Hae Anna.fi-sivustolta

Kokemuksia Hoitola Pisarasta (Helsinki)?

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä murunen, 09.04.2013.

1. vierailija Vierailija

2. vierailija Vierailija

3. vierailija Vierailija

Ne, jotka harkitsevat Ultherapya niin kysykää siinä konsultaatiossa, että onko itse tekijä/hoitoa suorittava käyttänyt itselleen tai läheisilleen kys. laitetta? jos vastaus on kyllä niin muistakaa kysyä ennen ja jälki kuvia sillä luulisi siinä vaiheessa ylpeänä näytetään. Ja jos ei niin muistakaa kysyä syyn/syyt siihen sillä luulisi jokainen haluaisi itselleen ja läheisilleen (jotka sopivat siihen ikäluokkaan) mahtavan hoidon missä ihoa rikkomatta lähdetään parantamaan ulkonäköä, sillä moni meistä haluaisi näyttää paremmalta versiolta itsestään... varsinkin ne, jotka työskentelevät alalla. Kuitenkin moni, jotka tekevät näitä hoitoja (esim. plastiikkakirurgit) ovat iältään noin 40+ eli siinä iässä missä itse aktiivisesti mainostavat miten kaikkien pitäisi aloittaa ajoissa näitä hoitoja.

Yksi hyvä maineinen plastiikkakirurgi (Yhdysvalloissa. On kerrottu myös hänen nimen) oli yhdelle Ultherapy vahingoittuneelle kertonut konsultaatiossa että tuskin enää kauan laite on markkinoilla sillä Ultherapy on jo vahingoittanut ihan tarpeeksi potilaita ja myös oli kerrottu että ne plsatiikkakirurgit jotka käyttävät kys. laitetta, tekevät sen rahan takia.. Eli moni ovat tietoisia riskeista, mutta siitä huolimatta kertomatta riskeistä käyttävät potilailleen.

4. vierailija Vierailija

... riskeistä kertominen ei ole sitä, että kerrotaan "Käsittely saattaa tuntua ja iho punoittaa väliaikaisesti jne." ... Ei.. vaan kuuluu sanoa, että siinä voi oma ulkonäkö lähteä lopullisesti niin, että tulet näyttämään eri ihmiselle ja mahdollisesti myös terveys tulee kärsimään -> pitkäaikainen (ellei krooninen) tulehdustila, hermostovauriot, vakavat ja korjaamattomat silmä vahingot, muutosta koko pään koossa, osteoporoosi, kuiva suu, negatiivisia muutoksia hampaissa ja heiluva verenpaine.

5. vierailija Vierailija

Pitää paikkaansa kun sanotaan, että joidenkin lääkäreiden keskuudessa vallitsee ns. hyvä veli kerho. Se on valitettavasti totta eikä liioittelua!!!!

6. vierailija Vierailija

Miksi tuolloin lähdettiin perättömästi kirjoittamaan minun potilaskertomukseen, että olisin mukamassa sanonnut että minulla on silmien liikehäiriö????!! Mitä tarkalleen yritettiin tällä saavuttaa???!! :) Voi olla sen takia, että jotakin "tutkittiin" siinä vastaanotolla mutta voihan olla syy joku muukin!!!! :) :)

7. vierailija Vierailija

8. vierailija Vierailija

... #let'smakeherahypocritical??!!! :)

9. vierailija Vierailija

Tämän painajaisen aikana kaikkia nähneenä niin enpä yhtään ihmettelisi vaikka olisikin näin.

10. vierailija Vierailija

11. vierailija Vierailija

korjaus edelliseen (autocorrect)... #let'smakeherahypochondriac.

12. vierailija Vierailija

Minun potilaskertomuksessa sitä mainittua bs (silmien liikehäiriö) kuuluu korjata sillä ei saa mainita epikriisissä perättömiä. Muutenkin, miksi ei mainittu sitä mitä olin todellisuudessa maininnut vastaanotolla silmistäni eli miten niiden paikat ovat muuttuneet kuopissa??!! ... sen takia kun piti paikkansa vai???!!
    En todellakaan enää salli yksikään perättömän väitteen minun potilaskertomukseen. Tämän takia lähdenkin tästä lähtien uusien lääkäreiden käyntejä nauhoittamaan ja siitä kuten sanoinkin tulen etukäteen mainitsemaan lääkärille!!!!

13. vierailija Vierailija

Toinen asia mistä haluaisin mainita on se, että minkä ihmeen takia näitä masennuslääkkeitä tarjotaan kuin karkkia potilaille, jotka ovat kokeneet mm. väkivaltaa?! Se on ihan sama kuin jollakin on vaativa haava kehossaan ja sen sijaan kun lähdetään sitä haava konkreettisesti parantamaan, määrätään vaan Buranaa jotta se kipu ei tuntuisi niin voimakkaana ja jätetään sitä haavaa eli sitä VARSINAISTA syypää/ongelma hoitamatta?!!! Kun tämän painajaisen aikana olen enemmän verrattuna ennen netissä selaillut ja törmännyt lukuisiin palstoihin missä moni on valittanut että miten aikoinaan heille oli määrätty masennuslääkkeet kun olivat maininneet lääkäri käynnissä jostain alakuloisuudesta esim. johtuen eroon puolistostaan ja jostain tämän tyyppisistä asioista. Moni myös kertoivat miten nuo masennuslääkkeet lähtivät tuomaan mittavia ongelmia ja siinä vaiheessa ei yksikään lääkäri oli suostunut ottaa vastuuta kun ns. mopo lähti karkaamaan käsistä näiden lääkkeiden kanssa.
    En halua kuulostaa Maria Nordinilta ja en ole mitenkään alan ammattilainen ja tästä kerron vaan sitä mitä olen henkilökohtaisesti huomannut, nähnyt ja kuullut. On varmasti niitä jotka ovat aidosti esim. väliaikaisen masennuslääkityksen tarpeessa, mutta ihan oikeasti kun sitä tarjotaan nykyään niin näin vaan ilman mitään painottavia syitä (esim. se että henkilö ei edes pysty nousemaan sängystä ylös johtuen voimakkaasta masennuksesta), mutta kun sellaisille määrätään jotka ovat kokeneet ja nähneet kovia (esim. väkivaltaa) ja kuitenkin ovat toiminta kykyisiä, mutta alakuloisia johtuen esim. tapahtuneesta väkivallasta ja pahoinpitelystä niin näillä lääkkeillä ns. tapahtumien peittäminen EI OLE se ratkaisu... siinä vaan aiheutuu jo valmiiksi kärsineelle potilaalle YKSI LISÄÄ ONGELMA!!!! Se on ihan oikeasti täysin sallittu ja normaali, että henkilö suree ja on alakuloinen niin kauan kun saa sen tapahtuman käsiteltyä läpi ja siihen voi mennä (riippuen tapahtumasta ja sen laajuudesta) vaikka vuosiakin. Ja se valitettava tosi asia, josta jostakin syystä ei halutaan puhua ääneen, on se että lähes kaikki nuo masennuslääkkeet aiheuttavat enemmän tai vähemmän riippuvuutta ja niistä on myöhemmin vaikea päästä ongelmitta eroon.
    Ihan yleisesti ottaen, miksi täällä lääkäreitä suojataan kuin pyhimys?!?... ovathan hekin TÄYSIN tavallisia ihmisiä ja häistäkin on niitä kaikenlaisia (olen todistanut tämän painajaisen aikana omin silmin) ja jopa sellaisia jotka eivät lainkaan sovi potilastyöhön!!!!
    Silloin tälloin pääsee lukemaan lehdissä, että miten täällä on paljon väestön nähden masentuneita ihmisiä (moni jopa työkyvyttömiä) ja olisiko ehkä näillä edesvastuuttomasti määräneillä mielialalääkkeillä osuutta siihen?

Itse nyt sen verran olen ollut onnekas, että ne joiden kanssa olen asioinut (mm. vakio lääkärini ja terapeutti), eivät lähteneet näitä masennuslääkkeitä ehdottamaan vaan ovat ymmärtäneet ettei se ole se oikea keino vaan juurikin asioiden läpi käyminen omalla painollaan.

14. vierailija Vierailija

... tämän takia ei ehkä kannattaisi lähteä pelastamaan maailmaa jäätävän määrillä verorahoilla kun on jo tässä maassa tärkeä parannettavaa mm. TERVEYDENHUOLTO.

15. vierailija Vierailija

Yksi jopa lähti yli vuosi sitten kertomaan minulle ettei hänen mukaansa ole normaalia, että olen ”vieläkin” ahdistunut ja maassa tapahtumasta ja HUOM. tuolloin ei edes ollut vielä yksi vuosi täyttynyt painajaisen alkamisesta... kuitenkin kuulin myöhemmin muilta, että se on hyvin normaalia että olen jopa vieläkin ahdistunut ja maassa sillä ei ollut mikään pieni asia mikä aiheutui ja ottaen huomioon että vahingot (mm. kasvojeni muutokset) ovat edenneet kokoajan... on vauhti onneksi huomattavasti vähemmän verrattuna se ensimmäinen vuosi mutta ei ole vieläkään pysähtynyt!!!!! Sekä en tässä pelkästään oman ulkonäöni menettänyt vaan myös terveyteni (mm. SILMÄT... ja pään alueen näkee lähitulevaisuudessa!!!). Ja näiden kautta lähes koko elämäni mikä oli ennen tämä!!!!!!

Ja se, joka tuolloin näin sanoi, yritti selvästikin päästä eroon ja olla ottamatta kantaa itse muutoksista!!!!!

16. vierailija Vierailija

Ihan varmasti se suurin positiivinen muutos tulee terveydenhuoltoon kun laittaa täysin puolueettoman ulkopuolisen tahon valvomaan alaa. Eli joku muu kuin Valvira.

17. vierailija Vierailija

... Toinen positiivinen suuri muutos olisi varmasti se kun lähtee estämään lääkefirmoilta bonuksien maksamista lääkäreille määrätyistä lääkkeistä. Näin karsiutuu, joidenkin sellaisten lääkäreiden toiminta mikä perustuu johonkin ihan muuhun kuin potilaan etuun!!!! Sillä on niitä kaikenlaisia lääkäreitä... moraaleja ja moraalittomia.

18. vierailija Vierailija

Ja pitää muistaa, että jokaisen elämässä vastoin tahtoa ja täysin odottamattomana voi tapahtua ikäviä asioita esim. läheisen kuolema, erot ja jne. tai ihan pahoinpitelyä ja väkivaltaa... Ei näitä kuuluu hoitaa masennuslääkkeillä vaan henkisellä tuella ja jos on jotakin konkreettista hoidettava niin sitä pitäsi hoitaa jotta se kokonaisvaltainen parantuminen onnistuisi.

19. vierailija Vierailija

20. vierailija Vierailija

En ole ehkä vielä kertonut miten täällä avautuminen sai alkunsa... Method Pisara ja Diter Oy ilmoittivat tuolloin alku vaiheessa etteivät pidä minun lähettämistä s-posteista, missä kerroin miten muutokset alkoivat ja kysymykset joita esittelin heille ”hoidosta” ja laitteesta. Sitten ajattelin, että no kyllähän minun täytyy kertoa heille mitä olivat tehneet ja pitää heidät ajan tasalla aiheutetuista muutoksista sekä seurauksista.

21. vierailija Vierailija

22. vierailija Vierailija

23. vierailija Vierailija

Jos kerrankin Ultherapyssa käytetään ultraääniskannausta, jolla nähdään mihin tarkalleen ultraääni kohdistuu niin miten sitten noin 20%:lle annettu hoito ei toimi?

24. vierailija Vierailija

25. vierailija Vierailija

Se on valitettavasti juurikin näin!!!!!
    "The FDA is not looking out for your best interests. They have allowed numerous poorly researched drugs and devices to hit the market. You should regard every new drug or device with suspicion and caution. People have died due to a medical device that was poorly screened."

Pisti silmään ensimmäinen kommentti (nimimerkki: James Dean):
    "Whoever carried this procedure out must work part time at McDonalds. Very unprofessional." ..En tiedä miksi, mutta tästä kommentista tuli jostakin kummasta syystä mieleen Method Pisara ja heidän ammattitasoa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri