Kokemuksia Carena Double Swing-tuplista eri-ikäisillä?Ovat aika huokeat,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ytytyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ytytyy

Vieras
alesta nyt 349e. Rattaat tulisi reilu 2veelle ja vauvalle käyttöön. Käyttöikä meillä ei varmaan tule olemaan kovin pitkä, joten en raaski ostaa kovin kalliita vaunuja. Vaihtoehtoina nuo carenat tai sitten kalliimmat käytettynä huutiksesta. Eli millaisia kokemuksia carenasta? Kulkeeko hyvin soratiellä? Kiitos

Meillä ostettiin samanikäisille. Tosi kevyet työntää! Ihan ok rattaat, kun ovat niin edulliset, niin ei koko ajan ressaa, että tuleeko tahroja tai muuta käytönjälkiä... En olis raskinut ostaa emmaljungia, kun vertailin rattaita keskenään, niin olennaisia eroja ei ollut.

kiitän kokemuksista, lisääkin saa laittaa :) Sellaista vielä kysyisin, että onko se kova koppa pakollinen? Vai menisikö tuohon joku kantokassi? Kun olen ymmärtänyt että kopan käyttöikä on tosi lyhyt?

Mä hankin meille ne kun vauva syntyi ja esikoinen oli 1v10kk. Oon tykänny todella paljon. Mul on Jääkarhupussi ollu vauvalla, eli koppa ei ole pakollinen. Tietty jos haluat että näet vauvan kun työnnät rattaita ni sillon tarvit sen kopan. Rattaiden pehmeät sisäkopat käy, mut meidän Brion rattaiden kova kantokoppa ei mahdu.
ps. ja jos myöhemmin tarvetta tulee ni nuihin passaa Brio seisomalauta (meil tulee se nyt käyttöön ku perheeseen syntyy kolmas lapsi ja haluan kaikkien kolmen kanssa päästä liikenteeseen).

Kulkee hyvin sorateillä ja ei ole vielä tullu sellaista kaupan ovea tai tiskinväliä vastaan mistä en ois rattailla päässy. Kääntyvät eturenkaat helpottavat hirveästi ahtaissa tiloissa liikkumista.

Ei kannata ostaa niihin sitä Carenan omaa sadesuojaa (on muovinen ja haisee kauhealle) niihin käy esim. Brio:n kaksosten rattaiden suoja

Meillä oli kyseiset rattaat. Ja ajoivat asiansa hyvin. Ekaksi isot plussat siitä, että esikoinen mahtui hyvin pituutensa puolesta. Samaa ei voi sanoa kaikista. Ja huokeat sekä riittävän ketterät. Meillä ikäeroa 2v 4kk ja olivat 5-6kk käytössä, talven tullen joutivat telakalle ja sitten myytiin, hyvään hintaan :)

Yhteistyössä