Hae Anna.fi-sivustolta

Kokemuksia Hoitola Pisarasta (Helsinki)?

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä murunen, 09.04.2013.

1. vierailija Vierailija

"Taudinaiheuttajat eivät menesty hapellisessa kehossa. Hyvä vinkki varmistaa kehosi hapen riittävyys on mm happitipat. Happirikas keho ei kasvata sairauksia ja immuunipuolustus järjestelmä saa paremmat mahdollisuudet. #holistichealth #epigenetics #functionalmedicine#vastustuskyky #immuunipuolustus #terveys"

Te ETTE edes osa eikä ymmärrä itsestään selviä asioita kuten asiakasturvallisuuden käsite ja että minkä takia ei saa lähteä muutamien kymmenien eurojen takia tietoisesti VALEHDELLA ja MANIPULOIDA muita ihmisiä omista osaamisistaan kun kerrankin puoskarin historiassa on nähtävissä ja varsinkin kun ollaan kyetty AINAKIN YHTÄ henkilöä hyvin VAKAVASTI ja PYSYVÄSTI vahingoittamaan. TE OLETTE VAARALLISIA tekemään minkäänlaista "hoitoja" ja/tai antamaan "hyvinvointi neuvoja" kenellekään!!!!!!!

2. vierailija Vierailija

"Pandemia-ajan läppärityöskentely keittiön pöydän ääressä alkaa vaatimaan meistä veronsa... . Method Pisara® -lihas- ja faskiaterapia-paketeilla hoidetaan niin kireitä ja stimulaatiota vaativia lihaksia, kuin kiristyneitä lihaskalvoja sähkö-, ultraääni-, alipaine- ja infrapunaterapioilla . Lue lisää ja varaa hoitosi. Me olemme täällä sinua varten."

Kuka tekee näitä "hoitoja" Suomen ykkös puoskarissa? .. Niin tosiaan hoitoja, joita kuuluisi suorittaa vähintäänkin fysioterapeutin koulutusta saanut? Mutta Method Pisara, teillä työskentelee ei minkäänlaista edes vähänkään kunnollista koulutusta saanut henkilö ja puoskarin omistaja joka ratsastaa "tittelillä" plastiikkakirurginen sairaanhoitaja ja eikä jostakin syystä suostu mainitsemaan missä klinikassa oli kerännyt hänen "hallussa olevaa" ihmisen anatomian tuntemusta. Haluaisin tietää, että miten maan ykkös puoskari sen jälkeen kun on vahingoittanut AINAKIN YHTÄ ihmistä tällä sairaalla tavalla niin yhä vielä kehtaa mainostaa asioista, joita kuuluisi tehdä OIKEA, PÄTEVÄ JA OSAAVA henkilöt eikä nolla koulutusta saanut ja toinen pikku lääkäri, jolla ei myöskään ole minkäänlaista pätevyyttä tekemisiinsä jossa suorastaan laittaa muita jäätäviin riskeihin ja vieläkin sellainen jolla on NOLLA vastuuntunnetta ja tämäkin on tapauksessani nähtävissä.

3. vierailija Vierailija

... Satuin näkemään aika mielenkiintoisen asian. Näköjään ilmestynyt yhtäkkiä henkilö joka omalla julkisella FB profiilissaan ilmoittaa olevansa Method Pisaran yrittäjä. Ei siinä mitään. Hän on kuitenkin ilmoittanut, että on ollut 1.7.2018 - nykyhetki ja sijanti on ilmoitettu Kotka. :)
    On nähtävissä mm. tässä: (https://kymensanomat.fi/uutiset/lahella/9bca93fc-72fc-4cf7-9ee3-4cbc48dad284), että Kotkan yrittäjä jostakin syystä ei ole enää mukana teidän toiminnassa. Juu, voi olla että yrittäjä vaihtui mutta Pisara jos kerrankin on ollut 1.7.2018 - nykyhetki niin minkä takia Kotkan klinikan osoite ei löydy mistään eikä tästä-> (https://methodpisara.com/klinikat/), koska muistan ja jopa laitoin tänne linkin siitä tyhjästä sivusta jossa oli aiemmin ilmoitettu Kotkan klinikan osoitetta ja myöhemmin kun Kotkan piste meni kiinni niin sivu oli TYHJÄ.
    Alla olevassa linkissä, jota oli HUOM. julkaistu 6.9.2019, lukee "Klinikkamme sijaitsevat Helsingissä ja Kotkassa". Eli te mainitsitte "KLINIKKAMME", mikä tarkoittaa sitä, että on tietty paikka ja näin ollen loogisesti ajatelleen sillä luulisi olevan SIJAINTIA kartassa. Eikö niin? Juu, voi olla ettei haluttu mainita Kotkan "yhä olevan" klinikan osoitetta mutta kun omalla kokemuksellani teistä jotka muutamien kymmenien eurojen takia oltiin valmiina laittamaan vaikka mihin riskeihin ja sitä te TEITTE kohdallani niin on itselläni äärettömän vaikea kuvitella että ei ollut halua tuoda potentiaalisille asiakkaille puoskarin toisen klinikan tarkempia tietoja ja sijantia esille. Ja eikö ollutkin niin että Kotkan piste meni kiinni jo ennen 6.9.2019?

https://duunitori.fi/tyopaikat/tyo/haemme-method-pisara-yrittajia-helsinki-sdsuu-11540774

Mikä oli minusta myös hyvin mielenkiintoista oli se että tämä nykyinen Method Pisaran Kotkan yrittäjä oli tämän vuoden aikana julkaissut postauksen missä mainittu hoitojen hinnat, kys. yrittäjän nimi ja siinä hoitolan nimi oli muuta kuin Method Pisara. Mikä on vaan hyvä asia että ei lukenut Method Pisara sillä postauksessa olevien tekstien perusteella hän on vasta kosmetologi opiskelija ja teidän "hoidot" perustuvat VAHVOIHIN laite "hoitoihin", joita kuuluisi tehdä fysioterapeutti ja lääkäri.

On tämäkin jonkinlainen manipulointia? Kuten ne pyydetyt/maksetut tykkäykset.

4. vierailija Vierailija

Jos nyt yleisesti googlettaa hoitoloita niin näkee miten he ovat ilmoittaneet koulutustaan.. Esimerkiksi yksi oli näin ilmaissut sivuillaan:
    ”meillä hoidot suorittaa sertifioitu x kouluttaja ja kosmetologi x..”, toinen: ”X valmistui fysioterapeutiksi vuonna x”. Ja sen sijaan miten toimitaan puoskarissa -> ITSE KEHITETYT ”TIEDE” JA MENETELMÄT.
    ITSE VALTUUTETAAN eli sellaisiakin, joilla EI OLE pätevyyttä suorittaa näitä hoitoja ja menetelmiä... kuten Maija ja tämän hetkinen puoskarin ”fysioterapeutti”. Muuten olisitte toiminneet kuten kaikki muut KUNNOLLISET JA LUOTETTAVAT paikat eli olisitte ilmoittaneet koulutus taustat.

”Method Pisara® -palvelukonseptin mukaista hoitoa suorittaa aina VALTUUTETTU Method Pisara® -TERAPEUTTI.”
    https://methodpisara.com/klinikat/

”Perustajamme Teresa Sepponen on KEHITTÄNYT funktionaaliseen lääketieteeseen pohjautuvaa menetelmää yli 10 vuotta”
    https://duunitori.fi/tyopaikat/tyo/haemme-method-pisara-yrittajia-helsinki-sdsuu-11540774

5. vierailija Vierailija

Ihan varmasti moni jotka ovat seuranneet täällä minun kirjoituksia ajattelee että toista täällä näitä samoja asioita ja se on siinä idea koska he TIETOISESTI LAITTOIVAT VAARAAN ja nyt tässä olen kirjaimellisesti 1/3 kehosta vahingoittuneena ja muuttuneena!!!!!!!!!! Onko kukaan ennen kuullut tai nähnyt että jonkin PÄÄN KOKO JA MUOTO MUUTTUISI????? Puhumattakaan silmät, kasvot ja hartiat!!!!!!!

Henkilö joka on joutunut happohyökkäyksen kohteeksi, hänellä näkyy voimakkaasti ja heti päältä ja mahdollisesti samantien menettää näön ja tässä tapauksessa päältä näytät tavalliselle ihmiselle joka omaa epäsymmetristä kasvot, pää ja hartiat eli kaikki tuhot ja vahingot ovat siinä ihon alla mikä seurauksena koko ulkonäkö muuttuu ja ne muutokset vaan jatkuu... heti pahoinpitelyn jälkeen voimakkaammin mutta nyt vaikka on kulunut yli 2,5 vuotta niin ON YHÄ ne muutokset.

Tällä hetkellä minun hiukset ovat järkyttävässä kunnossa johtuen pään kallon pinnalla tapahtuneista muutoksista!!!!!!!! Eikä sekään ole normaalia että on VIELÄ YHÄ ajoittaista kipuja silmämunissa!!!!!!!!! Sanoin ja sanon... On oltava sairas, jotta tähän kykenee. He tiesivät millaisesta vahvasta laitteesta on kyse, mutta silti annettiin luvan itselleen sillä lähteä pahoinpitelemään.

