Minulla ensimmäien Puregon-Pregnyl hoito. Ovis meni viikonlopulle, ja lääkäri laittoi hoitokurvaan sydämen kuvia... eli ns inssiä ei ollut, vaan perinteistä... Rusehtava tuhruilu alkoi kp 21/ pp 10 ja jatkuu vaan. Nyt kp 28 tuhruillaan vaan.
Eli jos ei ole raskaana, pidentääkö nämä lääkkeet kiertoa? Yleensä kierto tasan 27 päivää.
Raskausoireita ei ole.. ja tämä tuhruilu on ihan kamalaa... tuntuu ettei "ammeen tulppa irtoa"
Minulla on yleensä niin kellolleen menkat ja runsas vuoto... Voiko kierto mennä sekaisin näistä kuureista ? Oletan etten ole raskaana..
Kiitos jos joku vastaisi.. Tämä piinailu on ihan kamalaa..
Ei ole kuukautiskipuja, jotka ovat yleensä kovat, samoin vuoto.
Eipä ole raskausoireita, mutta en ole koskaan ollutkaan raskaana..
Kiitos avusta.. alkajalle. Tulipa sekavaa tekstiä, mutta se kertoo tästä sekavasta tilasta....
Jonsku
Eli jos ei ole raskaana, pidentääkö nämä lääkkeet kiertoa? Yleensä kierto tasan 27 päivää.
Raskausoireita ei ole.. ja tämä tuhruilu on ihan kamalaa... tuntuu ettei "ammeen tulppa irtoa"
Minulla on yleensä niin kellolleen menkat ja runsas vuoto... Voiko kierto mennä sekaisin näistä kuureista ? Oletan etten ole raskaana..
Kiitos jos joku vastaisi.. Tämä piinailu on ihan kamalaa..
Ei ole kuukautiskipuja, jotka ovat yleensä kovat, samoin vuoto.
Eipä ole raskausoireita, mutta en ole koskaan ollutkaan raskaana..
Kiitos avusta.. alkajalle. Tulipa sekavaa tekstiä, mutta se kertoo tästä sekavasta tilasta....
Jonsku