kokemuksia br verkkokauppa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leluton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leluton

Vieras
Kukaan tilannut br:stä mitään?

Verkkosivut ovat hieman oudot.. Siis kyseessä minun mielikuvissani kuitenkin ihan kohtuukokoinen firma, mutta ei kyllä nettisivujen käytettävyys ole kohdallaan.

Tietoa soisi lisättävän aika paljonkin, esim. koko verkkokaupan idean voisi selittää, onko samat tuotteet myymälässä jne., mitä nuo keräilymerkitkin ovat (tiedän kyllä, löysin tiedon mammapalstalta..), onko clubitarjoustuotteita myymälöissä... jnejnejne

Jotkut tuotteet oudoissa kategorioissa. Lasten lelupuhelimet, siis leikki-ikäisten, onkin laitettu vauvojen leluiksi, ei löydy roolileikkikategoriasta kuin yksi malli, loput tuolla mielestäni väärässä paikassa piilossa..

Kun kirjaudun sisään niin uloskirjautumismahdollisuutta ei luonnollisesti ole, kassalle siirtyessä, kun maksun aika tulee sivut muuttuvat yhä hutaistumman näköiseksi, uskaltaako joku oikeasti laittaa tuonne mitään maksukorttitietojaan?

toivomuslistat sun muut eivät toimi, käytettävyys siis ei ole minun mielestäni kovin kummoinen.

Kokemuksia ostamisesta?

Olen tilannut joo ja ihan hyvin on toiminu. Lelut tulee tanskasta kaiketi niiden keskusvarastolta, mutta nopsaan tuli silti. Verkkokauppakin kai on tanskalainen vaikka onkin suomennettu, sen takia myymälän tuotteiden tietoja ei ole.

Hyvin on toiminut ne muutamat kerratkun olen sieltä jotain tilannut. Tavarat tulee keskusvarastosta ja toimitus on ollut yllättävän nopeaa. Osa leluista löytyy täältä kaupoista, mutta ei kaikkia.

Yhteistyössä