Hae Anna.fi-sivustolta

Kokemuksia Hoitola Pisarasta (Helsinki)?

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä murunen, 09.04.2013.

1. vierailija Vierailija

Pysykää kaukana Ultherapy laitteesta!!!! Ne, jotka harkitsevat kys. hoitoa, halutessa voin pyytää tietämiä tällä laitteella vahingoittuneita laittaa vaikka s-postitse omista kokemuksista.
    Ulthera vetoaa siihen, miten hyvin tutkittu ja fda hyväksytty Ultherapy laite on verrattuna Kiinasta tuotuihin UÄ laitteisiin... vaikkakin ei ole läheskään yhtä paljon negatiivisia palautteita netissä muista laitteista kuin tästä. Itse pysyisin kaukana Ultherapysta. Puhumattakaan kun hintalapuksi tässä hoidossa on 2500-3000€ ylöspäin. Vaikka olisikin ilmainen silti en tekisi tätä hoitoa!

2. vierailija Vierailija

Nuorin Ultherapy vahingoitu, jota tiedän on 26 vuotias lontoolainen joka on menettänyt täysin elämänsä fyysisten ja laajojen vahinkojen takia. Hänen kohdalla asialla oli kuulemma yksi Lontoon arvostettu plastiikkakirurgi, joka vammojen jälkeen enää haluannut asioida hänen kanssa. 26 vuotias ja itsemurhan partaalla!!!!!! Hän on kertonut, että hänellekin on ollut hyvä ja terveellinen elämää ennen tämä "hoito".

Ei kenenkään tarvitse kärsiä loppu elämänsä asti sen takia kun joku toinen haluaa maksaa hankkimansa laitteesta aiheutettuja kuluja. Se on valitettavasti tosi asia!!

Ditelle 900 laitteella ei olisi aiheutunut näin jos laitteen käyttöohjetta olisi kunnioitettu. Mutta herää kysymys, että miksi piti laitteeseen mikä on tehty pääosin vain kosmetologien käytettäväksi, asettaa näin korkeita voimakkuuksia!!! Ja näköjään tarpeeksi korkealla teholla käytettynä vastaa sitä mitä Ultherapyssa "sallituilla" voimakkuuksilla on käynyt potilaille.

3. vierailija Vierailija

Asia minkä en ole pystynyt ymmärtämään on se kun TUKES:n mukaan tässä tapauksessa on sana sanaa vastaan. Ymmärrän jos ei olisi näytteet tapahtumasta. On näytteet ja pelkästään Pisaran lähettämissä s-posteissa on nähtävissä miten olivat laiminlyöneet laitteen ohjetta.
    Selvittely pyynnössä TUKES jopa kehui yhtä osaa, että Pisara oli vastannut hyvin heille esitettyihin kysymyksiin vaikkakin Pisaran teksteissä/vastauksissa on selkeät erot siitä mitä aikaisemmin Pisara oli laittanut minulle s-postina. Ne s-postit olin aikaisemmin lähettänyt TUKESille. Miksi ei nähty vaivaa ja tarkistaa ne epäkohdat ja vieläkin kun minä toin ne teille esille??! Myös Pisara hyvin suoraa oli myöntänyt tekevänsä terveydenhuoltoon kuuluvia hoitoja vaikkakin heillä ei ole lupaa siihen.

Täytyy sanoa, että koin heti kun se henkilö, joka oli alunperin ottanut tapaukseni käsittelyyn TUKESilla, sitten kun jäi isyyslomalle ja paikalle tuli toinen, ei enää läheskään otettu tämän tosissaan. He rohkaisivat, että veisin asian oikeuteen. Ja tuolloin huomasin, että he haluavat päästä mahdollisimman vähällä vaivalla.
    Minulla on lausunto, missä melko suoraa on mainittu aiheuttaja ja silti TUKES näki ettei riittää!!!!

4. vierailija Vierailija

En haluaisi olla sellainen, joka yrittää viedä asioitaan eteenpäin uhkailemalla toisia viranomaisilla, mutta tämän matkan varrella olen niin paljon itse yrittänyt selvitellä näiden asioiden kanssa että en jaksa enkä kestä enää taistella ja yrittää vääntää rautalangalla selkeistä asioista toisille kuten TUKESille.
    TUKES ilmoitti viime vuonna että heillä tapaukseni on kokonaan loppuun käsitelty ja heti kun tämän vuoden puolella kirjoitin heille miten ilmi selkeitä epäkohtia olivat katsonneet läpi sormiaan niin sitten heiltä tulekin että Pisaran käsittelyä jatketaan sitten kun he saavat lisää tietoja.
    Se on vaan valitettavasti tosia asia, että jos sattuu kohdalleen tapahtuma mikä on ennen näkemätöntä ja uutta niin siinä vaiheessa saat tehdä päivittäin itse asioiden selvittelyn eteen töitä ja tämän rinnalla kärsiä aiheutetuista sekä fyysisistä että henkisistä vaurioista... se on oikeasti niin väärin!!!!!
    Kuten sanottu, en toivo samaa kenellekään kuin itse aiheuttajille!!!!

5. vierailija Vierailija

6. vierailija Vierailija

Kai muistitte tarkistaa ettei laite ole vartalo-ohjelmalla ja jos on kasvo-ohjelmalla niin siinä on se maksimi 0,2W ja 3MHz!!! Ette kai pitäneet laitettaa luun päällä niin kauan kun aiheutuu palovamma :) :) ja vieläkin luu mikä on silmän vieressä :) :)

7. vierailija Vierailija

Se on hyvä, että tässä tallentui kameraan (toivottavasti koko UÄ hoito) ja jos tulee jotain ongelmia, on sitten näyte tapahtumasta eikä siinä vaiheessa Pisara voi tuttuun tapaan lähtee kiitämään valheilla miten tapauksessani tekivät itse tekijän kanssa!!!! Kannattaa tuolla kaikkia hoitoja joissa käsitellään tällä laitteella tallentaa kameraan... suosittelen!!!!

8. vierailija Vierailija

Pisara, tiesittekö se palovamman minkä tekijä aiheutti laitteella luun päällä ei ollut pelkästään ihon pinnalla vaan myös syvemmällä ja näin käynnisti tulehdustilan minun elimistössä, josta kärsin vieläkin!!!!!
    Ultherapylla vahingoittuneillakin on ollut tulehdustila, vaikkakin heillä ei syntynyt palovamma ihon pinnalla, mikä puolestaan on aiheuttanut muitakin terveys ongelmia!!!!!!

9. vierailija Vierailija

...mm. korkea leposyke. Voi se olla stressistäkin mutta se voi myös olla olemassa olevasta tulehduksesta :)

10. vierailija Vierailija

Tulen säännöllisesti muistuttamaan teitä täällä miten törkeästi vahiongoititte minua ja niin kauan kuin MYÖNNÄTTE.
    Tottakai ette myönnä sillä pelkäätte seurauksia, mutta olisitte ajatelleet näitä ennen kuin lähditte näin vakavasti vahingoittamaan asiakasta joka tuli teille luottaen teidän ammattitaitoon ja sanoihin!!!! Se siinä onkin että tämä olisi ollut täysin vältettävissä jos olisitte noudattaneet itsestään selviä sääntöjä ja ohjeita joita moni muukin kosmetologi paikat noudattavat!!!!

11. vierailija Vierailija

... ai niin ette ole mikään kosmetologi paikka vaan "lääkärikeskus".

12. vierailija Vierailija

13. vierailija Vierailija

"Preparing for Ultherapy
    Preparation for the procedure is minimal. Regular eating, drinking, exercise, and work routines can be maintained before and immediately after the procedure.

You should remove makeup and other skin care products from the target area prior to treatment. If instructed by your provider, YOU MAY TAKE pain-reducing or ANTI-INFLAMMATORY MEDICATION before the procedure begins. If these medications affect your ability to drive, plan to be picked up from the office after the treatment." ... Anti-inflammatory medication eli tulehdusta ehkäisevä tai lievittävä lääkitys... mmmm wonder why?!!!

https://www.healthline.com/health/ultherapy#preparation

14. vierailija Vierailija

15. vierailija Vierailija

En ole lääkäri ja näitä edellä mainitsemiani syy-seurauksia kerron täysin oman kokemukseni, tietäviäni Ultherapyn vahingoittuneiden kokemuksien ja pätevien lähteiden perusteella. Kun tällä hetkellä ei ole ketään, joka tarkasti perehtyisi näihin aiheuttuviin muutoksiin niin joudun itse selvittämään kuten moni muukin tämän tyyppisillä laitteilla vahingoittuneet.

16. vierailija Vierailija

Pisara, teidän viimeisessä video pätkässä missä käsittelette samalla laitteella toisen kasvoja ja kerrotte ääneen, että "tossa näkyy heti toi ero" niin mistä luulette sen eron johtuvan? Surkastuneen rasvasolujen takia? kutistuneen kudoksen (arpikudos) takia? Pakkohan jotakin aiheuttaa näkyvää muutosta.. vai?!

Pisara, ei kannata sitten kertoa tällä samalla laitteella vahingoittuneelle henkilölle, että hän kuvittelee kertomia vahinkoja!!! :)

17. vierailija Vierailija

Ja valmistaja taho LOL ei teidänkään kannata väittää että teidän Ditelle 900-laitteella ei millään sen kasvo-ohjelman voimakkuuksilla ole mahdollista vaikuttaa rasva kerrokseen kun kerrankin näin ääneen mainitaan juurikin surkastuneita rasvoja mikä on tehty tällä laitteella :D

18. vierailija Vierailija

Pisara, miten edes kehtaatte mainostaa hoitoa jota suoritatte laitteella, jolla OLETTE pilanneet toisen terveyttä pysyvästi????

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri