Hae Anna.fi-sivustolta

Kokemuksia Hoitola Pisarasta (Helsinki)?

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä murunen, 09.04.2013.

1. vierailija Vierailija

Olen puoskaroinnista tähän asti ottanut hyvin moneen tahoon, joita olen ajatellut ehkä kykenevän auttavan tässä tilanteessa, yhteyttä... sekä puhelimitse, että s-postilla liitteiden kera.
    Minulla on myös luotto henkilöt, jotka tarvittaessa hoitavat asioitani Pisaraan liittyen jos itse jostakin syystä en enää kykenisi. HS:n ja iltalehden, jotkut toimittajat ovat myös tietoisia tapauksestani... heille myös aikoinaan toimitin kaiken -> lausunnot, ennen ja jälki kuvia, Pisaran kanssa käydyt kaikki s-posti keskustelut sekä raportoidut Ultherapy uhrien tapaukset, joista myös heilläkin on näyttöä!!! Nämä toimittajat myös tietävät tästä keskustelu palstasta.

Haluaisin vaan kertoa tässä kaikille, että olen jättänyt hyvän jäljen tämän matkan varrella tapahtumasta ja jos ns. pääni yritetään laittaa veden alle... sellaisen jalan jälki tulee jäämään TODELLA lyhyeksi ja tässä en nyt tarkoita yhtä tiettyä henkilöä/tahoa, vaan ajattelin kertoa tämän ihan yleisesti kaikille seuraajille.

2. vierailija Vierailija

Pisaran Facebook sivun yrityksen kategoriaksi oli luokiteltu vielä tämän vuoden tammikuuhun asti
    -> Lääkärikeskus. Ja tämä ei ollut edes vitsi... Kuva siitäkin on otettu juurikin tämän varalta jos he lähtevät sen muuttamaan ja niinhän he tekivät. Nyt on luokiteltu nimellä -> Vaihtoehtoinen ja holistinen terveyspalvelu.
    He eivät voi enää vedota siihen, että ennen ei ollut Facebookissa yrityksille saatavilla tämän tyyppiset (Vaihtoehtoinen ja holistinen terveyspalvelu) luokittelu vaihtoehdot... siitäkin ollaan pidetty huolta, sillä napattiin tuolloin saman aikaan muutamia kuvia muista vastaavan tyyppisistä hoitola ja terveys yritysten Facebook sivuista missä näkyy, että tuolloinkin on ollut Pisaralle mahdollisuus valita toista realisempaa/sopivampaa yrityksen kategorian nimeä kuin LÄÄKÄRIKESKUS, missä ei ole työskennellyt yksikään lääkäri ja koko yrityksellä ei ole ollut edes terveydenhuollon lupaa Valviralta ja Avilta.
    Näköjään ainoa peruste omistajalle tällaiseen luokitteluun on ollut se kun hän itse on pitänyt siellä lääkäri takkia muistuttavaa valkoista takkia.

Voihan hyvinkin olla, että Pisaran juristi on neuvonut asiakastaan muutamaan yrityksen kategorian nimeä realistisemmaksi ja omistajalle, että ottaisi päältään sen valkoisen takin pois, sillä ei ainakaan viimeisissä kuvissa sitä takkia näkynyt.

3. vierailija Vierailija

Maijan ja Pisaran ansiosta ei ollut viime vuonna tähän aikaa kun on hyvä sää ja ihmiset viihtyy ulkona, mitään elämää eikä nytkään ja tuskinpa tästäkään eteenpäin on kun entistä ulkonäöni EI MILLÄÄN saa enää takaisin. Tällä nykyisellä kasvoilla pitää vaan sulkeutua suurimman osa ajasta neljän seinän sisällä!!!! En enää pysty liikkua samoissa piireissä välttääkseni kommenteja -> "näytät erilaiselta. Mitä olet tehnyt?" ei mitään... olin Maijan 10 minuuttisessa ultraääni hoidossa!!!! Ja vieläkin sellaisessa mitä HÄN lähti ehdottamaan lymfan (missä huijasi hinnassa) jälkeen!!!! En edes koko tuhoon tuomitun laite hoidon takia edes mennyt puoskariin!!!! Siinä tein elämäni ISOIMMAN VIRHEEN... kirjamellisesti!!!! Voi hyvinkin olla, että teki täysin tahalteen sillä lähti kostamaan kun olin "50 min" myöhässä ja tämäkin selviä jossain vaiheessa ja sitäkin vahvistaa se kun HUOMAUTIN häntä "hoidon" aikana aikana miltä tuntui... hänen olisi pitänyt viimeistään tuolloin lopettaa ja näin olisin päässyt mitä todennäköisimmin huomattavasti vähemmällä vahingoilla... eivät välttämättä silloin mm. minun SILMÄT siirtyisi taaksepäin silmä kuopissa (sunken eyes) ja ei edes yhtä paljon taaksepäin vaan oikea puolinen (juuri se puoli mitä hän aggressiivisemmin käsitteli) enemmän kuin vasemman puolinen silmä. Nyt ihan kukatahansa kun vähänkin tuijottaa silmiäni näkee tämän eron!!!!! Tällä hetkellä niiden muodotkaan ei ole samanlainen keskenään!!!! Ja tuo on niin ahdistavaa katsoa peilistä koska muistan edelleen hyvin millaiset oli ennen!!!! Puhumattakaan kaikki muut vahingot kasvoilla JA pään alueella (surkastunut rasvakudos pääkallon pinnalta (pään koko pienempi ja eivätkä hiekset eikä päänahka enää rasvoittuneet millään) sekä litteämäksi menneet KORVAT ja tässäkin se oikea puolinen enemmän kiinni päähän kuin vasen korva!!!!).
    Plastiikkakirurgin mukaan muutokset kasvo alueella on laaja mutta hienovarainen... se kun on muutokset laaja-alainen niin se tekee niin että näyttää silloin ihan eri ihmiselle!!!! Nyt olen joudunut väkisinkin tottua tähän uuden kasvoihin, mutta silloin alku vaiheessa ja ne kuukaudet kun muutokset vahvistuivat niin se oli jotain ihan käsittämätöntä katsoa itseään peilistä... suorastaan pelkäsin peili kuvani. En ole nytkään tottunut ja enkä tulee koskaan tottumaankaan tähän, mutta nyt kun katson en enää pelkä vaan pikemminkin masennun siitä mitä näen... suhtautuminen on vaan muuttunut siihen.
    Niin odotan oikeuden käyntiä!!!!

4. vierailija Vierailija

Kiitos Pisaran omistajalle siitä, että hän oikein ylpeästi firman YouTube- videossa mainitsee miten vahva laite heillä on siellä... eivät voi enää kiistää etteikö he tieneet siitä.

5. vierailija Vierailija

Monesti nyt on sanottu minulle, että "eihän kukaan on vienyt sinun sisäinen sinäsi.." no voin sanoa kyllä sekin muuttuu kun sinulta riistetään sitä päällinmäistä. Se väkisinkin vaikuttaa, että persoonakin muuttuu.
    Alku vaiheessa kun en löytänyt Suomesta mitään UÄ laite hoitovirheestä vertaistukea niin etsin maailmalta ja näin aika nopeasti löysinkin mm. muutamia Ultherapyn uhreja. He ovat sanoneet ihan saman asian, että ei pelkästään terveys ja kasvot riistetty vaan myös heidän henkinenkin puoli.

6. vierailija Vierailija

Monesti nyt on sanottu minulle, että "eihän kukaan on vienyt sinun sisäinen sinäsi.." no voin sanoa kyllä sekin muuttuu kun sinulta riistetään sitä päällinmäistä. Se väkisinkin vaikuttaa, että persoonakin muuttuu.
    Alku vaiheessa kun en löytänyt Suomesta mitään UÄ laite hoitovirheestä vertaistukea niin etsin maailmalta ja näin aika nopeasti löysinkin mm. muutamia Ultherapyn uhreja. He ovat sanoneet ihan saman asian, että ei pelkästään terveys ja kasvot riistetty vaan myös heidän henkinenkin puoli.

7. vierailija Vierailija

Ei ainakaan vielä kukaan vapaaehtoinen ilmoittanut itseään aiemmin mainitsemaani s-postiin, jolle Pisara tekisi sitä samaa onnistunutta UÄ laite hoitoa mitä kohdalleni tehtiin. Ihmettelen vaan, että kun kerrankin on vahva uskomus siihen, että Pisara oli toiminut asianmukaisesti tapauksessani niin miksi sitten Pisaran tukijat eivät itse suostuu tähän samaan onnistuneeseen hoitoon? Pelätäänkö jotain?

Harvoin itsepäisyys on ollut hyvästä kenellekään ja harvoin on johdattanut hyviin tuloksiin, varsinkin kun se tapahtuu alalla missä on toisen terveys ja ulkonäkö kyseessä. Ja kun itsepäisyydella ja osaamattomuudella tätä asiakasta on pysyvästi vahingoitettu, tuolloin sitten kuuluu ottaa vastuuta omista toiminnoista vaikka kuinka pelottava ja epämielyttävä tilanne tuntuisikin!

Kun menee siihen pisteeseen, että kadun aamusta iltaan joka ikinen päivä miksi tulin teille niin silloin on oikeasti tapahtunut jotakin vakavaa ja pysyvää ja nyt pitää vaan osata myöntää asiaa ja ottamaan vastuuta tapahtumasta! Ja jos ei itse suostuu niin sitten on väkisin laitettava.

8. vierailija Vierailija

Ei sekään tukee hoidon onnistumisen merkkejä kun asiakkaalle on aiheutettu hoidon jälkeen niin että itkee päivittäin ja välillä miettii itsemurha. Olette tuhonneet ei pelkästään yhden vaan koko perheen elämää 10 min hoidon takia. Missä on teidän vastuu tässä???

9. vierailija Vierailija

Näköjään on kivaa toista tällä tavalla pysyvästi vahingoittaa ja sitten kun pitää vastaa omista toiminnasta niin ei millään enää suostutaan!!!! Ei nyt niinkään pitää mennä!!!! Yksi syy minkä takia ihan oikeasti haluan teille vankeus tuomiota on juurikin tämä että ei millään myönnetään.

10. vierailija Vierailija

Sellaista vahva UÄ laitetta mitä myydään eteenpäin kosmetologi hoitoloihin ILMAN pakollista koulutusta niin onko fiksua siinä samaan laitteen ja ohjelmoitu kaksi eri käyttö ohjelma -> yksi kasvoille ja toinen vartalolle JA vieläkin samalla hoitopäällä!!!! Ymmärrän jos vaan ja ainoastaan tämän laitteen saa käyttää siihen koulutettu vähintäänkin lääkäri, mutta kun myydään ilman pakollista koulutusta kosmetologi hoitoloihin niin ei nyt (tapaukseni todistaa) valitettavasti kaikki ymmärrä tarkista mikä ohjelma on päällä sinä hetkenä kun sillä mennään hoitamaan asiakkaan KASVOT!!!! Ja vieläkin kohdallani silmieni ala luomet mihin ei edes saanut lähestyä millään ohjelmalla ja voimakkuudella!!!!

Pisaran EK ilmoitti aikoinaan yhdessä s-postissa, että kohdalleni oli heidän mukaansa kuitenkin käytetty kasvoille tarkoitettua laitteen hoitopäätä... öööö eikö hänkään tiedä, että heillä on ollut tasan tarkan se yksi kys. laiten hoitopää millä käsittelevät sekä kasvot että vartaloa vaan eri ohjelmilla. Myös tämä sama henkilö ilmoitti yhdessä s-postissa, että Pisarassa he eivät koskaan tekee PYSYVÄÄ rasva solujen poistoa kasvo alueella.... hmmmmm ensinnäkin tämän olisi kuulunut kertoa asiakkaalle ENNEN kun tehdään "hoitoa" JA sellaista ns. väliaikaista rasva solujen poistoa ei edes ole!!!! Ja tämäkin myöhemmissä s-postissa TS lähti kumoamaan että sellaista rasva solujen poistoa he eivät tekekään kasvo alueella!!!!

11. vierailija Vierailija

Ja se mikä on tämän matkan varrella raivostuttanut on se, että EN OLE KOSKAAN KENELLEKKÄÄN VÄITTÄNYT, ETTÄ SILLÄ TUHOON TUOMITULLA LAITTEELLA ON MENTY SILMÄMUNIEN PÄÄLLE... EI VAAN JUURIKIN NIIDEN ALLE ELI ALA LUOMIIN JA SIINÄ KÄSITELTIIN OIKEAPUOLISTA ALALUOMIA AGGRESSIIVIEMMIN JA KAUEMMIN MISSÄ JÄI MYÖS PALOVAMMA!!!!
    Tähän ihan alku vaiheessa Pisara oli vedonnut, että minun silmämunien päälle ei menty... juu ei enkä ole koskaan sellaista kenellekkään väittänytkään!!!!!
    He ovat myös myöhemmissä vaiheessa kiistäneet, että ei menty laitteella silmien orbitaali alueelle... onneksi he olivat yhdessä s-postissa ei niin suorasti mutta kuitenkin melko selkeästi myöntäneet että oli menty.

12. vierailija Vierailija

Ja sen verran onnea minulla ei edes ollut, että kun tämä sattui niin olisi UÄ laitteiden turvallisuudesta silloinkin vastannut STUK (Säteilyturvakeskus) vaan 2017 kuului vielä TUKES:lle (Turvallisuus- ja kemikaalivirasto).
    Pyysin 2017 ihan lopussa että olisiko mitenkään mahdollista että tapaukseni käsittelyä siirretään STUK:lle niin se ei onnistunut koska tapahtuman sattuessa oli vielä TUKES:in piirissä nämä UÄ laitteiden turvallisuudet.
    Siitä huolimatta STUK on yrittänyt auttaa ja puuttua niin paljon kun laki heille salli tapauksessani ja he tekivätkin YLE Teema uutisen (https://yle.fi/uutiset/3-10040239) tapahtumasta.
    Minusta tuntuu, että STUK olisi puuttunut kovemmalla kädellä tapauksessani kuin TUKES.

Mitä TUKES teki oli se kun antoi puoskarille huomautukset ja kehotti minua viemään tapauksen oikeuteen. Ymmärsin niin, että heillä laki on ollut esteenä ja eivät voineet tehdä onnettomuus tutkinta.

Tämän matkan varrella on otettu jopa eduskuntaankin yhteyttä ja kerrottu tapahtuma.. ehkä heillä on ollut ajatuksena kun tämä on sattunut vaan yhdelle kansalaiselle niin ei ole vielä niin kriittistä sitten vasta kun tulee kymmeniä tämän tyyppisiä tapauksia niin sitten puututaan asiaan. Tunnetusti täällä pitää aina sattua vakavatkin asiat enemmän kuin kerran ennen kun tehdään asian eteen jotakin jotta toiselle viattomalle sattuisi samaa.

13. vierailija Vierailija

Ja syy minkä takia aiemmin mainitsin, että tapauksessani STUK olisi vahvemmin puuttunut on sen takia, että olen tähän asti ollut heihin monesti sekä puhelimitse että s-postilla yhteydessä ja koska he ovat erikoistuneet juurikin tämän tyyppisiin säteilyyn ja energiasäästöihin niin heillä oli selkeästi huomattavasti enemmän osaamista ja ymmärrystä tilanteessani kuin TUKES:lla joka oli pääosin ottanut näköjään UÄ laite asiantuntijana (mielipiteitä varten) itse laite valmistaja ja luonnollisesti tämä ei tule koskaan kertomaan mihin hänen laite voi kyetä jos käyttää sen voimakkaammin.
    Muutenkin en ymmärrä kuka/ketkä alunperinkaan ovat laittaneet näiden kauneus UÄ laitteiden valvonta TUKES:lle... please! Kaiken järjen mukaan kun joku laite säteilee ja päästää energiaa niin sen olisi alunperinkin pitänyt kuulua SÄTEILYturvakeskukseen eikä KEMIKAALIvirastolle!

14. vierailija Vierailija

Se mitä on ollut edelleen äärettömän vaikea käsittää ja hyväksyä, että tosiaan ulkonäöni ja terveyteni riistettiin pysyvästi noin 10 minuutisessa hoidossa. Sentään esim. Ultherapyn tapauksissa sillä laitteella oli käsitelty noin tunnin ajan kasvot ja kaula ei heillä mitään otsa kutistunut (ainakin ne tapaukset joita itse tiedän ja lukenut) tai edes pään nahasta lähtenyt surkaistumaan rasvakudos mitä minulle on tapahtunut. Kaikki yksinkertaisesti kuvastaa, että kohdalleni oli käytetty aivan järkyttävän suuria voimakkuuksia. Miksi tekijä ja puoskarin muut henkilökunta eivät tienneet mitä voi käydä jos voimakkuus on liian korkea??? Ja miksi oli laiminlyöty laitteen käyttöohjetta, jossa oli mainittu maksimi voimakkuutta ja mihin kasvo alueisiin EI saanut mennä sillä??? Miksi ei kerrottu riskeistä??? Miksi piti toimia näin välinpitämättömästi kohdallani??? Minulla ja perheelläni on 100% oikeus tietää näihin vastaukset!

Minulla olisi huomattavasti helpompi hyväksyä näitä aiheutettuja vahinkoja jos olisi tullut ns. luonnollisista syistä kun se että saan kärsiä joidenkin itsepäisyydestä. Onko tämä oikein???
    Edelleen kysyn missä on teidän vastuu tässä???

15. vierailija Vierailija

Jos haluan korjauttaa tämän hetkistä eri pari silmiäni niin ainoa tapa on SILMÄ KUOPAN IMPLANTIT!!!! Ymmärrättekö edes tämän verran mitä olette tehneet??? Ja ymmärrättekö mitä vakavaa on pelkästään silmä vahingot mitkä on seurannut tästä tuhoon tuomitusta 10 min Maijan hoidosta??! Miksi laitetta käytettiin näin lähellä silmiäni???? Miksi ei kunnioitettu huomautukset joita annoin "hoidon" aikana???? Miksi piti aiheuttaa itsepäisyydellä näin paljon ongelmia, surua ja stressiä ei pelkästään minulle vaan koko perheelleni???? Ja miksi ei suostutaan ottamaan vastuuta aiheutetuista vahingoista????

16. vierailija Vierailija

Kylläkin myös laite valmistajallakI n on tässä vastuu. Miksi piti näin vahva laitetta myydä jollekin kosmetologeille ja sekin vielä ilman pakollista ja kunnollista koulutusta????

Nyt ei kukaan suostuu ottamaan vastuuta tästä!!!! Miksi???? Pää vastuu kylläkin kantaa itse tekijä eli Maija, mutta tähän puoskarointiin kuuluu muutkin -> puoskarin omistaja ja laite valmistaja!!!!

17. vierailija Vierailija

Jokaisen ihmisen elämä on arvokasta ja jokainen meistä elää sen kerran. Nyt kun itsepäisyydella minut on loppu elämäni asti vahingoitettu ja sitä kautta pilattu elämäni niin kylläkin kuuluu ottaa vastuuta aiheutetuista vahingoista.

Tämän takia kaikkien muidenkin puoskareiden pitää tajuta lopettaa ajoissa ennen kun tällä tavalla vahingoittavat toista ihmistä! Ei ihan oikeasti kenenkään kuuluu käydä mitään tällaista läpi vaan sen takia kun toinen itsekkyydestä haluaisi esittää asiantuntijana!

18. vierailija Vierailija

Pitää myös osata ottaa senkin huomiota, että mitä tällainen puoskarointi tekee vahingoitetun itsetunnolle. Kasvot on niin henkilökohtainen ja kun sitä on toinen pilannut kunnolla ja pysyvästi niin siinä vaiheessa ihmisen itsetunto on oikeasti jossain maanraolla. Tämän ymmärtää ainostaan henkilö, joka on menettänyt oma ulkonäköä.
    Siinä vaiheessa kun ikävöit minä-kuvasi peilistä niin se on jotain ihan järkyttävää! Jos olisi väliaikainen muutos niin olisi helpommin sulattaa kun se että menettää pysyvästi toisen tekemässä pahoinpitelyssä. Edelleen kysyn, missä on vastuu????

19. vierailija Vierailija

Ei sekään tukee hoidon onnistumisen merkkejä kun en pysty enää käyttämään samoja vaatteita ja hajuvesiä, joita käytin paljon ennen puoskarointia koska muistuttavat minut siitä mitä olin. Muutaman kerran kun käytin esim. samoja vaate kokonaisuuksia, joita käytin aina ennen niin en osannut yhdistää enää kokovartalo peilissä minun tämän hetkiseen ulkonäköön... suorastaan ihan kun ne samat vaatteet on jonkun toisen ihmisen päällä. Näitä ihan oikeasti en hakenut silloin kun tulin teille. Kaikki olisi ollut vältettävissä jos ja vaan teillä olisi ollut vastuuntunnetta!!!!

20. vierailija Vierailija

Aika pian Maijan hoidon jälkeen kun muutokset alkoivat voimistua erityisesti silmä slueella niin kävin lääkäreissä siinä samalla huomattiin että olin saanut myös trauman. Se trauma tulee kun näet peilistä koko kasvosi muuttuneen ja varsinkin silmät mihin kukatahansa ihminen kun ensin katso itseään peilissä tulee kontakti omiin silmiin ja kun se kontakti omiin silmiisi katoa niin siitä vähintäänkin tulee trauma, josta tuskin koskaan toipuu kun sitä ulkonäköä ja silmiä joita olet tottunut näkemään läpi elämäsi voi enää palauttaa. Kun katson lähes päivittäin ilta ennen kun tulin teille kuvani ja kuvan minkä olin ottanut Maija hoidon jälkeen sinä ilta niin kyllä näkee siinä jo koko kasvojen laajalti muuttuneen ja ne vaan lähti voimistumaan viikko viikolta varsinkin silmieni orbitaali alue. Ei nämäkään ovat, mitkä hain silloin teiltä... vaan asiallisen kasvojen lymfa hoitoa, jossa lopulta Maija huijasi siinäkin hinnassa. Tämän takia edelleen korostan, että ei tämän ihmisen kuuluisi olla kenenkään terveyden ja ulkonäön kanssa tekemisissä!!!!
    Eikä minun kuuluisi ikävöidä minun täyteläisempää ja rasvasempaa päätäni (päänahka ja hiukset). Minun hiukset on alkanut myös lähtemään kovaa vauhtia... ei ole enää läheskään yhtä tuuheat verrattuna edes vuosi sitten!!! Eikä minun kuuluisi myöskään ikävöidä miltä korviani (varsinkin oikea puolinen) näytti aina ennen kun katsoin itseäni hiukset kiinni peilistä... silloin näin ne selkeämmin!!!! Nyt jos haluan nähdä kokonaan oikeapuolisen korvani minun pitää ihan oikeasti kääntää päätäni enemmän verrattuna ennen Maijan hoitoa. Näitä en hakenut silloin teiltä!!!!
    Ja onko ihme, että olen teidän perässä vaikka pian tulee 2 vuotta täyten tapahtumasta? En millään luovuta ennen kun olen saanut oikeuteni teiltä ja siihen eteen olen nähnytkin lähes päivittäin vaivaa!!

21. vierailija Vierailija

Ollaan jopa ajateltu sitten kun asiat on mennyt enemmän eteenpäin niin otetaan yhteyttä Bloombergiin ja BBC:iin jos he ovat kiinnostuneet tapauksesta, missä on saatu 10 min sisällä riistettyä UÄ laitteella asiakkaan ulkonäköä ja tämän terveyttä. Uskon joku ennätys tulee teille sillä ei nyt on netissä nähtävillä, että joltain otsakin olisi saatu kutistettua 10 min hoidossa vaikkakin sillä laitteella ei edes menty otsaan eikä korviin ja pää nahkaan.

22. vierailija Vierailija

Eikä myöskään sekä tukee onnistunutta hoitoa kun alku vaiheessa kun satuin kuulemaan jonkun sanovan nimeäni en osannut enää yhdistää itseäni.

Nämä kaikki mitä on seurannut Maijan 10 min hoidon jälkeen tukee vaan yhtä asia -> katastrofia.

23. vierailija Vierailija

Nyt näistä pystyn puhumaan... alkuvaiheessa en edes millään halunnut myöntää edes itselleni, että tosiaan olen saanut trauman josta tulen tuskin koskaan toipumaan. Enkä tämänkään silloin hakenut teiltä itselleni.

24. vierailija Vierailija

Eikä minun kuuluisi luopua minun elämästä mikä oli ja aloittaa uuden (uudessa piirissä) vaan sen takia kun puoskari oli asioillaan!!!! Edelleen kysyn, missä on teidän vastuu tästä???
    Miksi piti minun elämän laatu lopullisesti muuttua huonompaan suuntaan toisten itsepäisyyden takia??? Miksi piti alunperinkin lähteä ehdottamaan sitä laite hoitoa???... oliko jonkinlainen kosto siitä kun olin "50 min" (todellisuudessa 15-20 min... ja siitäkin vielä ilmoitin etukäteen) myöhässä???
    Se mitä tehtiin oli pahoinpitely!!!!

25. vierailija Vierailija

Miksi kukaan ei ole suostunut tähän samaan onnistuneeseen UÄ laite hoitoon, mitä kohdalleni Pisarassa tehtiin?
    Voin kertoa minkä takia... koska on huomattu, että se oli pahoinpitelyä eikä asiallista hoitoa!!!! Puoskari ei yksinkertaisesti halua vaan myöntä sitä!!!!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri