ennen verikokeiden tuloksia alkava kuuri kestää kolme kuukautta, tulokset tulee n.kolmessa viikossa ja sen jälkeen ilmeisesti tulee lisää mömmöjä.
    Voi olla niin, että ellei tästä ole apua, lakkaa ainakin isompi nauru.

24. Karu meininki Vierailija

Voisi edes näön vuoksi ENSIN odotella kokeiden tulokset ja myydä napit vasta sitten...

25. Paneutumista Vierailija

Juu, kyllä asiaan kannattaa paneutua. Ennen ei ollut tullut minullekaan missään yhteyksissä esille vesiliukoiset ja rasvaliukoiset, joten niitä ei passanntu sekoittaa. Totta kait uusien asioiden omaksumiseen menee vuokio.
    Verikokeiden tulosten jälkeen mömmöjen määrä voi vähentyäkkin, silloin voidaan täsmentää niitä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri