Hae Anna.fi-sivustolta

Kokemuksia ennustajista

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä Kaipaan kokemuksianne, 12.10.2017.

1. Hei!

Päätin laittaa tähän omia kokemuksia eri ennustajista. Vuosiin on mahtunut rutkasti eri ennustajia ja suurinosa puhelinennustajista on ihan täyttä huuhaata, mutta aitojakin löytyy.
    Toivon, että sinäkin laitat omia kokemuksiasi ennustajista.

Puhelin ennustajat, joista minulla on positiivista sanottavaa :)

Kristiina Savosta= Paras ennustaja koskaan, ei ennusta enään on lopettanut.
    Hän näki oikeasti ja ei ollut mikään minuuttiennustaja vaan hänelle maksettiin 40€ ja sillä hän ennusti joskus 1.5h. Kaikki asiat mitä hän sanoi on toteutunut, todella hyvä.

Unil Iiris= Luottonäkijä on nähnyt todella monta asiaa oikein jos tarvin pikaisesti apua , soitan Iirikselle.

Unil Sari= Ok kokemus

Unil Marjatta= Ok kokemus, puhuu vaan liian pitkään

Ranja= Ok kokemus

Sitten ne josta ei ole positiivista sanottavaa

Unil Siiri= Ihan täyttä huijausta

Unil Veera= Monelle hyvä, minulle ei näe asioita..

Unil Eevi-Maria= Huonoin ikinä

Mirja= Ei näe

Ennustukset.comissa ei ole yhtää aitoa ennustajaa

Rajatiedossa ei myöskään ole yhtään aitoa ennustajaa

Ennustaja.infossa Ranjaa lukuunottamatta ei myöskään yhtään oikeaa ennustajaa

Mandalatarot= Ei ole minulle hyvä, moni on kehunut

2. Poro Vierailija

Kuinka kauan sinulla meni aikaa kun Kristiinan ennustukset toteutuivat?
    Soitin hänelle 2014 ja hyvin näki tilanteeni. Tulevaksi ennustetut asiat eivät ole tapahtuneet. Voivat vielä toteutua, mutta joudunkohan vielä vuosia odottelemaan.

Unil Iiris nähnyt hyvin työasiat.
    Linda ( oraakkeli) erittäin hyvä, paitsi ihmissuhteisiin ei näe tai aika heittää paljon.

Leena palo myös erittäin hyvä. Tosin aika heittää useilla vuosilla, vaikka näkee että asia lähellä.

3. Kristiinan kertomat tapahtuivat suhteellisen pitkällä aikavälillä. Osa tapahtui muutaman viikon sisällä ja toisiin meni vuosia

4. Minna Vierailija

Paljon on myöskin kokemuksia, hyviä ja huonoja. Olen soitellut vuosien ajan, enkä enää viitsi kertoa niistä jotka eivät enää tee.
    Unil Veera puhuu hyvin, pari osumaa tullut, muutoin ei ole nähnyt minulle.
    Iiris näki vuosia sitten työkuviot oikein ja ajalleen.
    Agnya oli joskus hyvä, 2008 viimeksi kävin hänen luonaan ja ei mikään ole tapahtunut.
    Mandalatarot nähnyt jotain, mutta ei näe kovin konkreettisesti.
    Rajatiedon näkijät kaikki joille soittanut, eivät ole vakuuttaneet.
    Onneksi elämä nyt tasaista, niin ei tarvetta soitella.

5. liianmontakokeillut Vierailija

Ikävä kyllä monet näkijät ovat nähneet "liikaa" ainakin eräässä ihmissuhdeasiassa.
    Parhaiten ovat toteutuneet Rajatiedon Hannele Rannan, Unilin Veeran ja Leena Pekkolan tulkinnat. Täysiä huteja ovat olleet Saara Rautio ja Tiina Kallio. Agnya on nähnyt mulle joskus erittäin hyvin äärettömän tarkkoja yksityiskohtia, mutta viime aikoina ei ole hänkään nähnyt :(

6. Soittelija Vierailija

Paljon on tullut soiteltua vuosien mittaan itsekin. Kokemukset etupäässä aika miinusmerkkisiä. Rajatiedolle olen soittanut varmasti yli puolelle vuosien mittaan eikä ole löytynyt ketään, joka olisi nähnyt edes yhtä asiaa.
    Unilinkin näkijät kokeiltu, Iiris ja Sonja viisi kuusi vuotta sitten näkivät pari asiaa, muut eivät mitään.
    Ennustaja infoonkin tuli soitettua muutamalle, lopputulos ei mkään ole toteutunut.
    Agnya, mikään ei ole toteutunut.
    Sekä lukematon määrä muita kokeiluja vuosien varrella, ei mitään.

Soittaminen on pikkuhiljaa loppunut kokonaan, kun ei ole löytynyt ketään, jonka näkemisiin oikeasti on voinut luottaa.. Joskus tulee mieleen, että josko kokeilisi, mutta sitten järki jo voittaa. Sen verran on jo tullut kokeiltua, että ei kannata enää tuhlata.

7. Muumimamma Vierailija

soitin vuosia sitten Anne Kaelle. Kertoo hyvin symbolisesti ja kuukausi kerrallaan. Kaikkea en ymmärtänyt, mutta kuitenkin ajan kanssa monet asiat tulleet eteen, ehkä hänen kuukausi on vuosi oikeassa elämässä.
    Leena pekkola on nähnyt oikein joitakin asioita, ajat menevät pidemmälle kun hän sanoo ajankohtia.
    Irene Omri Helsingissä näki vuosia sitten työkuviot, ihmissuhdeasioissa meni metsään.

8. Tarja Vierailija

Minulla myös paljon kokemuksia. Minun kohdalla parhaiten ovat onnistuneet Tiina Kallio, Unilin Eevi-Maria ja Leena Palo. Myös Hannele Ranta on nähnyt, ehkä enemmän nykyhetkeen. Unilin Iiris ja ennustaja.infon Ranja eivät nähneet minulle yhtään.

9. Abcde Vierailija

Minulle Tiina Kallio näki yhden asian 6 vuotta sitten hyvin ja ajankohtakin meni oikein.
    Kirsti Alanko nähnyt asioita hyvin, mutta toteutumiseen voi mennä yli 10 vuotta, mutta lopulta tulevat asiat eteen kuten Kirsti nähnyt.

Tarot-ennustus – valitse kortti ja lue, mitä se enteilee elämääsi

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri