Hae Anna.fi-sivustolta

Kokemuksia Hoitola Pisarasta (Helsinki)?

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä murunen, 09.04.2013.

1. vierailija Vierailija

...Sen kuuluisi olla 100%:sesti heidän kannettava ongelma sillä he sitä tekivätkin, mutta valitettavasti tällaisissa vahingoissa se on Sinä, joka joutuu kantamaan loppu elämänsä asti aiheutettua vahinkoa. Ja kuinka "reilua" se nyt onkin..

2. vierailija Vierailija

Esimerkiksi pelkästään silmäkuopan implantin leikkauksen hinta on aika korkea sillä se on kuulemma hyvin vaativa ja suuri operaatio. Method Pisara, kenen teidän mielestänne kuuluisi tämän kustantavan? On katsottu ettei tämän hetkisen tilanteen kanssa kannattaisi tehdä sitä sillä ei (vielä?) täyttää leikkauksen riskin ottamisen arvoa. Mutta ei ollaan pois suljettu etteikö silmät (varsinkin oikean puolinen) siirtyisi vielä enemmän taaksepäin kuopissa. Mitä Pisara jos siirtyykin ja on kys. leikkausken aika.. Mitä minun kannattaisi tehdä? Ei välttämättä menee kunnan puolelle ja vaikka menisikin niin eihän sekään ole ilmaista vaan veromaksajien rahoilla ... Ja mitä sitten kannataisi tehdä noin niin kuin teidän omasta mielestä? Pitääkö sitten kunnan sairaala tulla hakemaan teiltä korvauksia vai miten?! Koska mielestäni sen on teidän velvollisuus kustantaa koska te olette sen, joka on aiheuttanut!!!! Samalla tavalla olette vastuussa kaikista muistakin, mitkä ovat aiheuttuneet teidän "asiallisen" UÄ käsittelyn seurauksena ja tässä oli vaan tämä yksi.

Tiedän ettei minun mielipiteellä kys. paikkaa suljetaan, mutta silti TODELLA ja TODELLA toivon että se tulee jossain vaiheessa tapatuvan. On minun tapaukseni lisäksi ollut näytteet siitä, miten ammattitaidon puutteilla heillä on toimittu.

3. vierailija Vierailija

"Esimerkkejä haasteista, joihin valmennuksesta voidaan saada tukea:
    • Aineenvaihduntaongelmat
    • Painonhallinta
    • Henkiset haasteet ja muutostilat esim. kykenemättömyys edetä töissä, unelmissa tai parisuhteessa
    • Yleinen huonovointisuus, väsymys tai stressi
    • Esteettiset tavoitteet: kasvojen kohotus, selluliittihoidot, rasvanpoisto
    • Sairauden tukihoidot
    • Elämänmuutoksista aiheutuva fysiologinen tai henkinen stressi"
    https://methodpisara.com/valmennus/...vavkiElgLpNaXhV1KKrFiVR7wHNvs-59US13Deyr7E6XY

...Näyttää siltä että Method Pisarasta on tullut myös psykologi palveluita tarjoava "lääkärikeskus". Saako kysyä mihin nämä henkisen puolen neuvot perustuvat? Onko käyty erillistä koulutusta (psykologi, psykiatri, jne.) tähän vai onko tässäkin sitä ns. itse kehitetty "tiede"? Saako tällaista palvelua tarjota muille "ammattilaisen nimessä"? Kyllä jokainen me aikuiset ihmiset joilla on kertynyt elämän kokemuksia vuosien mittaan, osataan neuvoa oman kokemusten ja näkemysten mukaisesti sellaista ihmistä joka tulee erikseen kysymään -> esim. joku läheinen, ystävä tai tuttu. Mutta tämä, että selkeästi tässä asiantuntija mielessä lähdetään neuvomaan (ja näköjään maksua vastaan) vaikkakin ei ole alalle erillistä pätevyyttä niin onko edes laillista? Koska tässäkin on se suuri riski että sen oma näkemys ja neuvo voi vaan pilata henkilön tilannetta entistäkin enemmän. ETTEKÖ NÄE TÄTÄ???? Ja vieläkin sellainen puoskari kuin Method Pisara... OMG!!!!

4. vierailija Vierailija

... niin käsittämätöntä!!!!

5. vierailija Vierailija

Ja vieläkin lähdetään jollekin tuntemattomalle jonka esim. parisuhde elämästä ei sen kummempi tiedetään ja eihän voi 100%:sesti nojata henkilön kertomukseen eli pitäsi katsoa asiaa laajemmin alan ammattilaisen silmällä JA tämän takia Pisara sitä varten on monen vuoden koulutus tähänkin alalle!!!!!

6. vierailija Vierailija

Yritän joka ikinen päivä olla käymättä heidän sivulla, mutta en vaan pysty olla seuramatta heitä ja että milloin seuraavan kerran mennään pilaamaan toisenkin elämää. Koska ne vahingot ja tuskaa, joita tämä paikka on aiheuttanut on ollut suorastaan traaginen yhtään liiottelematta ja täällä keskustelupalstassa en ole edes kertonut kaikkia mihin muihin elämän mittaisiin tuhoihin johdatti tehty UÄ katastrofi. On ollut jotain ihan uskomatonta!!!!

7. vierailija Vierailija

Jos vaikka Method Pisara suljettaan lopullisesti niin kohdallani mitään ei muutu sillä nuo aiheutetut vammat ovat pysyviä ja on kerrottu että vasta tulevina vuosina näkee niitä varsinaisia "tuloksia" eli niitä tuhoja. Kohde, mihin eniten DITER OY:N valmistama DITELLE 900- hirviölaitteen päästämät energiat, oli minun silmät ja eniten oikean puolinen. Luonnollisesti pelkään sokeutumista ja minun silmissä tuolloin pian "hoidon" jälkeen havaittiin sellaisia mitkä EIVÄT OLE terveessä silmissä ja surprise.. oikean puolisessa enemmän kuin vasen puolinen ja siitä sitten tämä "ihana" matka alkoikin silmien ja myöhemmin lisäksi tuli vielä pään koon ja muodon muutoskin mukana ja pelkoon lisääntyi mahdolliset aivovammat!!!! Kerroin täällä jonkin aika sitten että olen huomannut eron hartioissani ja varsinkin sen oikean puolinen. Diter Oy, arvatkaa mitä.. on Ultherapyn seurauksena nähty muutoksia myös hartioissa ja juurikin niin että ovat kaventuneet ja minulla on vielä valahtaneet alas JA oikeapuolinen enemmän. En edes kanna mitään erityistä painavaa (kuten aina ennenkin) ja ryhti on sama miten on ollut niin kauan kuin muistan. Kuitenkin syön nykyään enemmän ja vielä terveellisemmin.. eikö Diter Oy sitten luulisi olevan toisinpäin tämä terveydentila?!

8. vierailija Vierailija

9. vierailija Vierailija

Jossakin suihkussakin käyminen oli ennen rentouttava asia ja luonnollisesti tykkäsin siitä, mutta nyt joka kerta kun menen ihan kun menisin sellaiseen lyhyt kestoiseen hautajaisiin. Lähes joka ikinen kerta kun käyn murrun kun joudun koskemaan päätäni ja kasvojani pesussa... Aina kun kosken ei tässäkään tunnu, että tämä on minun ja ihan samalla tavalla kun joskus laitoin päälleni niitä vaatteita joita käytin aina ennen METHOD PISARAN aiheuttama katastrofia. Ja sellainen ihmismäinen tuoksu, mikä kaikilla on ja MINULLAKIN OLI ennen, ei ole enää... itse epäilen sen johtuvan juurikin surkastuneesta rasvakudoksista.
    Tämän matkan varrella on kerrottu, että ei pitäisi itse itseään "diagnosoida" ja sen pitäisi jättää ammattilaisille. Olen tästä täysin samaa mieltä, mutta jos olet vailla asianmukaista asiantuntija lääkäreiden huomiota (yrityksistä huolimatta) niin siinä vaiheessa joudun lähtemään etsimään netistä ja muiden vahingoitettujen kokemuksista lisää tietoja. Ja kuka fyysisesti kantaa näitä vahinkoja, se on minä.

10. vierailija Vierailija

Täytyy myöntää, että tuntui jotenkin oikeudenmukaiselta kun sain tietää Kotkan pisteestä. Ainoa mikä mietitytti oli sen yrittäjän kannalta ja että toivottavasti hänelle ei koitunut mitään esim. taloudellisia menetyksiä ja muita vaivoja.
    Mutta muuten thumbs up.

11. vierailija Vierailija

Meidän kaikkien olisi hyvä pystyä erottamaan selkeästi toisistaan erottuvia asioita. Esimerkiksi: "Saa käyttää" on eri kuin "EI saa käyttää"; "0,8" on eri kuin "0,2" ja "päällä" on eri kuin "alla". Ihan näin turvallisuudenkin kannalta, koska sitten helposti voi johtaa korvaamattomiin tuhoin.

12. vierailija Vierailija

Se vaatii äärettömän korkea itseluottamusta että kun on jo tiedossa että yrityksen toiminnassa jotakin on pahasti vialla kun on tullut välinpitämättömyyteen perustuvia vakavia ja hengenvaarallisia tuhoja ja myös on ennestäänkin yrityksen historiassa nähtävissä tapahtuneet lievempiä välinpitämättömyyteen perustuvia virheitä... näistä kaikista huolimatta jatketaan entiseen malliin ja ihan kuin ei olisi mitään tapahtunut.

13. vierailija Vierailija

Ja nämäkin olisi hyvä osata loogisesti yhdistää toisiinsa -> "Vahva laite", "On ollut tiedossa", "Asiakasturvallisuus" ja "Käyttöohjeen noudattaminen".

14. vierailija Vierailija

Ennen kun pidin hiuksiani auki, hiusjakaus mitä käytin oli joko oikean tai vasen puolen jakaus ja edelleen muistan kirkkaasti ja tämäkin ero on myös hyvin selkeästi nähtävissä ennen/jälki kuvissa, että millaiselta pääni näytti mutta nyt kun teen saman.. se vaan entistäkin enemmän korostaa epämuodostunutta päätäni!!!! Ja lisäksi kun siihen yhdistää laajalti muuttuneen kasvojen harmonia, silmät ja hiukset niin ei näytä mitään lähellekään mitä oli ennen. Näytän täysin eri ihmiselle, METHOD PISARA JA DITER OY!!!!!

15. vierailija Vierailija

”Diter Oy myy juurikin näitä laitteita näillä asetuksilla kosmetologeille kasvohoitoja varten."/21.11.2017... Vielä tähän Pisaran lähettämään s-postiin liittyen ->

Method Pisara, kun te hankitte pyykinpesukoneen missä olisi selkeästi lämpöasteikot merkattuna esim. 30-90 astetta ja koneen mukana olisi käyttöohjevihko, niin miten te lähtisitte pesemään teidän esim. villapaidat ja neuleet, silkki vaatteet, lakanat jne.? Laitattekö teidän villapaidat ja lakanat (joissa olisi pesuohjelaputkin vielä roikkumassa) siihen samaan maksimiin 90 ateeseen pesuun? Teidän 21.11.2017 lähettämän s-postin perusteella voi helposti ajatella että näin te toimisitte, koska pyykinpesukone valmistaja myy juurikin näitä pesukoneita näillä asetuksilla ostajille.

Tapahtuneessa katastrofissa kyse ei ollut villapaidasta tai lakanasta vaan IHMISESTÄ!!!!!!

16. vierailija Vierailija

Ottaen huomioon, että luoja tietää miten tarkasti olivat käyneet heidän lähettämiä s-posteissa olevia tekstejä läpi, ennen kuin lähettivät ne minulle, ettei niissä olisi mitään laiminlyöntiin viitaavia seikkoja ja SILTI löytyy vaikka kuinka monta kohtaa, joita kun joka kerta lukee läpi saa veren kiehumaan.

17. vierailija Vierailija

Myös "kasvohoito vahvalla laitteella" on eri kuin "vartalohoito vahvalla laitteella".

18. vierailija Vierailija

Kertoo myös niiiiiin paljon tahoista, jotka ovat tietoisia tapahtumasta (lausuntojen ja kuvien kera) ja varsin hyvin tietävät Method Pisaran aiheuttaneen tämän, mutta silti tuetaan puoskarin toimintaa ihan kuin ei olisi mitään tapahtunut.

19. vierailija Vierailija

"Lääkärikeskus" on myös eri kuin "Hoitola" ja "Terveyskylpylä", Pisara!

20. vierailija Vierailija

En muista milloin viimeksi oli edes vähänkin mukava ja rentouttava päivä... siitä on ollut ”vähän” aikaa (yli 2 vuotta), Pisara ja Diter Oy!!!!

21. vierailija Vierailija

Olen ehkä täällä aiemminkin maininnut, että itse uskon tämän pään koon ja muodon muutos on peräisin siitä kun laitetta pidettiin liian kauan paikallaan luun päällä (oikean puolisen orbitaalin kohdassa), mistä seurauksena tuli se palovamma. Se oli se pahin virhe koko siinä katastrofissa.

22. vierailija Vierailija

Miksi ei otettu tosissaan minun huomautuksia siitä miltä tuntui ja kun kerrankin teillä kaikilla oli tiedossa laitteen olevan vahva? Tähän minulla on 100%:sesti oikeutta tietää vastauksen!!!! Koska tuo on niin törkeä mitä on tehty ja miten jälkeenpäin ei suostuttu ottamaan vastuuta.

23. vierailija Vierailija

Sekin on tosi asia, että jos olisin ollut vähänkin fiksu ensinnäkin en olisi alunperinkään päättynyt heille ja en olisi antanut hänen koskea muhun edes yhdellä sormella.

24. vierailija Vierailija

"Moni kauneudenhoitoon käytettävä tekniikka perustuu ihon tai kehon käsittelyyn ionisoimattomalla säteilyllä. Turvallisuusnäkökohtien huomioiminen hoidoissa on tärkeää, sillä liian voimakas säteily voi aiheuttaa palovamman tai arpeuttaa ihoa. Myös ihon pigmentaatioon voi syntyä väliaikaisia tai pysyviä muutoksia, kuten tummumista tai vaalenemista. Vaurioista toipuminen voi viedä jopa kuukausia ja ne saattavat vaatia lääketieteellistä hoitoa. Vauriot saattavat joissain tapauksissa syntyä myös ihon pinnan alle, jolloin kipuaistimusta ei välttämättä synny, vaikka vaurio olisi vakava."

"Silmä on erityisen vaurioitumisherkkä elin ultraäänialtistuksen suhteen. Tämän vuoksi kasvojen alueelle kohdistuvissa ultraäänihoidoissa tulee huolehtia, ettei ultraääntä kohdisteta silmään. Ultraääni saattaa kulkeutua silmään myös epäsuorasti, esimerkiksi johtumalla kallon luita pitkin. Lisäksi kasvojen alueen ultraäänihoidoissa tulee huomioida kasvojen rasvakerroksen ohuus, mikä saattaa aiheuttaa yllättäviä tehotihentymiä."

"Ultraäänen käytössä on syytä varoa sen kohdistumista luustoon, koska liian tehokas ultraääni voi vaurioittaa luuta."
    https://www.stuk.fi/aiheet/sateilyn-kaytto-kauneudenhoidossa/erilaiset-hoidot-ja-niiden-riskit

25. vierailija Vierailija

Kaikki mitä oli kielettyä vahvan UÄ käsittelyssä, Pisarassa tehtiin ja sitä pidettiin vielä onnistuneena hoitona.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri