Kokemuksia Dyson imurista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niitä on aika monta sorttia. Itse hankin sen animal pron. On hyvä.
Ennen kehuin Mieleä, mutta jää pitkälle taakse dysonin hankittuani.
Kissan karvat lähti tosta vaan matosta dysonilla kun mielellä sai vetää ees ja taas ainakin 3 kertaa.

Huono puoli siinä on se, ettei se tule perässä mitenkään hyvin. Se letku on sivussa joten se yrittää tulla sivuttain mukaan. Mutta sallin tämän huonon liikkuvuuden haitata koska imuteho on ihan älyttömän hyvä.

ihan ok imuri, kahden koiran ja lapsen taloudessa olen kyllä pärjännyt hyvin muillakin imureilla. En muista mikä malli meillä on mutta on siinä ainakin 5 eri lattiatyypeille sopivaa imuosaa, vähän jo liikaakin kun samaa aina käytän. Dyson vie pirusti tilaa siivouskomerossa.

Hyvä imuri,tehokas,kevyt.Imee nopeasti ja tehokkaasti kissankarvat,hiukset ja hiekan lattialta ja matoista.
Hintansa väärti.Miusta huoneilma tuntuu raikkaammalta imuroinin jälkeen.
Ei tarvia ehtiä pölypusseja ja pölysäiliö on nopea ja helppo tyhjentää..

[QUOTE="Jep";24107875]Dysonin suomen sivuilla on "testi" millä näet mikä teidän talouteen on paras malli.

Imuri on aivan ykkönen, pesee muut merkit mennen tullen! Mielestäni ei ole kova ääninen ja liikkuvuuskin hyvä. Oikeastaan en ole yhtään huonoa puolta löytäny dysonista :)[/QUOTE]

Ei siis suurta eroa käytössä, säiliön irrottamisessa, imurin liikkumisessa, suulakkeissa jne.? Onko joku kevyempi liikuteltava kuin toinen?

Olen imuroinut Dysonilla, mutta tästä on aikaa reilusti yli 10 vuotta eikä imuri ollut oma. Muistan vaan että imurointi oli kivaa kun näki sen kaiken pölyn kerääntyvän sisälle säiliöön isoksi keräksi. :)

Mulla on Dyson dc29 ja on ihan paska. Lyhyt johto, lyhyt letku, jää jumiin joka mutkaan ja kulkee muutenki huonosti, muoviosista näkee että on paskaa tekoo. Ääni on kauhee ja pölypussittomuus on oikeestaan puute eikä etu, koska johonkin ne muhjut täytyy kuitenki laittaa. Säiliön tyhjäys ei oo mitään siisteintä hommaa. Mainostamalla ja ylihinnalla annetaan kuva ihmisille, että on hyvä laite. Meni itellä kyllä rahat hukkaan.

Ei siis suurta eroa käytössä, säiliön irrottamisessa, imurin liikkumisessa, suulakkeissa jne.? Onko joku kevyempi liikuteltava kuin toinen?

Olen imuroinut Dysonilla, mutta tästä on aikaa reilusti yli 10 vuotta eikä imuri ollut oma. Muistan vaan että imurointi oli kivaa kun näki sen kaiken pölyn kerääntyvän sisälle säiliöön isoksi keräksi. :)

Säiliö irtoaa yhdellä painalluksella, todella näppärästi. Liikkuu sulavasti mukana, suulakkeita tulee mukana erilaisia, riippuen mallista. Meille tuli 5 erilaista ja yhtä niistä en ole käyttäny/tarvinu. Niitä voi myös ostaa erikseen. Ja todellakin motivoi imuroimaan se pöly, minkä säililssä näkee =D