6. vierailija Vierailija

"Facelift veitsettömästi silmäluomikohotuksineen ja kertymien poistamisieen. Kyllä, se on mahdollista. Tervetuloa näytehoitoon! Lue lisää: methodpisara.com/veitseton-facelift/"

Jos nyt sattuisi olemaan, joku OIKEA asiakas (eikä maan ykkös puoskarin omat tutut ja ystävät) joka vältämättä haluaisi käydä heillä "hoidoissa" niin ÄLKÄÄ menkö puoskarin kasvojen alueen laitehoitoihin!!!!!!! Tässä olen tarpeeksi avannut syyt tähän. He OVAT vaarallisia asiakasturvallisuudelle. Itse typeryksistäni päädyin suorastaan vaaralliseen roskapaikkaan ja annoin tietämättäni roskaväen pahoinpidellä. He eivät edes nyt saisi tehdä minkäänlaista laitehoitoja puhumattakaan vahvoja. Kuolin heidän pahoipidelyssä. Näiden törkeiden muutosten ja vammojen jälkeen mitään voi enää korja ennalleen ja sitä noin 6kk METHOD PISARAN pahoipitelyn jälkeen vahvistettiin ja siinäkin syyksi ilmoitettiin METHOD PISARAN UÄ "hoitoa" eli puhtasta pahoinpitelyä koska tietoisesti laiminlyötiin laitteen käyttöohjetta ja eikä kuuneltu minun huomautuksia siitä miltä sinä hetkenä pahoipitely tuntui kehossani. Ja eikä nyt kukaan tiedä mitä esim. näön, neurologisia ja autoimmuunisairauksia odottaa minua lähi tulevaisuudessa. Kirjaimellisesti vietiin 10 minuutissa minulta elämän.

Älä tee samaa virhettä kuin minä. Löytyy vaikka kuinka paljon muita KUNNOLLISIA JA LUOTETTAVIA paikkoja joissa tehdään näitä hoitoja. Täytyy olla suorastaan tyhmä jos varoituksista huolimatta (jos on nähnyt), silti käy heillä kasvojen laite"hoidoissa".

7. vierailija Vierailija

"Tuntuuko Sinusta joskus, että joku osa vartalostasi saattaisi kaivata kiinteytystä? Selluliitin hoito yhdistelmähoidoillamme on veitsetön vaihtoehto esteettiselle kirurgialle. Tuloksena on kiinteämpi, hoikempi, nuorekkaampi ja kevyempi olo ja olemus. Tervetuloa näytehoitoon tai ilmaiseen konsultaatioon!"

Tämä on puoskarin yksi "hoitomenetelmä", missä he käyttävät juurikin Ditelle 900- ultraääni laitetta (ja SAMALLA HOITOPÄÄLLÄ KUIN KASVOJEN "HOIDOISSA") ja sillä he lähtevät hoikentamaan ja kiinteyttämään!!!!!! HOIKENTAMAAN eli -> siinä SURKAISTETAAN RASVASOLUT LOPULLISESTI POIS.
    KIINTEYTTÄMÄÄN eli -> KUTISTETAAN JA SUPISTETAAN LIHAKSIA JA KUDOKSIA.

Puoskarin vastuuhenkilön yhdessä lähettämässä s-postissa ilmoitti, että Maija oli tehnyt ennen kuin "hoiti" -> (pahoinpitelyä) minua mittaavia hoitoja sillä laitteella. Heillä tehdään enemmän vartalohoitoja kuin kasvojen sillä laitteella. Eli tässä tekin myönsitte sekä hän että te tiesitte mihin tämä laite KYKENEE KUN TEHO ON KORKEALLA!!!!!!!!!! TE LÄHDITTE TIETOISESTI VAHINGOITTAMAAN.

8. vierailija Vierailija

Joskus viime vuoden toukokuussa kirjoitin täällä siitä kun otin yhteyttä pari firmoihin, jotka tekevät yhteistyötä Suomen ykkös puoskarin kanssa, missä tietoisesti vietiin AINAKIN YHDEN ihmisen elämä, tuolloin ensimmäinen johon otin yhteyttä (soitin) oli DMK (danne montague king) Finland. Sieltä vastattiin ja vaikutti etteivät tienneet Method Pisarassa tapahtuneesta pahoinpitelystä mitään.. Näin ainakin väitettiin. Kerroin mitä oli tapahtunut ja millaisia vammoja ja muutoksia Method Pisarassa aiheutettiin ja he kertoivat että kun he eivät voi olla varmoja tästä niin eivät voi tehdä mitään. Ei siinä mitään. Heti tämän jälkeen mainitsin, että voin laittaa heille siihen astiset lausunnot ja ennen jälki kuvat, ja tuli kiire että heidän piti lopettaa puhelun. Juu, voi olla että oli kiire tai “kiire” mutta se vahva tunne mikä jäi oli se kun he tajusivat siinä vaiheessa että jos näkisivät ne lausunnot & kuvat ja niistä huolimatta olisivat jatkaneet yhteistyön puoskarin kanssa niin heidän maine olisi kärsinyt ja näin ollen näkivät että on parempi olla saamatta ja näkemättä niitä lausuntoja ja kuvia. Eli toisin sanoen kunhan saadaan tienattua ja ihan sama minkälaisen rikokseen syyllistyneen puljun kanssa yhteistyötä olisikin. Tällainen kuva jäi.

Sentään en ollut soittanut väärään numeroon, eli oli edes sen verran sivistystä kuunnella mitä oli tapahtunut.

9. vierailija Vierailija

" – Aihe alkoi kiinnostaa minua ja ymmärtääkseni paremmin kehon toimintaa sukelsin syvälle solutasolle. Yhdistellessäni fysiologian, anatomian sekä epigenetiikan alojen tietämystä, huomasin etteivät perusopit enää riitä nykyihmisen selviytymistä varten, Teresa Sepponen sanoo."

"–
    Aloitin hoitokonseptin kehittämisen vuonna 2003 omassa yrityksessäni Helsingissä ja jatkoin kehitystyötä päättäväisesti läpi taantuman. Vuonna 2017 Terveysklinikka Pisara laajentui virallisesti Method Pisara -terveyspalvelukonseptiksi, ja nyt sen tavoitteena on auttaa ihmisiä ympäri maailman, Teresa Sepponen summaa."

"- Hoitokokonaisuudet ovat tarkkaan suunniteltuja solutasolta asti. Solut kertovat mitä ne tarvitsevat – ja Method Pisaran terapeutit toimivat solujen tulkkeina sekä ihmisen tukena muutoksessa."

https://www.ravintolisatiedotus.fi/...D3n-C8w8esubOGVKoGE3GfFKs10I_WGG_H6sycni6m_d0

Se mikä on helpottanut jossain määrin todistaa heidän touhuja on ollut juurikin se kun he ovat aika pitkälti itse myöntäneet olevansa kirjaimellisesti puoskari. Kiitos, Pisara.

10. vierailija Vierailija

... Tästä vielä -> "Vahva sesongin alkaminen heti Korona rajoitusten höllennyksen jälkeen on ollut oikein tervetullut ja tarpeellinen liike klinikalle.".. Sallitteko Method Pisara jos asiaa tarkistetaan, sillä sitä pystyy tarkistaa paljonko on ollut asiakkaita väitettyinä päivinä.. Ja tässä tarkoitin lähinnä niitä OIKEITA eli MAKSAVIA asiakkaita.

Mietin, ettei vaan olisi samanlaista kova kiirettä asiakkaiden "hoitojen" kanssa miten oli silloin alkuvaiheessa kun teidän piti antaa tietoja tehdystä pahoinpitelystä ja laitteesta. Niin toisaalta ymmärrän kun nyt on kesä niin ei voi enää roikuttaa paljon takkeja seinässä.

11. vierailija Vierailija

Joskus maaliskuussa aloitin kirjoittamaan täällä meneillään olevasta pandemiasta. Tuolloin ilmoitettiin, ettei tämä palsta ole sitä varten vaan Method Pisaraan liittyen ja mikä on ymmärrettävä. Sen jälkeen päätin avata Twitterissä tilin, jossa voisin kirjoittaa muistakin aiheista joista koen olevan hyötyä myös muille.

Olen tehnyt siellä postauksia kaikista mitkä ovat vaikuttaneet mielenkiintoisilta. Olen laittanut siellä myös Pisaraan liittyen postauksia (löytyy myös kuvia). Jos olette kiinnostuneet niin voitte käydä lukemassa ja voi nähdä postaukset ilman että olisi oma tiliä Twitterissä. Löytyy nimellä: My_Thoughts30

Tulen jatkamaan täälläkin kirjoittamista aina kun löydän hyödyllisiä aiheita puoskarista, UÄ laitteista ja jne.

Täällä kirjoittaminen on ollut kieltämättä paras keino, millä olen tähän asti selviytynyt tästä järjettömästä ja törkeästä painajaisesta, jota METHOD PISARASSA käynnistettiin!!!!!! Tämän vuoksi olen erittäin kiitollinen Anna.fi:lle siitä että sallittiin minun kirjoittaa näinkin paljon kokemuksista, tunteista, tietoja Pisara puoskarista sekä näistä UÄ laitteista.

12. vierailija Vierailija

Puoskarin FB:ssa oleva postauksen otsikko:

"Perusterveeltä" vaikuttavan ihmisen kehosta voi löytyä toisenlainen totuus. Miten sinä kuvailisit perustervettä henkilöä"

"Muuttunut ympäristö – primitiivinen keho

Palataan totuuteen siitä, että meidän keho on edelleen primitiivinen – muinainen – rakennelma, jonka toiminta perustuu vain ja ainoastaan samoihin fysiologisiin faktoihin mitä on ollut jo jopa 70 000 vuotta sitten. Nyt tämä muinainen toiminnallinen kokonaisuus elää nykypäivän maailmassa, jossa hyvin monet perusasiat ovat muuttuneet radikaalisti viimeisimmän 50 vuoden aikana."

"Perusterveen määritelmän äärellä

Otetaan esimerkiksi henkilö, joka koetaan yleisesti hyväkuntoiseksi ja perusterveeksi henkilöksi.

Perusterve henkilö kuntoilee eikä hänellä ole ylipainoa. Peruslabrat näyttävät olevan viitearvoissa.

Perusterve myös syö terveellisesti. Kaikki näyttäytyy ulospäin olevan kunnossa.

Totuus sisällä kehossa voi olla kuitenkin toinen:

• Henkilön keho voi olla ravinnosta johtuen hapan (käyttää säännöllisesti maitotuotteita ja/tai hiilihapollisia juomia)
    • Henkilöllä voi olla veri-lymfaähky (syö päivittäin prosessoitua ruokaa)
    • Henkilöllä on työssä ja elämässä stressiä ja painetta (jatkuva stressisignaali päällä jollakin tasolla)
    Hapan keho kasvattaa sairauksia. Hapen puute vaikuttaa kehon solujen työn tasoon ja hapen puute mahdollistaa myös tautien leviämisen kehossa.

Veren tasolla valkosolut eivät pääse tehokkaasti iskemään taudinaiheuttajiin ja lymfajärjestelmä ei pääse osallistumaan osaltaan tarkoitetulla tavalla. Jatkuvat stressisignaalit seisauttavat immuunijärjestelmän."

"Tällainen kokonaisuus tarkoittaa käytännössä sitä, että kehossa voi olla paljon piilossa olevia tekijöitä, jotka vaikuttavat henkilön sairastumiseen ja kykyyn toipua."

Perusterveys” vaatii päivitettyjä oppeja

Pähkinänkuoreen tiivistettynä muuttunut ulkoinen maailma haastaa sisäisen maailmamme.

Kehomme kantaa ympäristön vaikutusta solujemme toimintaan ja niiden rasitteina on myös perittyjä virheellisiä koodeja.

Muutos tuntuu ikävä kyllä olevan tällä saralla jatkuva väärään suuntaan.

Erilaisella toimenpiteillä on ollut kiire maailmassamme ja ihmisen kehon mahdollisuuksia toimia näissä asetelmissa ei ole edes tutkittu. Miten esimerkiksi 5G verkko sotkisi lisää solujemme toimivuutta ja miten pikarokotteiden sisältämät yhdisteet vaikuttavat luonnollisen immuniteetin syntymiseen?
    Tulevaisuus näyttää siis todella pelottavalta kehomme näkökulmasta, jos tällainen trendi jatkuu. Haluan kuitenkin uskoa, että nyt tämä edellinen pandemia on oleellisia tahoja herätellyt suurempaan totuuteen ja huomioimaan ihmisen primitiivistä kehoa."

... "5G verkko sotkisi lisää solujemme toimivuutta" Haha:LOL: .. Puoskari Method Pisara oli näköjään yrittänyt kerätä tietoja jakamastani postauksista liittyen 5G:een, joita olen laittanut Twitteriin, josta olen täällä aiemmin maininnut. Eli ollaan seurattu postaukset kuin haukka :) Ja tässä näkee puoskarin "ammattimaisuus" ja tasoa. Selkeästi oli taas ajateltu, että "Tästä päästään tekemään rahaa esittämällä nyt radiotaajuisen säteilyn asiantuntijana", eli oli näköjään ajateltu täysin samalla tavalla kuin miten aikoinaan siirettiin itseämme hämärästä plastiikkakirurgian klinikasta perustamaamme "lääkärikeskukseen". Mutta jälleen kerran kiitos, että itse paljastitte itseänne siitä mikä todellisuudessa olette.

Voi miten läpinäkyvää ja noloa.
    https://methodpisara.com/millainen-...iQgNWudHHwLekJrLBkwRHFeEecbZCdmXnDOHFjSsg569M

13. vierailija Vierailija

Method Pisara, sopisiko teille jos STUK tarkistaisi em. tekstiänne 5G:stä sillä te olette nyt yrityksenä esittänyt muille väitteen, jota ei ollaan virallisesti vahvistettu täällä.

Lain mukaan valheita ja amatöörinä esittämiä väitteitä ei saa myydä asiakkaille :) Unohtuiko taas??!!!

Sopisiko jos ilmoitetaan teidän tekstistä heille? Ja mikäli STUK päättää tehdä testin teidän osaamisesta niin varmaan sekin onnistuu, eikö? :) Sillä näin ns. virallisesti saa mainita alan asiantuntija tai ainakin sellainen, jolla on vankkaa osaamista ja kokemusta alasta.

14. vierailija Vierailija

Jos perustamassani puoskarissa olisi jo valmiiksi (AINAKIN yhden) toisen viattoman vertaa, kyllä luitte oikein -> TEILLÄ ON JO MINUN VERTAA!!!!!!!!!! Niin en olisi kehtannut olla irvikas... Minua olisi hävettänyt kuin mitäkin.
    Siinä vaiheessa kun ollaan saatu alle vartin kestäneessä pahoinpitelyssä silmiä siiretty, päätä pienennetty ja hartioita vahingoitettu niin eikö ole melko loogista että siihen henkilö joko "luonnollisesti" (esim. aivovammaan) tai oman käden kautta lopulta kuolee??!!!!!!!!

En ole aiemmin näin suoraan kysynyt.. Onko teillä päässänne jotain vikaa, johon pitäisi puuttua ennen kuin lisää ihmisvahinkoja syntyisi teidän takianne???!!!!!!! Ei mutta ihan oikeasti... Kun olette näin sairaalla tavalla pahoinpitelleet (tapaukseni, jota jo tähän mennessä kolme huippu kirurgit ovat vahvistaneet näiden johtuneen TEIDÄN pahoinpitelystä!!!!!!!) JA yhä vielä häpeilemättä toimitte "asiantuntijoina"???!!!

15. vierailija Vierailija

Missä muuten ovat teidän "kannustajat"? Ne, jotka ennen tätä pahoinpitelyä hädin tuskin olivat kannustamassa mutta kuitenkin tapahtuneen rikoksen jälkeen pää edellä ryntäsivät osoittamaan "kannustukset" ja ne jotka ovat pitäneet heidän FB profiilit julkisena jotta pääsisivät tuomaan itseään esille tuntemattomille toisen ihmiseen kohdistuneen pahoinpitelyn kautta, missä he ovat nyt? Huomasin vaan ettei oltu viimeisimmissä postauksissa "esillä".

16. vierailija Vierailija

Kävin läpi teidän aiempia postauksia... Missään ei myöskään ollut aiemmin mainittu rokotteista. Eli olitte tämänkin ottaneet suoraan postauksista joita olin jakanut Twitter tililläni ja missä olin kerännyt artikkeleita juurikin lyhyellä aikavälillä kehitettyjen rokotteiden riskeistä. Pisara kai tiedätte, ETTE saa "ammattilaisen"- nimissä mennä tieteellisesti ei vahvistettuja väitteitä mainita ja yrittää myydä kuluttajille!!!!!!! Teillä ei työskenetele KETÄÄN, joka olisi edes vähänkin lähellä pätevää rokote- asioissa!!!!!!! Yksittäisenä henkilönä käy jakamassa omassa profiilisessasi erilaisia lähteitä niin paljon kuin haluat ja ota siten kantaa, mutta ET SAA yrityksen ja "ammattilaisen"- nimissä näin toimia!!!!!!!! Tätä kutsutaan harhaan johtamisesksi ja manipuloimiseski... Niitä, joihin teidän koko liiketoiminta on perustunut ja tämän takia olenkin tässä.

17. vierailija Vierailija

Pisaran sekoiluista, taho jota pitäisi syyttää on TUKES piste. Sillä heillä on ollut KAIKKI tarvittavia näytteitä ja materiaalit (esim. tapauksestani!!!!!), mitkä ovat tukeneet että kyse on aivan järkyttävästä, täysin edesvastuuttomasta ja suorastaan sairaasta puoskarista!!!!!!!!

Jos otat kantaa esim. 5G:een, rokotteisiin tai ihan mihin tahansa asioihin joissa PAINAA AINOASTAAN NÄIDEN ALOJEN ASIANTUNTIJOIDEN SANAA, niin sinunkin kuuluisi MAALLIKKONA (kuten me moni muut), omassa sosiaalisen median profiilisissasi ottaa kantaa koska tuolloin se on jokaiselle selvä, että ET OLE asiantuntija vaan MAALLIKKO joka esittää näkemyksiään eri artikkeleista. Mutta ET saa tällä tavalla ”ammattilaisen”- nimissä tehdä sitä!!!!!!!!! Tämä on törkeä harhaanjohtamista!!!!!!!! Ja vieläkin niin, että käydään ottamasta ”opit” henkilön sosiaalisen median postauksista, jolta ollaan juurikin samoista sekoiluista viety elämä!!!!!!!! Miten sekaisin voi olla????

Seuraavan kerran kun puoskarin omistaja lähtee pitämään muille (maksullisia eli esiintyy ”asiantuntijana”) ”luentoa terveydestä”, hän takuulla tulee kertomaan 5G:stä ja rokotteista, ja viimeistään tuolloin on paikka alan valvojan läsnäololle!!!!!!!! Hän voi saada (TAAS) vakaviakin vahinkoja aikaiseksi!!!!!!!!

18. vierailija Vierailija

”Kevät 2020 on nostattanut esiin erilaisia jännitteitä ja pelkoja siitä, että tervekin henkilö voi sairastua vakavasti muun muassa influenssaan. Pitäisikö meidän päivittää käsitystä siitä, mikä on perusterveen määritelmä?

Median puolesta meille on esitelty useita erilaisia ja eri tasoisia tilastoja kuolleisuudesta ja sairastuvuudesta. Mikä onkaan ollut relevanttia ja mikä propagandaa kun on kerrottu, että kaikilla sairaalahoitoon joutuvilla ei ole ollut jotain perussairautta.

Itse huomasin reagoivani näihin keskusteluihin, sillä nämä ovat olleet hyvä muistutus siitä kuinka rajoittunut käsityksemme on kun puhumme “perusterveestä” ja “hyvinvoivasta” ihmisestä.”

Influenssaan= Covid. Miksi ei mainittu suoraan mistä puhutaan?!!!

”kun on kerrottu, että kaikilla sairaalahoitoon joutuvilla ei ole ollut jotain perussairautta.”... ??? Missä näin on mainittu???!!!!
    https://methodpisara.com/millainen-...iQgNWudHHwLekJrLBkwRHFeEecbZCdmXnDOHFjSsg569M
    ————-

Silloin 23.6. kun ilmestyi kommentti ”Väärä numero”:n TW:iin, tuolloin (HUOM. viimesitään) saatiin tietää, että hän on ollut kirjoittamassa kys. platformissa puoskaristakin jo maaliskuusta lähtien mutta ei ole kuitenkaan ilmoittanut/ kirjoittanut tästä keskustelupalstalle. Tietoa samantien viedään tämän TW profiilista Ursulalle ja samalla kerrotaan, että ”Hänen sivun sisältämistä postauksista voit hyödyntää niin että luodaan sinusta kuvan ihmisestä jolla on toimivat aivot ja sellaisesta joka olisi edes vähänkin älykäs ja näin se paikkaansa pitävä maine teidän matalasta IQ:sta voi ehkä kääntyä toiseen suuntaan.” ‬

‪Ursula innostuu tästä kuten kaikista mistä kokee, että voi tehdä rahaa ja saadaa huomionhakuisen ominaispiirtelleen lisää täyteläisyyttä. Ursula (ja hyvin mahdollisesti myös ”väärä numero”, sillä Ursula erittäin todennäköisesti tarvitsee apua teksteissä ja varsinkin perus tilastojen ymmärtämisessä sillä jos olisi luvut vähänkin tuttuja, näin osittain olisimne välttyneet 2017 katastrofista!!!!).. Tosiaan, hän (he) rupea seuraamaan tiivisti henkilön, jota ollaan saatu lähestulkoon itsemurhan partaalle Ursulan omistan puoskarin sairaasta toimesta, TW postauksia ja tekstejä jotta päästäisimme hyödyntämään oman edun mukaisesti. ‬

