Kokemuksia Byas- tuotteista ja laitteista?

Mulla ei toiminut, herkkä iho ei kestänyt aineita ja lisäksi kun oli amalgaamipaikkoja tunne oli kamala. Kaveri totesi että hyvin silottaa mutta tekee sen koska "täyttää" rypyt.

tarviiko kasvolaita tai bodylaite aineita? siis toki ne tehostavat mutta voiko käyttää ilmankin ? tai voiko käyttää jotain muita aineita toisen sarjan hyalorinihappoa, minulla puhdas btb13 tuotteet

Miettikäähän ihan itse, että toimiiko? No ei toimi. Jos toimisi, olisi joku iso kosmetiikkaketju lanseerannut tämän jo vuosikymmeniä sitten. Iät ja ajat on markkinoilla ollut jos jonkinlaista vitkutinta ja vatkainta läskien poistoon ja ryppyjen silottamiseen sekä täyteainepohjaisia tasoitusvoiteita .Hetken tuotteet elävät ja haihtuvat pois markkinoilta.

Tässä tuotteessa on kyse verkostomarkkinoinnista ja unelmien myynnistä. Tarkoitus on kaupata verkosto-osuuksia ja yrittää rikastua niillä. Unelmia ryyditetään leasing-autoilla (on itse liisattava), ulkomaanmatkoilla sekä passiivisilla tuloilla. Tosiasia on, että näillä ei ole rikastunut kukaan muu kuin saksalainen perustaja.

Jos haluatte kokeilla laitetta ja sen vaikutuksia, ostakaa Alibabasta, Ebaysta tms. verkkokaupasta. Maksaa alimmillaan kympin. Hilavitkuttakaa sillä pari viikkoa ja huomaatte, että tuloksia ei synny. Ja rahat eivät mene hukkaan.

Jos haluatte ilmaisia neuvoja esim . läskin poistoon ja kasvojen hoitoon, niin tässä tulee toimivat ohjeet: syökää monipuolisesti terveellistä ja vähärasvaista ruokaa, lopettakaa tupakanpoltto. Nukkukaa enemmän, vähentäkää alkoholin käyttöä. Lisätkää liikuntaa.

Ja mitä noihin fancyihin autoihin tulee; ne ovat vanhoja loppuunkuluneita ns. preriummerkkejä viime vuosikymmeneltä. Niitä saa pari kappaletta normaalin uuden perheauton hinnalla. Kuten esim. Tampereella pyörivän vanhan BYAS -tarroilla varustetun loppuunajetun, Saksasta uitetun S Mersun .

Yhteistyössä