M
Mei
Vieras
Joku tuossa aiemmin kyselikin kapseli vai ruiske. Nyt kysyisin vielä tarkempia kokemuksia ehkäisykapselista. Mitä sivuoireita? Mikä merkki? Tutkiskelin netistä kapseleista ja sain selville, että Impalnon olisi 3 vuotta kestävä ja Jadelle 5 vuoden kapseli. Jadellessa tuntui olevan pahempia sivuvaikutuksia (oli joku puolueeton lääketietojutun sivut, en muista!!). Mua ei tiputteluvuoto tai menkkojen pois jääminen haittaa, mutta mitään rajuja mielialan vaihteluita tai ylipainoa en haluaisi, kun just olen vauvakilot saanut karistettua ja mielikin on tasaantunut... Taitaa nämäkin oireet olla yksilöllisiä. Käytin aiemmin Femoden-merkkisiä yhdistelmäpillereitä, eikä niistä kummosia oireita tullut.
Onko muuten kellään kokemusta sekä minipillereistä että kapselista. Ja kumpi oli parempi? Olen yli 35-vuotias, eli yhdistelmäpillerit ei tule kyseeseen. Ja lääkärit vaan automaattisesti tuputtaa hormonikierukkaa! Ihan kun mitään muuta ehkäisyä ei olisi! Tietääkö kukaan miksi??
Onko muuten kellään kokemusta sekä minipillereistä että kapselista. Ja kumpi oli parempi? Olen yli 35-vuotias, eli yhdistelmäpillerit ei tule kyseeseen. Ja lääkärit vaan automaattisesti tuputtaa hormonikierukkaa! Ihan kun mitään muuta ehkäisyä ei olisi! Tietääkö kukaan miksi??