Kokemuksia Gestinyl-pillereistä

  • Viestiketjun aloittaja hattara!
  • Ensimmäinen viesti
hattara!
Onko teillä kokemuksia Gestinyl-tableteista? Millaisia oireita on/oli pillereiden käytön aloittaessa? Itse vaihdoin Cerazette-minipillereistä Gestinyl-e-pillereihin... Minipillereiden aikana ei muuta haittaa ollut kuin runsas hiustenlähtö, nyt on päänsärkyä, rintojen arkuutta, limakalvojen kuivuutta... Olen kuullut että ne on ohimeneviä vaivoja? Söin ensin minipillereitä reilu vuoden, koska kärsin migreenistä. Lääkäri kuitenkin sanoi että voin vaihtaa e-pillereihin, että nykyään se ei ole niin tarkkaa. Olen syönyt Gestinylejä nyt n. reilu kuukauden. Olisin kiitollinen jos kertoisitte kokemuksistanne. :)
 
tyttö
Mä oon täs nyt 3 kk syöny Gestinylejä. Aluksi oli pikkasen maha arka ja vuoto kesti n. 2 viikkoa yhteen putkeen. Sen jälkeen ei oo ollu enää minkäänlaisia oireita. Nyt mä tosin unohdin ottaa yhden, etten tiedä sitte miten se vaikuttaa... :)
 
aspas
Itse en ole syönyt vielä kuukauttakaan, mutta finnejä on tullut aivan tajuttomasti.. ja vielä isoja sellaisia! ja atooppinen ihottuma on päässyt oikeen kunnolla valloilleeeen!!! argh!
Tuntuu että olis nälkä koko ajan/ tekee kokoajan mieli jotain ruokaa, herkkuja yms. (paino siinä sivussa noussut..)
Ärsyttävää turvotusta, niinkuin kuukautiset olis alkamassa ja pientä kuvotusta siiinä sivussa.
Illalla väsyttää herkemmin, mikä on omalla kohdalla hyvä juttu :D
Välivuotoja ei ole tullut eikä mielialavaihteluitakaan.

Ajattelin nyt näitä kuitenkin kokeilla (ensimmäiset pillerini ikinä)
Mutta jos ihottuma alkaa riehaantua entisestään niin pitää katsoa mitä tekee.
Ehkäisylaastaria huvittaisi kokeilla, mutta eipä tiedä.
 
vierailija
Päänsärkyjä aloittaessa paljon, myös naama rupesi oikein kukkimaan finneistä aloittamisen jälkeen mikä ei ole koskaan ollut ongelmana... nyt alkoi menkat kesken laatan joten saa nähdä sopiiko tämä ollenkaan, vasta 3 laatta menossa
 

Yhteistyössä