Kokemuksia H&M vedenpitävistä talvitakeista, siis lasten..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti miettii

Vieras
Matti asuu kukkarossa, ja lapsi tarttis talvitakin. Hennesillä oli kiva takki 34,90 ja luki että vedenpitävä. Onko kellään kokemuksia, onko hyvä yms. Hinta ois kohtuullinen moniin muihin verrattuna...

Jos kyse on siitä fleecevuorisesta takista joka on pinnalta kuin sadetakki niin on ihan ehdottomasti paras ostos, jonka mä olen likalle pariin vuoteen tehnyt. Hinta ei todella kerro takin laadusta mitään. Kesti kaksi välikautta ja talven loskakelit pesuineen päivineen ja housut ovat edelleen ehjät vaikka polvillaan oli hiekoitetulla asfaltilla. Meille tulis tuo nytkin ellei olisi tyttö jo liian pitkä. Koot loppuu 128 cm muistaakseni tuossa. Suosittelen siis monella plussalla!

Onko se sellanen fleecevuorinen kumipintainen takki? Meidän pojalla oli viime talven sellanen takki ja housut käytössä. Käytti pääasiassa niitä ulkoillessa kun ei täällä etelässä kauheesti pakkasia ollut. Tosi hyvin mun mielestä piti vettä.
Ja on ollut kestäväkin, ihan on kuosissa edelleen.

Meillä on ollut niitä Henkan perus talviasuja, jotka on ilmeisesti kosteussuojattuja. Ihan hyviä ovat olleet käytössä. Kunnon sateessa ei ole niitä kokeiltu, mutta jos on vain vähän kosteaa tai pientä sadetta niin pitävät kyllä kuivana.

Yhteistyössä