Kokemuksia Easywalker duo -tuplarattaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "keijukainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"keijukainen"

Vieras
Olemme hankkimassa tuplia ja haluamme sellaiset, joissa lapset ovat vierekkäin. Kävimme eilen katselemassa vaunuja ja innostuimme Easywalker duoista. Onko kenelläkään kokemuksia niistä? Plussat ja miinukset kehiin! Tuplat ovat vaunukopan kanssa toki aika kalliit, mutta myyjä suositteli niitä kaikkein parhaiksi ja laadukkaimmiksi tupliksi, joissa istutaan vierekkäin ja joissa on kääntyvät etupyörät.

Kohta pitäisi tehdä päätös :)

Kömpelöt, hankala mennä bussiin. Vaikea ahtaa takakonttiin.
Ei tule enään ikinä tollasia meille.
Harvassa kaupassa mahtuu edes kassojen välistä, ellei oo levenetty rako.
Itse vaihdoin noi kerros vaunuihin...

Mä tykkäisin muuten mutta..

* Se kova vaunukoppa on tosi pieni. Meillä oli muskarissa 4kk poika, ihan keskikäyrällä kasvava ja se ei enää meinannut mahtua sinne.

* Täytettävät renkaat. Joita ei takuun raukeamisen vuoksi saa täyttää itse..

Meillä myös tuplat mietinnässä, eri ikäisille lapsille. Haluaisin erilliset kuomut, mutta siitä joudun tinkimään. Vauva pitää saa työntäjään päin. Lisäksi haluan ehdottomasti ilmakennorenkaat, kääntyvät etupyörät ja vierekkäiset paikat. Meidän valinta voisi olla Teutonian Team Cosmot. Maksavat noin 1100e yhden vaunukopan kanssa. Tai sit vanhempi malli Teutonia Team Alu S4, joita saa myös huutiksesta. Tää on meille se järkevämpi vaihtoehto, kun eivät tule olemaan käytössä kuin yhden talven.

Viimeksi muokattu:
Meillä on nuo vaunut ja ovat aivan huiput! Mahtuvat tasan tarkkaan kaikista normiovista, jopa Turun Stockmannin vanhaan kapeaan hissiin sujahtavat vaivatta sisään. Vaunut taittuvat kasaan kahdesta napista painamalla ja ne on helppo nostaa auton takakonttiin. Vaunukoppia meillä käytettiin puoli vuotta ja istuinosaan vaihdettiin siinä vaiheessa, kun neidit eivät enää viihtyneet vaakatasossa.

Suosittelen lämpimästi!

Yhteistyössä