kokemuksia EKG:n pitkäaikaisrekisteröinnistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti kohta kolmelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti kohta kolmelle

Vieras
itselläni alkaa torstaina. pelottaa mahdolliset löydäkset ja se, mitenkä sen koneen kanssa pystyy edes nukkumaan..

arjessa mukana avielä kaksi vilperttiä, iältään 2 ja 3-vuotiaat.. huah

Mulla oli viime syksynä. Koin sen erittäin epämiellyttävänä ja kiskoinkin piuhat irti jossain 7-8 tunnin kuluttua. Olisi varmaan voinut sinnitellä sen vuorokauden, mutta mua niin vitutti ja kirveli se teippi (olen allerginen noille liimoille), etten jaksanut pitää koko aikaa. Imetin vielä silloin lastani aamuin illoin, mutta muistaakseni en ehtinyt imettää laitteen kanssa. Ja yksi asia mikä todella alkoi nyppimään, oli sen niskan taakse tulevan nauhan _haju_. Siis ilmeisesti sitä ei oltu pesty koskaan, koska siitä lähti niin vahva partaveden, lian ja hien haju, että yök. Näin koko ajan mielessäni jonkun 180-kiloisen, hikoilevan miehen nuhjaamassa sitä omaa ihoani vasten olevaa nauhaa.

Tälläista luonteenlujuutta. Koita jaksaa sen kanssa minua paremmin ;)

Mulla oli joskus vuorokauden ajan se laite ja en mä sitä kauhean epämiellyttävänä kokenut. Nukkuminenkin onnistui jotenkin... Löydöksenä oli sydämen lisälyöntejä, sekä kammio- että eteisperäisiä..

Mulla on ollu muistaakseni 3 kertaa se, päivällä ei juuri haittaa mitenkään, yöllä oli vähän hankala kun nukun aina mahallaan niin ne teipit ja piuhat vähän häiritsi. Teipit kutitti myös mua, mut leikkelin niitä itse sillä lailla että kaikki "ylimääränen" teippi oli poissa, pysy ne läpyskät muutenkin kiinni.

eli kai sitä itekki hengissä siitä selviää.. itselläni vaan tökkii noiden laitteiden kanssa nukkuminen. oon nytten viikolla 35 raskaana ja yöt jo melkoisen raskaita ilman mitään tuommoisia koneita..

Yhteistyössä