Hae Anna.fi-sivustolta

Kokemuksia ennustajista

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä Kaipaan kokemuksianne, 12.10.2017.

1. vierailija Vierailija

Yleensä näissä rakkausasioissa tuo alkuasetelma nähdään väärin, eli ei nähdä sitä todellista lopputulosta ja annetaan turhaa toivoa suhteesta. Oletetaan jotain ja luvataan yhteydenottoja ja tapaamisia. Kun yhteydenottoja ja tapaamisia ei sitten tapahdukkaan, niin ei oikeastaan edes ihme jos soittaja turhautuu ja purkaa pettymystään näkijään. Monesti kun lueskelee näitä kertomuksia jollekin luvattu suhdetta ja soittaja odottelee vuosiakin tuota suhdetta jota koskaan ei ole tulossa. Turhaan monet odottavat sitä että mies eroaa tai että se exä palaa. Jos alunperinkin nähtäisiin oikein ja sitä turhaa toivoa ei anneta, vaan kerrotaan ettei mies tule eroamaan, tuo nainen2 varmasti jatkaisi elämäänsä.

2. vierailija Vierailija

Minä olen kyllä kertonut asian jos en näe exän palaavan takaisin, tiedätkö mitä siitä tulee? luuria korvaan kun en sanonut niin kuin asiakas halusi. Olen sanonut nainen2 että hänen on turha odotella varattua miestä, hän jää kyllä perheensä luokse. taas tuli luuria korvaa. En lupaile mitään suhteita mitä en näe ja kerron sen vaikka siellä luurin päässä petytään, välillä kuulee että toinen näkijä sanoi toisin kuin minä, toinen oli luvannut naiselle nro 2 että mies eroaa, mutta päätti minultakin kysyä. Ei kannata soitella ennustajille jos ei ole valmis kuulemaan totuutta

3. vierailija Vierailija

Samoin täällä, kun asiakas soittaa näkijälle niin kannattaa miettiä että onko valmis kuulemaan jotain sellaista mitä ei halua kuulla? myös kyselyt kolmansien osapuolien asioista kannattaa unohtaa, niitä ei saa katsoa eikä niitä välttämättä edes näytetä.

4. vierailija Vierailija

On joskus hyvä kuulla myös näkijöitä, kovin heitä täällä haukutaan, mahdollisesti yksi ja sama henkilö kirjoittaa sillä tännehän saa anonyymisti sepustaa mitä vaan. Ei ole se näkijänkään osa aina niin helppo, se on kutsumus työ ja sinä asiakas jolla on kovin raskaat ja ikävät asiat, niin näkijä kuulee niitä kymmenittäin viikossa, vähän kuin psykiatri, ei auta jankuttaminen ja jos näkijä ei jotain näe niin parasta sanoa se. Koska minä näkijänä en näe kaikille, energiat ei vaan kohtaa, mutta kerron sen, mielestäni jokaisen olisi syy sanoa se.

5. vierailija Vierailija

Hei, onko kenelläkään kokemusta Alice-näkijästä? Kävin hänen luonaan syksyllä 2015 Jyväskylässä, oli mukavan oloinen ja kertoi ns. realistisen oloisia asioita / ei pelkkiä hyviä & ehdottoman positiivisia juttuja. Nyt muuton yhteydessä löysin paperin, johon olin tuosta käynnistä kirjoittanut ja huomasin, että mikään ei kuitenkaan ole toteutunut (?) Toki edelleen mahdollista että toteutuu, mutta jos joku muu on Alicella käynyt (tai puhelimessa jutellut, hänellä oli muistaakseni myös soittoaikoja) niin kiinnostaisi tietää, miten pitkällä aikavälillä tulkinnat on toteutuneet, jos on toteutuneet.

6. Soittanut Vierailija

Haluaisin kysyä yhdestä näkijästä, joka on nähnyt prikulleen tulevan työpaikan. Ajallisestikin tuo katsanto osui. Kyseessä on Valkoinen Korppi, Aava. Tein uuden kysymyksen ja oli todella varman oloinen.
    Mites onko muilla kokemuksia?

7. vierailija Vierailija

Tosi törkeä. Ei nähnyt ihmisen jo olevan elämässä eikä mitään tietoa kenestä puhui, ei kuvannut millään lailla. Sitten meni henkilökohtaisen arvostelun tasolle. Huhhuh.... :(

8. vierailija Vierailija

Ottakaa sellaiseen näkijään yhteyttä joka käyttää lisätyökaluja jotta kenenkään tunteet eivät muuttaisi asiaa. Oma kokemus ja tietämys ihmismielestä on ensisijaisen tärkeää koska kysyjä haluaa monestikin ymmärtää miksi asiat menevät niin kuin menevät.

9. vierailija Vierailija

Puhutaan paljon siitä,että nähdään parisuhde mitä ei tulekkaan ja sitten perutaan se. No, minulla ei ole tapana kertoa asioita mitä en näe. Tässä esim. ja tuore sellainen. Asiakas joka on ollut pitkään sinkkuna soittaa, että oiskos parisuhdetta näkyvissä, ja kun sitä ei näy ja sen kertoo niin luuri tuli korvaan. Kumpi on parempi, kertoa asiakkaalle mitä se haluaa kuulla? vai kertoa se myös jossei sitä näytetä? mä aijon jatkaa sillä linjalla,että jos ei näy parisuhdetta niin en sellaista ala sanomaankaan

10. vierailija Vierailija

Yleensä ottaen ei kannattaisi lupailla mitään... itse menetin vuosia tuskassa odottaessani... Näkijän tehtävä olisi hyvä pitää enemmän henkisen hyvinvoinnin ohjaajana ja elämän ongelmakohtien avaajana ja tulkkaajana. Siinä haastetta!

11. vierailija Vierailija

Kun soitat ennustajalle niin tässä muutama hyvä muistutus siitä miten tulee täsmällinen ja luotettava ennuste.
    Älä soita silloin kun olet väsynyt, eli haukottelet koko ajan, haukottelu tarttuu ihan normaalissakin puhelussa saatikka,että ennustaja on vieläkin herkempi ottamaan sitä väsynyttä energiaa.
    Jos et alunperinkään luota ennustamiseen, niin älä soita. Mikään ei ole puuduttavampaa kuin flegmaattinen ihminen joka komunikoi juuri sen verran ettei ala epäilemään onko linjan päässä enää ketään (ei tarvitse sanoa että kyllä ennustajan pitäisi tietää).
    Ole avoin asioille ja ota energinen asenne, kun ennustus on tehty niin kommunikoi jotain, tulee kiusallista hiljaisuutta ja ennustajan pitää tehdä se aloite,että puhelu on loppumassa. Noloa, kyllä!!!
    Älä soita niin, että olet väkijoukossa tai ystävien kanssa illanistujaisissa, silloin näky voi tulla vaikka vieressä olevalta ystävältäsi.
    Kun nauhoitat puhelun niin älä "pelaa" puhelimesi kanssa, niin, että otat välillä äänityksen pois ja laitat takaisin kun ennustaja puhuu, se häiritsee, äänitä mielummin koko puhelu.
    Älä soita kun ajat autolla, ensinnäkin se on kiellettyä, myös kaikki vilkun äänet jne..häiritsee keskittymistä.

Näillä keinoilla pääsee jo hyvin alkuun, että saa täsmällisen ennusteen

12. vierailija Vierailija

Lisäisin luetteloon vielä yhden asian: älä soita kertoaksesi että näkijän työ on humpuukia. Puolen tunnin jälkeen katkaise puhelua ja riennä antamaan julkista kritiikkiä kuinka humpuukia se oli. Halvemmaksi olisi tullut suorittaa julkinen show ja mieli yhtä hyvä.

13. vierailija Vierailija

Olen kanssasi samaa mieltä, on näitä "huvikseen" soittajia ja se on heistä kovin jännittävää, osa ei tiedä asiasta mitään vaikka netti on täynnä näkemisestä ja että mitä se on ja juuri nämä jotka sillä sekunnilla menee keskustelupalstalle kysymään että miten paikkansa on ennustamiset mennyt ja jopa niitäkin ketä samantien kertoo että ei mikään pitänyt paikkansa vaikka aikaa on kulunut muutama minuutti puhelusta

14. minä vain Vierailija

Hienoa, soittaisin sinulle heti, jos tietäisin nrosi. Täällähän ei saa mainostaa, joten se siitä. Minulle on kerrottu parisuhteesta, vaikka kysyin työstä. Että näinkin päin. Tosin näkijä sanoi parisuhteen tulevan työn kautta.
    On näkijöitä ja kyselijöitä, siksi ihmettelen muutamia näkijöitä, jotka ovat kertoneet eräälle tuttavalleni jostain kolmannesta ihmisestä tietoja ja aivan paikkaansa pitämättömiä. Tämä tuttavani sitten uskoo. Eli löytyy näitä näkijöitä, jotka katsovat kolmanteenkin. Mistä sen oikean näkijän sitten tuntisi? Ei aina pitkä työura takaa "oikeaa" näkemistä. Kun oikeasti sanoisin, että on vain kourallinen oikeita näkijöitä enkä koe, että kukaan näistä, joita on mainittu tässä ketjussa, olisi oikea näkijä. Nooh ehkä erehdyn.
    Tietty olen soitellut paljon ja erittäin monelle näkijälle. Olen tullut kyyniseksi, sillä tuntuu, että harjoittelijat ja keinottelijat huomaan heti. Yhden soiton perusteella on ketään vaikea sanoa hyväksi tai huonoksi, mutta joskus on niin onnettomia tapauksia, ettei tee mieli toista kertaa edes soittaa.
    Toki soittaminen on jäänyt, nyt ehkä 3-4 krt vuodessa. Oikeasti toivoisin, että jostain nousisi esiin vielä ns. oikea näkijä, uusi tuttavuus, johon en olisi törmännyt. Mutta taitaa olla toiveunta.

15. vierailija Vierailija

Kävin 13v sitten helsingissä ennustajan luona mutta en enää muista nimeä, melkein kaikki mitä hän ennusti on toteutunut ja nyt haluaisin päästä uudestaan. Tietääkö kukaan joku joka ottaa vastaan Helsingissä ja käyttää pelikortteja?

16. vierailija Vierailija

Kolmansien ihmisten asioita ei saa missään nimessä katsoa ja kertoa asioista asiakkaalle. Tuo meidän henkimaailma kyllä näkee ja kuulee sen ja silloin otetaan näkemisen lahja hetkeksi pois kunnen näkijä ymmärtää tehneensä väärin. Korteilla katsojat ovat eillaisia. Eikä muutenkaan saa katsoa veljenvaimon puolisoa.

17. vierailija Vierailija

Höpönhöppöö ja pupunpuppuu. Oikea näkijä näkee niin henkilön kenelle katsoo kuin ne joilla on tähän henkilöön nähden merkitystä , jos on vaikkapa jostakusta varoitettava.

18. vierailija Vierailija

Taidat vaan olla sellaine marisija. tai pääkkö. ettet ymmärrä että näkemiset ei mene jollain napin painalluksella vaan ne tosiaan näkyy usein muitten asioitten yhteydessä kuin mitä juuri sillä hetkellä katsotaan. Tässä ketjussa on oikeita näkijöitä ja sitten on niitä joita ei ole. Näkeminen ei ole mikään "pitkä työura" eikä "oikea näkeminen" se on lahja. Sitten on niitä jotka ei erottasi edes majavaa kissasta jos vastaan kävelisi.

19. vierailija Vierailija

Näin juuri, näkijä joka näkee minulle oikein, näkee myös muiden osalta sellaiset asiat jotka on tai voi olla vaikutusta minun elämääni. Tosin hyvin paljon nähdään/ kerrotaankin muiden asioita, mutta lopputulos yleensä on se, huomaakin, että omat asiat eivät pidä paikkaansa eivätkä myöskään nuo muista kerrotut asiat.

20. vierailija Vierailija

Tarkoitin että esim. työkaverin tai kumminkaimanserkun asiat ei kuulu jos ne eivät mitään ole tehneet asiakkaalle eikä ole kytköstä häneen, jos jostakin on varoitettava niin se tietysti kuuluu kertoa

21. vierailija Vierailija

Kysyn vain tällaisen asian, että kun teille katsotaan tulevaa kumppania, minkä ammatin mainitsevat? Minulle aina yksityisyrittäjä, jota ei ole vuosienkaan saatossa ilmaantunut.
    Onko rakennusmiehiä ym. alan miehiä nähty?

22. minä vain Vierailija

No emmä ny ittiäni marisijanakaan pitäisi. Varmaan näkeminen on lahja, niin kuin huijaamisen taitokin. Juuri tuo, kun huomaa, ettei näkijä erota majavaa kissasta, se raivostuttaa. Kyllä kohdalleni on osunut hyviä näkijöitä, mutta tosi vähän. Siksi kun tietäisi, että joku oikeasti näkee, niin hänelle voisi maksaakin.
    Rahaa on enempi mennyt huijareille. Kun lukee näitä näkijäpalveluita, niin kaikkihan he ovat "pitkän kokemuksen omaavia aitoja selvänäkijöitä, joilla on isoäidiltä peritty taito". Mielellään vielä ovat syntyjään Lapista tai Karjalasta.
    Mistä sitten tiedät, että näkijä on aito?

23. vierailija Vierailija

On nähty yksityisyrittäjää, virkamiestä, hoitoalan henkilöä jne tummaa, vaaleata ja ristiverinenkin on joskus joukkoon eksynyt. Alkaa vain olla aikaa haasteellista käydä läpi nuo kaikki, kun en nyt enää ole ihan nuori ja koko rimpsu on vielä tulematta...

24. vierailija Vierailija

Eikös sulle oo luvattu insinööriä?:) Sitähän minulle aina. Minulle EI oo luvattu punatukkaista eikä kaljupäätä eikä liioin partaista.
    Tässä on toistakymmentä vuotta ooteltu ja odotus jatkuu;).

25. vierailija Vierailija

Ei, insinööriä ei ole tullut vastaan kuvauksissa... eikä myöskään punatukkaista eikä kaljupäistä. Juu, vuosia on odoteltu eikä kyllä ketään ole noista kuvatuista näkynyt... tosin ei kyllä muitakaan kerrottuja asioita ole vastaan tullut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri