Kokemuksia Avonista ja sen tuotteista kuluttajana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Millaisia kokemuksia teillä rakkaat palstalaiset on Avonista ja sen tuotteista? Oletteko saaneet rahoillenne vastinetta ja tilaisitteko uudelleenkin? :) Tämä ei ole mikään "Mainostakaamme Avonia"- puhe, vaan huvittaisi kokeilla tuotakin firmaa... Kokemuksia?

Olen tilannut Avonilta.. Luomiväriin oli tyytyväinen, tosi kauan pysyi luomissa sillain ku pitää, eikä kerääntynyt vaan sinne "liikkuvaan luomeen". Valokynään tosin olin hieman pettynyt.. väri oli todella tumma vaikka se piti olla vaalein ja todella tönkköinen ja vaikea levitettävä... siinä mun kokemukset.. :)

Minä haluaisin kokeilla. Täytin juuri netissä tilaa esite- lomakkeen ja esitettä kai pitäisi tippua postilaatikkoon joskus ensiviikolla... Onkohan ko. esite sellainen, että siinä on sitten myös nuo tilausohjeet, jos jotain kiintoisaa löytyykin? :)

Eiköhän siellä ole. Itse tilasin kaverin kautta joka on Avonin tuote-esittelijä.

Minäkin tuossa yritin huudella, josko omassa kaveriporukassani olisi Avonin kauneuskonsulttia (?) mutta ainakaan toistaiseksi kukaan ei ole ilmoittautunut. Ehkäpä kuitenkin pääsen noihin tuotteisiin tutustumaan. Kysyisin vielä, että onko Avonilla teidän muiden mielestä minkä hintaisia tuotteita? Eli siis onko hinta-laatusuhde kohdillaan vai onko tuotteet hyvinkin edullisia tai hinnakkaita... :)

En suosittele Anew-sarjaa jos on herkkä iho. Uusin Aqua Youth kyllä sopii mullekin tosin.

Meikeistä pidän, varsinkin huulipunista ja kiilloista. Luomiväreissä vähän pigmenttiä ja vähän huono levittyvyys, mutta kaunis rasia (nelikko on Chanel-kopio) ja hyvä hinta kuitenkin.

Suihkutuotteet ja hiustenhoitotuotteet on ihan kivoja.

Olen tilannut vuodesta 2005, kun Avon alkoi uudelleen Suomessa, joten kokemusta on pitkälti. Kysy pois! :)

Olen tilannut kerran: ripsivärin, kajaalin ja luomivärin.
Muutoin tyytyväinen, luomiväri tosi hyvä, ei tosiaan paakkuunnu uurteisiin.
Ripisväristä en tykännyt. On niin märkä, että ei voi räpytellä yhtään muutamaan minuuttin, muuten on poskilla. Eli sitä en muutaman käyttöyrityksen jälkeen enää käytä.

Jos haluat mukaan ja aloittaa avon-konsulttina, ostaa tuotteita joko itsellesi tai vaikkapa tienata vähän rahaakin, niin ota ihmeessä yhteyttä :)
millamakia@hotmail.com

suosittelen jokaista ottamaan yhteyttä avonin virallisten sivujen kautta. Tällöin pääset omalle alueelle. Löydät konsultin jolta tilata ehkä jopa naapurista' hinta laatusuhde on kohdillaan! Joku kirjoitti että avonin ripsiväri oli liian märkä. Mutta et varmaankaan ole kokeillut niitä kaikkia, niitä löytyy avoniltakin varmaan yli kymmenen!

Ripsiväri mitä oon tilannu on loistava ja voidemaisista luomiväreistä tykkään. Meikkivoide oli perseestä kuten myös eräs vartalovoide jonka haju oli:eek: mutta pääosin oon ollu tyytyväinen :D

Laittakaa vaan mailia tulemaan, jos konsultin työ kiinnostaa, mitään ei aloittaminen maksa, eikä velvoitteita ole.
Kiinnostuneille laitan sähköpostiin infopaketin.
millamakia@hotmail.com

Yhteistyössä