Hae Anna.fi-sivustolta

kokemuksia antioksidanttiklinikasta?

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä Marjael, 08.06.2007.

1. Antilan potilas Vierailija

Koen sinun olevan asenteellinen, jos et itse ole käynyt Antilan vastaanotolla potilaana. Heittelet kevyesti ruman leiman ja nimittelet kevyesti lääkäriä puoskariksi. Suomessa puoskariksi nimitellään henkilöä, joka harrastaa uskomushoitoja.

Koen, että sinulla on itselläsi niin vahva uskomus, ettet pääse siitä yli. Suosittelen, että menisit Antilan vastaanotolle ellet ole käynyt siellä ja otat asiasta selvää käytännössä.

Olen saanut hyvän avun Antilalta. Olen saanut ravitsemusohjeiden ja hivenaineiden lisäksi lääkettä, joten en ymmärrä tätä puoskariväitettä. Väitteesi perustuu nyt omiin luuloihisi.

Olen huomannut, että Suomessa monilla ihmisillä on vahvoja asenteita uusia hoitomuotoja kohtaan. Ja asenteina ja ennakkoluuloina ne pysyvätkin niin kauan kuin ihmiset eivät itse uskaltaudu kokeilemaan haukkumiaan hoitoja. Lauotaan aggressiivisia leimoja vailla todellista tietämystä.

Tiede on minusta puutteellinen perustelu, sillä eihän tiede ehdi kaikkea tutkia eikä kaikkeen tutkimuksiin myönnetä varoja. Tieteellinen tutkimus on siis perusteiltaan asenteellista ja puolueellista. Sen takia minua ei tieteellinen maailmankuva vakuuta.

Lisäksi tieteelliset tutkimusmenetelmät eivät vielä ole kehittyneet niin pitkälle, että monista ilmiöistä saataisiin mitattavissa olevia numeerisia tuloksia. Mitenkäs sille Galileo Galileille kävikään? Monesti tulee mieleen hänen kohtalonsa, kun tieteen nimissä niin varmoin äänenpainoiin tuomitaan uusia hoitoja ja ilmiöitä. Me taidamme Suomessa asua aikamoisen pannukakun päällä..

2. niih Vierailija

Tajuatko että seleenin MÄÄRÄ ei ole yhdentekevä? Esim. brittien syöpäsairastuvuus johtuu osittain seleenin puutteesta.

3. niih Vierailija

Syövässä antioksidanttihoito on ehdottoman hyödyllistä.Monilla ravintotekijöillä on syöpää estäviä vaikutuksia.

4. jaa Vierailija

Epäilijä voi kokeilla mikä ero on puheella ja verianalyysiin perustuvalla antioksidanttihoidolla...Lääkefirmathan eivät tutki mitään mitä ei voi patentoida.

5. ASR Vierailija

Lukekaapa klinikan lääkäreiden osaamisalueista. Onko arvauskeskuksissa yhtään lääkäriä, jolla on myös biokemian DI-tutkinto? Moniko tk-puoskari on kirjoittanut puolensataa tutkimusraporttia alaltaan?

On muuten itsenäisten lääkärien yhteenlittymä eli lienee erilaia hoitonäkemyksiä. Koululääketiede päähänpinttymineen on niin umpikujassa että funktionaalinen eli kokonaisvaltainen näkems on varmasti lähempänä totuutta.

Supervahva suositus että endoyhdistys tilasi valviralta oikeuksien rajoituksen Erkki Antilalle. Muistaakseni aikajärjestyksessä neljäs näin ajojahtiin joutuneista.

Ylivoimaista osaamista edusti ainakin siellä kahdesti tapaamani vanha lääkäri.

6. vierailija Vierailija

[QUOTE="Marjael, post: 8262317".Olen saanut todella hyvää apua enkä kadu yhtään.Siitä lähtien ei ole sairaus oireillut ja pystyn tekemään töitä.Aikaisemmin olin työkyvyttömyyseläkkeellä.

7. vierailija Vierailija

8. vierailija Vierailija

Onko sinulla mitään sairautta?Minulla on ja sitä hoidetaan juuri tuolla klinikalla.Voin suositella muillekin sairaille.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri