Hae Anna.fi-sivustolta

Kokemuksia ennustajista

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä Kaipaan kokemuksianne, 12.10.2017.

1. Salme Vierailija

Minustakin tuommonen on kyllä marinaa. Ai käänsit sen tuollatapaa että näkijä ei erota kissaa majavasta, minä ymmärsin tuosta vierailijan kirjoituksesta että tarkoittasi juuri asiakkaita jotka ei erottaisi edes majavaa kissasta saati näkijää sellaissesta joka ei ole, vaan että kun näkijä sanoopi jotakin mikä ei ole mielusaa niin sitten onkin jo huono näkijä. vai olinko ymmärtänyt väärin? Se on kyllä todettava että oman kokemuksenni mukaan Lapista tai Karjalasta syntyperältään olevat on parhaita ja tietäähän tuon että suvussahan se näkeminen kulkee ei sitä kursseilta semmoista taitoa hankita.

2. minä vain Vierailija

Mikä on marinaa? Sekö kun arvostelee näkijöitä? Ovatko he niin ylhäisiä ja ainutlaatuisia, ettei heitä saa arvostella?
    Kun näkijä kertoo minun saavan lapsen(ei ole mahdollista, eikä edes lapsenlapset) ja muuttavan paikkakunnalle (jolla jo asun), niin kyllähän se huvittaa. Näkijän virheitä yritetään sitten silotella keinolla millä hyvänsä. Joillekin näkijöille yritetään saada sädekehä pään päälle. Oikeat näkijät (kuten Iris Roine) eivät pitäneet itseään kaikki tietävinä, vaan olivat hyvin nöyriä kykyjensä edessä.
    Virheitä heillekin sattui, mutta niitä onnistumisia paljon enempi.
    Asian voi kääntää kuinka päin vain. Meitä kysyjiä että näkijöitä on monenlaisia.

3. vierailija Vierailija

Minä soitin yli 20vuotta sitten ennustajalle, en muista enää hänen nimeään, mutta kertoi, että tapaan miehen joka asuaa minua todella liki etten sitä vielä ymmärrä, ja näen hänet vanhassa työpaikassani, miehen tukka punertaa auringossa ja on sotilasarvoltaan korkeampi ja saamme aika nopeasti poikavauvan. Tämä mies asui seinä naapurina, oli asunut jo 4 vuotta, ja tapasin hänet kyllä entisessä työpaikassani, eli eräässä ravintolassa, ja todellakin tukka punertaa auringossa ja on sotilasarvoltaan sotilaspoliisi ja se poikavauvakin syntyi reilun vuoden päästä. Enkä todellakaan kertonut itsestäni mitään tälle näkijälle ja niin nappiin meni hänen ennustus.

4. vierailija Vierailija

Tämä on juuri sitä, mitä itsekin olen etsinyt näissä omissa soitoistassani aikoinaan. Joskus kauan sitten itse sain samalla tavalla suoraan oikein ennustetun tulevaisuuden. Nykyään ei saa muuta kuin alati vaihtuvia tarinoita, entinen perutaan jonkun syyn tai jonkun selityksen kautta ja sitten onkin jo taas uusi tulevaisuus. Itse muutama vuosi sitten kyllästyin jo koko touhuun, raha menee ihan hukkaan. Ei nähty mitään , ennustus vaihtui jatkuvasti samoin tuleva. Eipä ole löytynyt sellaista, joka oikeasti olisi nähnyt jotain oikein, niin tein päätöksen etten enää laita rahaa näihin huveihin.

5. vierailija Vierailija

Mä olen kyllä tulkintoja ottanut vaikka tämän päivän näkijät ei ole samaa kuin 20v sitten, kyllä välillä törmää johonkin joka näkee asioita, mutta suurimmaksi osaksi on näitä jotka kuvittelee osaavansa ennustaa. Harmittaa todella paljon etten muista sen selvännäkijän nimeä, olisin sille aikoja sitten soittanut uusiksi

6. vierailija Vierailija

Vai voisiko olla vaan niin ettet ole ottanut oikeisiin näkijöihin yhteyttä? Miten voi aikakausi muka vaikuttaa näkijän kykyihin? Olisiko vaan niin että aika on nyt muistot sillain kivasti kullannut. Ei varmaan kannata jossakin viihdelinjoilla pimputella eikä astroja tiirata jos haluaa oikeaan näkijään törmätä. Kyllä Suomessa on tänä päivänä ihan todella hyviä ja oikeita selvänäkijöitä, ainakin itse sellaisen palveluita käytän.

7. vierailija Vierailija

Niinkuin kirjoitin, että ei ole samaa kuin 20v sitten, olen kyllä löytänyt näkijän jolta otan tulkintoja, en soita, mutta otan sähköpostitse, sitä on mukava seurata, jossain vaiheessa soitin ennustuslinjalle siitä on aikaa yksi numero ja aina eri näkijä, petyin pahasti sillä olisin ihan kysynyt vielä yhdestä asiasta eli aina ohjatui eri näkijälle eikä ole niin kuin esim. unil ja rajatieto, niissä on henkilökoht. nrot eli niissä voisoittaa samalle mutta en nyt muista tuota mihin on vaan yksi numero

8. vierailija Vierailija

Itse en kyllä noita sähköpostitulkintoja ota, pari olen ottanut ja en kyllä löytänyt mitään yhtäläisyyksiä omaan elämääni. Toinen oli jotenkin vain sepustus, josta ei voinut päätellä mitään tulevasta ja toinen...no en edes viitsi sanoa. Soitan kyllä ihan mielelläni, mutta en enää näihin 0700 numeroihin. Pari ns. vanhan ajan näkijää on vielä, joiden näkemisiin vielä luotan. Siinäpä ne sitten onkin.

9. vierailija Vierailija

Jokaiselle on jotakin, toiset tykkää sähköpostitulkinnoista, jotkut haluaa tulkinnan kasvotusten ja toinen puhelimitse. Se mikä ei ole itselle hyväksi voi olla toiselle hyvä. Näistä asioista tulee aina riitaa, ei tällä palstalla niinkään mutta eräässä toisessa. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen

10. vierailija Vierailija

Sellaiset selvännäkijät joilla on näkijän kyvyt ei tee mittään sähköpostitulkintoja. Ne on pelkkää huijausta ja rahastusta semmoiset. Niin on minulle sanottu ja se ketä sanoi on aito näkijä. Jotta näkee, pitää olla sen toisen jotakin niinkun vaikka ääni kuin puhelimessa taikka sitten nenätysten mutta internettissä ei ne asiat toteudu.

11. ap.asiaan Vierailija

Palaan nyt ketjun alkuperäiseen asiaan eli kokemuksiin näkijöistä;
    Aliisa melko hyvä, lähiajan asioita totetuikin, soittoja 4-5
    Veera melko hyvä, hidas, asioita toteutunut, soittoja 10
    Inga Tolpo ei synkannut, ei osumia, soittoja 3
    Virve Kraft mukava ihminen, vain muutama osuma, soittoja 12
    Sonja juttelee mukavia, pahoja mokia, soittoja 8
    Agnya mukava ja osaava, ei kovin nopea, jutustelun lomasta tulee tietoa, hyvin nähnyt, soittoja 12
    Helinä Ihalainen melko hyvä, näki tilanteet hyvin, soittoja 3
    Kirsti Alanko mukava ja lämmin ihminen, mutta vain harvoja osumia, käyntejä 4-5
    Tarja Senne melko hyvä osumia, lämmin persoona soittoja 4
    Tarja Sahari vähän osumia, soittoja 3
    Mandalatarot muutama osuma, miellyttävä, yhteydenottoja 4
    Leena Palo asiallinen, osunut muutamassa vaikeassa asiassa nappiin, pidän hänen tyylistään, soittoja 4
    Linda(ent. Bedette) hyvin nähnyt työasioihini, hidas, soittoja 4-5
    Ursula mukava, näki hyvin lähiajan asioihini, soittoja 12
    Iris hyväntuulinen ja positiivinen, ajat heittävät kovasti, osumia, soittoja 10
    Tarja Suorsa melko hyvä, positiivinen, soittoja 3
    Viola näki lähiajan, mutta ei sitten kauemmat asiat tapahtuneetkaan, soittoja 2
    Maaret näki hyvin, lämmin persoona, soittoja 6
    Helle hyvin realistinen, mutta osumia jonkin verran soittoja 6
    Minna mukava, vain vähän osumia, soittoja 4
    Gaia mukava, muutamia osumia, soittoja 7
    Eija Nikko nähnyt lähiajalle muutaman asian, soittoja 8
    Virpi Rinta-Nikkola muutamia osumia yhteydenottoja 2
    Samir yllättävän hyvä, vaikka puhuu paljon, soittoja 4
    Kaarina lämmin persoona, vain vähän osumia, soittoja 12
    Ilse Kari vain vähän osumia, soittoja 3
    Anneli lämmin persoona, vähän osumia, soittoja 6
    Elina Kaarre ailahteleva, toisinaan hyvin, toisinaan kaikki huteja, soittoja 4.

No niin tuossa oli sitten muutama 25 vuoden ajalta, jotkut ovat jo lopettaneet hommansa. Listasta jäi monta nimeä poiskin, osa ei halua nimeään mainittavan ja osaan olen ollut yhteyksissä vain kerran. Varmaan huomaatte; mukavaan ja lämpimään persoonaan on yhteyksissä useamman kerran, vaikka ei osumia tulisikaan. Nykyisin en juurikaan soittele. Muutama kerta vuodessa riittää. Kysykää, jos jotain tulee mieleen.

12. vierailija Vierailija

Oletko mukamas ihan oikeesti soittanut noille kaikille ja toisille vielä jopa monta kertaa? aika outoa että olet halunnut hakata noin paljon rahaa näihin, moniin jopa montakin soittoa ja kerrot ettei osunut, jos ekalla kerralla asiat ei toteudu niin miksi soitat sitten vielä uudestaan?

13. Sivusta kysyn Vierailija

Mikä on mitta? Mihin mennessä pitää toteutua? Koska se aika ei pidä juuri koskaan...

14. ap.asiaan Vierailija

Kyllä olen soittanut, valitettavasti. Vielä kymmeniä jäi mainitsematta. Rahaa on mennytkin paljon. Yhden kerran perusteella ei yleensä voi tietää näkeekö vai ei. Monet näkijät puhuvat hyvin uskottavasti ja osaavat kääntää asiat nurinkurisesti, varsinkaan jollei toteudu. Tiedän, olen ollut huijattavissa. Tuo aika, no se riippuu kyllä kysymyksestä. Jos esim. kysyy valitaanko minut hakemaani työpaikkaan, niin asia ratkeaa yleensä muutaman viikon sisällä tai jos kysyy, onko tulevana vappuna miesseuraa, sekin ratkeaa tiettyyn aikaan mennessä. Mutta sitten on sellaisia, joihin ei heti saa vastausta, kuten tulenko saamaan lapsia tai menenkö naimisiin.
    Joillekin olen soittanut kerran tai kahdesti vuodessa. Toisille 3-4 krt vuodessa.
    Muuten vuosina 2004-06 täällä pallolla keskusteltiin näkijöistä ja näkemisestä paljon enempi. Oli tietty porukka, joka kertoi kenelle olivat soittaneet ja näkijöitä arvosteltiin. Tänä päivänä jos jotakuta kehuu, niin se on aina mainostamista.

15. vierailija Vierailija

Riippuu tietysti asiasta, mitä on kerrottu, mutta itse olen pitänyt rajana puolta vuotta. Jos ei mitään näkijän kertomasta ole puolen vuoden sisällä toteutunut niin sitten on turha soitella uudelleen. On tietenkin asioita, joiden toteutumiseen voi mennä kauemminkin, mutta niistä asioista, jotka itselleni ovat toteutuneet on kerrottukin jo, että kestää. ( tosin ei kukaan noista yllä olevista) Kaikki nuo yllä olevat näkijät on kokeiltu ja omalla kohdalla toteutumisissa kyllä huomattavasti huonommat tulokset. Riippuu tietysti mitä ajattelee toteutumisena. Itse haen näitä elämän isompia asioita, en jotain kutsua juhliin tai muita vastaavaa.
    Ainoastaan Unilin Sonja on nähnyt 8-9 vuotta sitten yhden asian ja Iiris muutaman asian. Muilta en ole kyllä mitään toteutuneita ennusteita saanut. Paljon on kyllä kerrottu ja rahaakin on palanut varmasti koko lailla iso summa.
    Enää en viitsi soitella, niin vähän noita oikeasti toteutuneita asioita on ollut.

16. ap.asiaan Vierailija

En minäkään suosikkiani paljastanut. Valitettavasti näkijöiden sanomisissa kestää kauenmmin kuin se puoli vuotta, voisin sanoa, että usein vuosi on se minimi, millä ajat heittää. Minulle on nähty mm. matka, syntymäpäivät ja eräs illanvietto, jotka kaikki ovat tapahtuneet 2-3 vuoden sisällä näkemisestä. Mistä sitten tiedän, että juuri kyseisestä tapahtumasta on puhuttu? Näissä tapauksissa näkijä on kertonut ko. jutuista joitain hyvin yksityiskohtaisia tietoja kuten matkan kohteen ja seuralaiseni, syntymäpäiväjuhlilta erään tapauksen ja siihen liittyviä asioita sekä illanvietosta kummallisen yksityiskohdan. Näitä asioita en ole itse toteuttanut, ne ovat vain tulleet.
    Jotta muistan mitä näkijät kertovat, olen kirjoittanut ylös soittojeni sisällöt ja olen voinut vertailla jälkikäteen. Ihmisen muisti on niin lyhyt ja epävarma.
    En voinut muistaa liki neljän vuoden takaista soittoa, jolloin näkijä kertoili, että työpaikalla kaljupäinen, punapaitainen mies riitelee minulle, sillä sillä hetkellä ei ollut ketään kaljupäistä työpaikallani. Myöhemmin sitten oli ja asia tapahtui.
    Joten pitää antaa ajan kulua, ennen kuin voi sanoa, onko joku näkijä huono vai hyvä.
    Joskus tuntuu, että näkijät eivät näe sitä, mitä haluan tietää vaan aivan toissijaisia asioita. Silloin ajattelen, että on tarkoitettu, etten tiedäkään juuri sitä asiaa, mitä haluaisin. Pitäähän elämässä olla yllätyksiä, mielellään niitä positiivisia.

17. vierailija Vierailija

Mistä ihmeestä tuollaiset nimet olet edes kekannut? Eihän tuossa listassa ole ainuttakaan tunnettua, oikeaa näkijää. Tai ei ainakaan minulle tietoa noista ainoastakaan.. onko jostain 0700 -linjoilta vai mistä ja noin monta??? Itselläni on kokemusta vain kahdesta, aiempi on jo kymmenien vuosien takaa ja jo menehtynyt ja nykyisellä kun käyn ei tule mieleen muita edes kokeilla. Tästä nykyisestä luin useita vuosia sitten lehtiartikkelin ja soitin samantien. Kyllä sen jo siitä tietää kenen puoleen on syytä kääntyä että jos on vuosikymmeniä jo näkijänä toiminut. Kyllä ne huijarit ja turhan taroinoijat sieltä hetimmiten joukosta karsiutuu. Näkee sen ulkonäöstäkin. Heti kun lehtiartikkelin luin näki jo päältäpäin että on näkijä. Punaiset hiukset ja sellainen henkevä olemus. ei ole mikään anteeksi nyt vaan monet jotka selvännäkijöiksi itseään pitävät, ""elintasomamma"". Kyllä henkisyys hohkaa jollakin tapaa niin että se näkyy jo olemuksessa niillä kellä on.

18. vierailija Vierailija

En tiedä ikääsi, mutta kyllä nuo nimet ovat tuttuja, varsinkin 1990-luvun lopulta ja 2000-luvun alusta. Hyvää näkijää valitettavasti ei tunnista ulkonäöstä. Eipä Aino Kassistakaan olisi ulkonäöltä voinut päätellä näkijäksi. Osa noista on tarottulkitsijoita ja osa selvänäkijöitä. Osa ylläolevista näkijöistä on toiminut yli 40 vuotta. Kyllä 0700-näkijöissäkin on hyviä näkijöitä, eikä kaikki, jotka kasvotusten vastaanottavat ole ns. oikeita näkijöitä. Tuolla listassa on kyllä uudempia nimiä esim. Elina Kaarre. Kotisivut löytyy ja yhteystiedot, jos haluat kokeilla.
    Sanoit, että tuossa on monta. Varmasti yhtä monta nimeä on listalta poissa. Osa noista näkijöistä on lopettanut ja joku edesmennytkin, et ehkä siksi tunne heitä.
    Jos olet käynyt henkisillä messuilla tai muissa rajatiedon tapahtumissa, olet näistä joistakin näkijöistä tietoinen.
    Sinulla on kokemusta vain kahdesta näkijästä, tuskin silloin voit sanoa, että
    vain sinun valitsemasi näkijät näkee, muut eivät. Olisi kyllä kiva tietää, ketkä nämä kaksi ovat.

19. vierailija Vierailija

Minäkin olen jonkun noista nimistä kuullut mutta en ole itse kokeillut. Tuossa varmaan tarkoitettiin omaakin luottonäkijääni Naomia:) ainakin hyvin sopisi tuo kuvaus ja hänestä on ainakin paljon lehdissä kirjoitettu. Olen hänen asiakas ollut aina siitä asti kun erosin miehestä ja jäin kolmen lapsen kanssa yksin. Oli sellaista sumua ja humua se alkuvaihe etten paljon niistä ajoista edes muista mutta se hänen hymy ja ne sanat mitä sanoi minulle heti ensimmäisellä kertaa kun olin ehtinyt olla siinä paikalla vasta tuskin kymmentä minuuttia- ei unohdu varmasti koskaan.

20. vierailija Vierailija

Töölössä asui joskus 80-90 -luvun taitteessa hesarissa ilmotellut selvänäkijä. Ei käyttänyt kortteja vaan selvänäköä- Keski-ikäinen tai 50+ nainen, aivan vitivalkoiset pitkät hiukset, asui pienessä asunnossa ylimmässä kerroksessa. Muistaako kukaan kuka hän lienee on, ja ottaako vastaan enää. Jotain näki aivan oikein.

21. vierailija Vierailija

Itse olen sen verran elämää nähnyt, että olen seurannut asioita jo 70 luvun alusta alkaen ennen tätä ameriikasta alkanutta kaupallistumista... toki silloinkin oli näkijöitä, hyviäkin, mutta vain harvoja kuten on nykyäänkin. Kävin kymmennisen vuotta sitten pari kertaa rajatiedon messuilla ja näin jälkeenpäin miettien, perustuvat kyllä koko lailla rahastukseen. Eipä ole kamalasti mieli enää ole tehnyt uudestaan mennä. Tuli joskus kokeiltua tuota Elina Kaarretta , kun jostain luin kehumisia, mutta mutkia tuli matkaan näkemäänsä eikä ainakaan minulle ole kyllä pitänyt mitenkään paikkaansa. Soitoista on jo vuosia. Luulen niitä oikeita näkijöitä, jotka todella näkevät on ihan muutama. Muilla nämä mutkat ja selitykset korvaavat sen aidon ja oikean näkemisen. Sen verran on tullut soiteltua vuosien varrella, että en enää kamasti näihin ns. kaupallisiin näkijöihin luota.

22. vierailija Vierailija

Hei haluaisin tämän hyvän näkijän tiedot kiitos762

23. vierailija Vierailija

Kuka on hyvin nähnyt kiitos 8 5 2

24. vierailija Vierailija

kyllä minulle ovat nähneet

25. vierailija Vierailija

Tuuria ja sattumaa tai iso juksu.Teetkö semmoisia itte? Minulle ei tienny mittään kun erehyin koittamaan. Jo vuosia sitten eräs tunnettu näkijä sanoi ettei ne semmoset ole edes mahdollisia. tarvitaan ihmisen ääni tai kuva tai henkilökohtainen yhteys jotta pääsee ihmisen aikajatkumoon eikä jotakin nettibittisumua.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri