kokemuksia hoidosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jonsku

Jäsen
11.06.2004
56
0
6
Minulla ensimmäien Puregon-Pregnyl hoito. Ovis meni viikonlopulle, ja lääkäri laittoi hoitokurvaan sydämen kuvia... eli ns inssiä ei ollut, vaan perinteistä... Rusehtava tuhruilu alkoi kp 21/ pp 10 ja jatkuu vaan. Nyt kp 28 tuhruillaan vaan.

Eli jos ei ole raskaana, pidentääkö nämä lääkkeet kiertoa? Yleensä kierto tasan 27 päivää.
Raskausoireita ei ole.. ja tämä tuhruilu on ihan kamalaa... tuntuu ettei "ammeen tulppa irtoa"

Minulla on yleensä niin kellolleen menkat ja runsas vuoto... Voiko kierto mennä sekaisin näistä kuureista ? Oletan etten ole raskaana..

Kiitos jos joku vastaisi.. Tämä piinailu on ihan kamalaa..

Ei ole kuukautiskipuja, jotka ovat yleensä kovat, samoin vuoto.

Eipä ole raskausoireita, mutta en ole koskaan ollutkaan raskaana..

Kiitos avusta.. alkajalle. Tulipa sekavaa tekstiä, mutta se kertoo tästä sekavasta tilasta....

Jonsku

Hei,

Olen se Jonsku.. kävin rekisteröiytymässä.... "pilvenhattaralla".. :)

En ole uskaltanut antaa lupaa itselleni tehdä testiä tämän tuhruilun takia..

Ööh.. mitä kaupan/ apteekin testiä suosittelette ?

Sen verran taustaa... meistä..

Minä 34v ja mies 37v. Kummallakaan ei ole lapsia... ja yritystä takana
3 vuotta, nyt vasta hoidot aloitettu NKL.

Vikaa vikaa ei ole löydetty, jos tätä ikää ei oteta huomioon..

Kiitos kun vastasitte...

<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 10:22 pilvenhattaralla kirjoitti:
Hei,
Olen se Jonsku.. kävin rekisteröiytymässä.... "pilvenhattaralla".. :)
En ole uskaltanut antaa lupaa itselleni tehdä testiä tämän tuhruilun takia..
Ööh.. mitä kaupan/ apteekin testiä suosittelette ?
Sen verran taustaa... meistä..
Minä 34v ja mies 37v. Kummallakaan ei ole lapsia... ja yritystä takana
3 vuotta, nyt vasta hoidot aloitettu NKL.
Vikaa vikaa ei ole löydetty, jos tätä ikää ei oteta huomioon..
Kiitos kun vastasitte...

Predictor ja ClearBlue ovat hyvin herkkiä apteekin testejä. Apteekissa kyllä osaavat suositella herkintä testiä.
Mutta jos kerran munarakkula on kehittynyt riittävän isoksi sisältääkseen munasolun ja olet sen Pregnylin ottanut niin tosiaan vuoto pitäisi alkaa kuten kirjoitin aikaisemmin eli 14-16vrk Pregnylistä.

Kyllä ilmeisesti aika monillakin inssiläisillä on alkanut tuhruttelu jo pp8 tms., jos Lugesteronia ei ole ollut tukilääkkeenä. Eri asia on sitten, koska varsinaiset menkat alkavat, joillain pp12 joillain vasta pp17. Viime inssissä minulla alkoi tuhruttelu vasta n. 1 päivä ennen menkkoja, mutta käytinkin progesteronia heti inssistä alkaen. Tässä kierrossa ei Lugesteron ollut käytössä ja tuhruvuoto alkoi 3. päivänä Pregnylin pistämisestä ja kesti 5 päivää. Nyt olen ollut vuodoton, mutta raskaudesta en enää uskalla edes haaveilla, kyllä sen vuodon mukana on varmaan mahdollinen alkiokin valunut ulos.

Niin vastaus ap:lle: näköjään nuo hormonit voivat aiheuttaa melkein mitä tahansa ja kannattaa ottaa tuo tuhruilu puheeksi seuraavalla kerralla hoitopaikassa (jos siis seuraavaa kertaa tarvitaan).

Yhteistyössä