?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mulla chihu tuli kun tytär oli 3v nopeesti opittiin kaikki varoon pentua,ihan yhtälailla sitä aikuisetkin voi vahingossa satuttaa. meillä uroksesta tuli just joku 3,5kg et ei oo semmonen kauheen näkönen rääpäletosi ihana luonne,ei hauku yms. mutta on aika arvonsa tunteva et ei jaksa lapsen käsittelyssä kauaa vaan sitten nappaa sormille,mikä sekin on oikein koska koira ei ole koskaan lapsen leikkikalu,oli se sitten iso tai pieni. mutta omaa chihuani en vaihtaisi ikinä mihinkään ja onneksi en olekkaan meidän komistusta leikannut niin saa vielä suvunjatkettakin sitten
![]()
Sä oot yhtä porvoosta kuin meikäläinenkin on. :O
Ei koira saa purra ihmistä missään tilanteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25025843:Minun mielestä koira ei saa purra lapsia.
Mikä sinua vaivaa? Eivät lapseni kiusaa koiria. Kiusaavatko teillä? Ei sellaiseen perheeseen sovi isokaan koira sitten.Alkuperäinen kirjoittaja tietämätönkö;25025979:minun mielestäni lapsi ei saa kiusata eläimiä.sinä voit ostaa omille kersoillesi lahjaksi vaikka pehmo koiran niin ei tarvitse kitistä täälä.
Ei semmoset luonnevikaset rotat sovi mihinkään