Hae Anna.fi-sivustolta

Kokemuksia Hoitola Pisarasta (Helsinki)?

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä murunen, 09.04.2013.

1. vierailija Vierailija

Ja sitten kun huomataan, että tuot alan toista puolta esiin julkisesti, siinä vaiheessa oletkin se epänormaali ja häirintynyt henkilö. Jos sitä pidetään epänormaalina, että tuodaan ilmi mahdollisimman selkeästi ja suoraan alan näitä pimeitä puolia niin pidetään sitten minua epänormaalina :)

2. vierailija Vierailija

Minun kuuluisi tällä hetkellä olla Slushissa, mutta olenkin Maijan ja Method Pisaran takia neljän seinän sisällä ilman minkäänlaista lupaava tulevaisuutta tai ylipäänsä tulevaisuutta.

Tuskin olen ainoa, joka on menettänyt lähes kaikensa tämän tyyppisten ihmisten takemien tuhojen takia, mutta olen yksi niistä harvinaisista joka on uskaltanut näin suora kertoa miten sitä osataan vahingoittaa ja miten sen jälkeen juostaan karkuun vastuusta.

3. vierailija Vierailija

Näittekö Method Pisaran tämän päivästä postausta? :) :)
    Kiinnittäkää huomiota sekä heidän laittamaan tekstiin että itse itse kuvassa olevan... hmmm. Tuli taas käsitys siitä miten manipuloivalla tavalla yritetään antaa vaikutelman että "Ollaan lääketieteen alalla".. juu, mutta edelleen Method Pisara MISSÄ ON TEIDÄN AVIN JA VALVIRAN LUVAT???!!!! :)

4. vierailija Vierailija

Tarvittavien lupien lisäksi eiköhän myös tarvitaan edes YHDEN PÄTEVÄN henkilön taloon??!!!!

5. vierailija Vierailija

Ja ne, jotka tukevat ja kannustavat puoskareiden toimintaa, ovat pääosin niitä ns. puun halailijoita ja/tai itsekin toimivat puoskarina. Se on tosi asia, että ei yksikään vastuullinen ja täysi järkinen henkilö tukee heitä.

6. vierailija Vierailija

Alla puhutaan blue lightista, mutta minulle tuli samantien METHOD PISARAN UÄ ”hoidon” jälkeen pigment discoloration ja tämän varmisti se Yhdysvaltalainen Oculoplastian kirurgi!!!! Ja se muutos ihon pigmentissä on nähtävissä siinä kuvassa jonka otin kun tulin Pisaran pahoinpitelystä kotiin. Niin mistäköhän se äkillinen pigmentti muutos KOKO kasvoille tuli kun ei ole nähtävissä siinä ilta aikaisemmassa kuvassa ennen paihoinpitelyä ja eikä niistä aiemmissa??!!!!
    https://www.instagram.com/p/B5K99GsHXXz/?igshid=qgin5mfczaoe

Se oli mieleenkiintoista, että sirltä käsin sain oirkan diagnoosin kun taas täällä joidenkin kirurgien vastaanotolla he eivät keränneet huomiota siihen SELKEÄN muutoksen ja sen mukaan olisivat antaneet asianmukaista disgnoosia tästäkin AIHEUTEUSTA vammasta. Tai sitten huomattiin, mutta ajateltiin että niin kauan kuin potilas itse ole huomannut niin ei kai tarvitse mainita sitä.

7. vierailija Vierailija

"Monen lääkärin mielestä oireyhtymään sairastuneet, tai ainakin osa heistä, ovat ennen kaikkea mielenterveyspotilaita. Luulotaudistakin vihjaillaan.".. Tottakai, sillä se on helppoa ja vaivatonta diagnoosin antamista ja siinä ITSE tämän tyyppiset lääkärit pääsevät helpommalla pois. Tähän varmasti myös vaikuttaa sekin, että Suomessa on valitettavasti pakko diagnoosi- järjestelmä eli lääkäreiden on käytännössä jokaisen potilaan kohdalla väkisinkin annettava järjestelmässä löytyvän jonkin diagnoosin.
    https://seura.fi/asiat/tutkivat/sik...m37Dp7yMHoe01YF4wVCRmR2quK6Gf6TuhUhbcJwh4z5IE

8. vierailija Vierailija

"Pääperiaatteemme – ”Solusi eivät valehtele” – perustuu täysin näkemykseemme koko kehon solutason toiminnasta." -> "perustuu täysin näkemykseeMME.."... Näin taitaa tosiaan olla :)

Haluaako joku TODELLINEN alan ammattilainen pitää kunnon koen Method Pisaran henkilökunnalta?! Ihan vain varmistaakseen heidän väittämiä ammattitaitoa. Eikö olisikin hyvä idea? Sillä samassa paikassa onnistuttiin sillä tavalla puoskaroimaan asiakasta ettei ollaan vastaavanlaisesta kuultu eikä nähty Suomessa!!!!!
    Ja jos voisitte samalla kysyä heiltä, että minkä takia heille itselleen asiakkaalleen tehty onnistunut hoito ei kelvannut :) ..Mikä syy mahtaa olla?!!!!

9. vierailija Vierailija

... Sekä miksi piti luopua hyvästä työntekijästä?! :) Eikö heille kelpaa hyvät ja asialliset työntekijät?

10. vierailija Vierailija

”Solusi eivät valehtele” -> Mutta TE VALEHTELETTE PELOISTA JOUTUA VASTUUSEEN SIITÄ MITÄ TEITTE!!!!!!!

11. vierailija Vierailija

Sitä mitä muut pitävät tapaturmana niin Pisara pitää onnistuneena hoitona. Mutta kuitenkin eivät itse suostuneet samaan UÄ hoitoon mitä minulle tehtiin.

12. vierailija Vierailija

13. vierailija Vierailija

"What place in their right mind would give an ultherapy treatment to a 24 year old?
    I do believe these high- energy devices cause untold damage to all the scaffolding in the skin. If she says she's experiencing these changes and damage I believe her because I'm sure she knows her own face and what it was like before."
    https://www.realself.com/review/ultherapy-ultra-therapy-damage-ruined-face?tags=5167
    Näin joku oli kommentoinut yllä olevassa linkissä. Tiedän yhden 26 vuotiaan, jolle yksi Lontoolainen plastiikkakirurgi oli ehdottanut ja tehnyt Ultherapy käsittelyä ja seurauksena hän on ollut itsemurhan partaalla aiheutettujen vammojen ja kasvojensa muutoksen takia. Miksi piti ylipäänsä näin nuorelle henkilölle tehdä moista aggressiivista käsittelyä????

Laitoin tänne aiemmin linkin yhteen artikkeliin, missä kehuttiin Ultherapy hoitoa ja siinä näin mainittiin: "Mitä nuorempana hoitoja tehdään, sitä enemmän ne ehkäisevät ennalta ikääntymisen vaikutuksia. Tekemällä hoidoista suunnitelma voidaan hyvin määrätietoisesti jarruttaa ikääntymisen muutoksia."

14. vierailija Vierailija

Ulthera äsken mainosti, että heti Ultherapyn käsittelyn jälkeen voi käydä mm. salilla... Ehkä he ovat unohtaneet tämän tapauksen -->
    "It was reported that the pt had an ultherapy procedure performed on monday (b)(6) 2012. The pt was exercising in the gym on (b)(6) 2012 and was not feeling well. Went to the hospital and passed away from a brain aneurysm. Physician reports that it is improbable that the ulthera treatment the day prior to the death from complications of ruptured intracranial aneurysm caused the problem."
    https://www.accessdata.fda.gov/scripts/cdrh/cfdocs/cfMAUDE/detail.cfm?mdrfoi__id=2685220

Ei kuitenkaan kukaan voi varmuudella sanoa, etteikö potilaan kuolema olisi aiheutunut liian aikaisesta fyysisestä rasituksesta annetun UÄ "hoidon" jälkeen. Miksi pitää näin edesvastuuttomasti mainostaa??!!!

15. vierailija Vierailija

Diter Oy, en tiedä miksi mutta minun hartiaat eivät ole enää samalla korkeudella ja asennossa kuin ennen jopa 6kk sitten ei ollut tämän muutos mikä nyt on näkynyt. Molemmat ovat ns. valahtaneet alas ja oikea puolinen enemmän kuin vasen. Minun istuma-asento ei ole muuttunut ja enkä ole kantanut mitään erityisiä painavia tavaroita, että olisi johtunut niistä. Mistä mielestänne tämä saattaisi johtua??? :) Tällä hetkellä minun kahden hartioiden korkeudessa oleva ero on selkeä ja minun potilastiedoissa ja ennen kuvissa (joissa näkyy minun hartiaat) on myös nähtävissä että tällaista ongelma EI OLE ollut ennen!!!!! Satuin vaan tietämään, että jotkut Ultherapyssa vahingoittuneet ovat myös huomanneet tämän muutoksen hartioissaan.
    Minun hartioiden leveys on ollut suurempi kuin keskivartaloni leveys, mutta nyt on toisinpäin ellei väkisin/ tietoisesti voimaa käyttäen nostan minun hartiaat takaisin asentoon mihin niiden kuulukin olla eli ylös ja eteenpäin!!!! Mitä teidän mielestä kannattaisi tehdä ennen kuin hartiaat muuttuvat kokonaan pullonkorkki hartiaaksi????!!! :)

16. vierailija Vierailija

..Voitte myös googlettaa "uneven shoulders" ja lukea artikkeleissa mitkä saattaisivat olla aiheuttaja tälle. Mm. "osteoporosis", "WEAK or tight muscles"...
    Mitä mieltä olette, Diter Oy JA METHOD PISARA????

17. vierailija Vierailija

"Method Pisara® on epigenetiikan ruumiillistuma." ...Voi apua!!!!!
    Method Pisara jos sen verran olisitte keränneet huomiota laittamaanne artikkeliin niin siinä olivat antamassa mielipiteitä ALAN ASIATUNTIJAT, jotka ovat kouluttautuneet ja erikoistuneet yliopiston tasolla juurikin tälle osa-alueelle!!!! ETTEKÖ huomaa ERON???!!!

18. vierailija Vierailija

Tässä minä parhaana esimerkkinä puoskarin todellisesta tasosta ja monesta heidän mainoksista näkee miten yrittävät manipuloida kuluttajia. VAROKAA!!!!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri