Kokemuksia First Signal-raskaustestistä täällä kenelläkään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Viuhti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Viuhti"

Vieras
Itse tein eilen kyseisen testin, vaikka menkkojen pitäis alkaa vasta pe. Olo vaan kun olis tärpänny ja nyt vaan tuli sellainen tilanne vastaan, että tein testin. Jo alle 3min. testin teosta näin toisenkin viivan ja en oikein uskonut sitä kun se oli niin vaalea varsinkin v.pun. taustaa vasten ja siks seurasin jääkö viiva testiin ja jäihän se. On nyt kuivuttuaan hieman selvempi ja näkyy edelleen ilman tiirausta v.punaisena/v.lilana,vaikkakin haaleana. Mieskin näkee sen hyvin ja värillisenä, vaikka silmälasit olis muuten tarpeen. Mitä arvelette, tulos nega vai positiivinen? Kp nyt 23/25.

Sillä kysyn kun lukaisin kokemuksia googlen kautta ja on tainnut monille toista viivaa näyttää, vaikkei raskaana ole ollutkaan. Näyttääkö siis aina toista viivaa jo testiajalla, vaikka ei olisikaan raskaana?

Ei näytä viivaa ainakaan mulla, jos ei ole raskaana.

Jos on ihan alussa eli menkkojen lähellä, viiva voi olla haaleakin. Positiivisena sitä on pidettävä aina, jos on värillinen viiva. Eri asia on, jatkuuko raskaus, mutta värillinen viiva testiajan sisällä tulleena viittaa aina positiiviseen.

FS testiin tulee aina värilline haamu, heti testiajan jälkeen(3-4min). Ihan todistetusti hoitojen yhteydessä, mieskin näki sen ilman mitään taikatemppuja ja silti hcg Alle 2. Mut jos tuli testiajalla niin toivotaan viivalle vahvistumista!

Minulla ei ole ikinä minkään merkkinen testi näyttänyt mitään viivaa, jos en ole raskaana ollut. Ei vaikka oikein kyttäsin niitä roskishaamujakin. First signaleitakin on tullut tehtyä ja muitakin testejä hirmu läjä.

Yhteistyössä