Kokemuksia Avent Nipletestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tinni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itse ostin kun odotin toista lasta. Esikolta imetys ei onnistunut mm. matalahkojen rinnanpäiden takia. Kyl sil tosiaan saa nännin vedettyä ulos, ei tarvi olla kuin n. 5minsaa niin jo "nöpöttää" :) En kyl käyttänyt kun muutamia kertoja raskaus aikana. Loppuraskaudestahan Nippletteä ei suositella käytettäväksi ollenkaan. Mulla kävi kuitenkin niin hyvin, että tää toinen lapsukainen osasi heti imeä tosi tehokkaasti enkä tarvinnutkaan koko Nippletteä. Mut kyl tohdin sil suositella.

Minulle äitiysneuvolassa taas asiansa osaava kätilö sanoi, ettei "nänninvenyttäjillä" tee mitään. Ja olen samaa mieltä. Minulla on matalat rinnanpäät ja rintakumia on laitoksella heti tyrkytetty, mutta vauvahan ei ime sitä pelkkää nänninpäätä! Kannattaa lukea imetystukilistan kotisivuilta hampurilaisotteesta, eli vauva houkutellaan avaamaan suuta mahdollisimman isoksi, ja sen jälkeen litistettyä rintaa tyrkätään suuhun mahdollisimman paljon (tämä näin pelkistetysti, tarkemmat ohjeet saa tuolta it-listan sivuilta).

Hienosti on kaksi lasta imetetty näillä nänneillä, joista synnärin lastenhoitajat ovat heti tokaisseet että täytyy rintakumi hakea kun ovat "liian matalat".

NO mulla on matalat nännit, eikä kumpikaan lapsista imenyt kunnolla ilman rintakumia, esikoinen oppi vasta lähemmäs 3kk ikäisenä ilman kumia syömään, toka vähän aikaisemmin.

Olin pyhästi vannonut, että tokan kohdalla en rintakumeja ota käyttöön vaan opetan suoraan syömään.... No ei meinattu sairaalasta pois päästä, kun poika ei saanut edes eka pissoja pissattua kun maitoa ei yksinkertaisesti saanut imettyä.

Et tän kolmannen kohdalla voisin kokeilla noita värkkejä, en ole kyllä aiemmin kuullutkaan moisesta mutta kaikki apu on tarpeen. :)

Tasaiset nännit olisi vielä menetellyt, mutta mulla olivat sisään kääntyneet. Sitä Nipleteä en hinnan takia ostanut vaan vastaavan tuotteen seksiputiikista edullisemmin.
Hyvin toimi silloin odottaessa ja pidin öisin niitä pumppuja nänneissä. Ison kokonsa takia ei tietenkään sopineet rintsikoiden sisään. Nännit pulpahtivat piilostaan ja ovat kai jääneetkin hienosti esille olemaan. Imetys on sujunut ongelmitta.

Yhteistyössä