‪Heillä syntyy käsite, että tämä ei aikoo missään vaiheessa ilmoittaa TW tilistään keskustelupastalle ja Ursula erittäin innokkaana ja varmana lähtee kirjoittamaan puoskarin sivulle 11.7. juuri kaikista jotka ovat olleet tämän TW:ssä aiheita!!! Tästä johtuen Ursula lähtee näin ilmaisemaan: ”Itse huomasin reagoivani näihin keskusteluihin...”, mutta sittenkin erittäin ikävä vahinko sattui kun tämä tietämättä Ursulan aikeista postaukseen liittyen, lähteekin sama päivänä 11.7. kertomaan tämän TW:stä keskustelupastan lukijoille. Ursula miettii että ”En voi enää puoskarin sosiaalisessa mediassa julkaista sillä olisi hyvin läpinäkyvää.. Pahus, mikä tuuri!”. Päiviä kuluu ja tulee aikaa jolloin Ursula kokee jääneensä jostakin paitsi ja päättää laittaa kirjoitustaan näkyville puoskari sosiaalisessa mediassa ja oli sormet ristissä, että postaus olisi mennyt minulta ja myös heiltä, jotka ovat perillä Pisaran tasosta, ohi jotta en lähtisi (TAAS) paljastamaan Puoskarin valheita, manipuloimisia ja sitä sairasta luonnetta. ‬

19. vierailija Vierailija

.. Ja huolestuttavin on myös tässä sekin, että he eivät tunnu lainkaan ymmärtävän miten suorastaan NOLOA ja HÄPEÄLLISTÄ on tämän tyyppinen toiminta -> sairaalloinen manipuloinnin, asioiden vääristämisen ja valehtelemisen taidot, mitkä heillä on... TÄMÄ EI OLE TERVETTÄ EIKÄ NORMAALIA!!!!!!!!! Ja juuri tämän takia olette sairaalla tavalla vahingoittaneet (AINAKIN YHTÄ!!!!!!)!!!!!!!!!!

20. vierailija Vierailija

”Influenssaan= Covid. Miksi ei mainittu suoraan mistä puhutaan?!!!”... Voin tämänkin kertoa -> Koska hän tiesi, että siitä syntyy hänelle ongelmia viranomaisten kanssa sillä hän ilmiselvästi teki sen puoskari pulju yrityksensä nimellä sekä ”ammattilaisen”- nimissä ja tämä hän itsekin tiesi olevan laitonta... Mutta silti teki sen!!!!!!!! ja TUKES, tiedän että luette tekstiäni silloin tällöin täällä, tämä on se syy minkä takia teidän pitäisi laittaa hänen sairaallolliselle toiminnalleen STOP!!!!!!! He eivät opi sillä se on heidän luonne. Inhottaa sanoa se näin suoraan mutta en tiedä miten muutenkaan voisin sen ilmaista jotta olisi mahdollisimman selkeä mistä heidän kohdallaan puhutaan. He ovat vieneet PYSYVÄSTI AINAKIN YHDEN IHMISEN ELÄMÄN!!!!!!!! Se on arvotonta teidän silmissä eikö niin???!!

Olen jonkin aikaa ihmetellyt että miksi Nordinista ollaan tehty Suomen ns. pahin esimerkillisen puoskaria kun tässä maassa ON JO puoskari , missä ollaan onnistuttu saamaan aikaan sen luokan vammoja ja muutoksia ettei vastaavasta ollaan nähty eikä kuultu täällä ja sekin vielä 10 min kestävässä PAHOINPITELYSSÄ!!!!!!! Ei... Nordinin sijaan kuuluisi METHOD PISARASTA antaa varoittavan esimerkin puoskarista!!!!!!!!

21. vierailija Vierailija

Myöhemmin tänään mielelläni avaisin täällä lisää asioita Suomen franchising yhdistyksestä, mikä on ollut aika pitkälti matala IQ:n JA JO VALMIIKSI manipulointia osaavan puoskarin takana opettaakseen VIELÄ LISÄÄ valehtelua, harhaanjohtamista ja manipulointia!!!!!!!! Kyllä.

22. vierailija Vierailija

... Ja se on vaan niin, että JOS EDES HIEMAN LUVUT OLISIVAT TUTTUJA näin hyvin mahdollisesti olisin säästynyt Maijan fyysisestä pahoinpitelystä. Uskon, että lukujen (esim. 0,2 ei ole sama kuin 0,8) edes vähänkin ymmärtämisen lisäksi ratkaiseva (jopa ehkä enemmänkin) olisi ollut terve mieli ja hyvä sydän!!!!!!!! Mutta ilmiselvästi nämä kaikki em ovat puuttuneet teistä kaikista ja tämän takia minulle kävi näin teillä!!!!!!!!!!!

23. vierailija Vierailija

24. vierailija Vierailija

Suomen franchising yhdistys tekee itselleen hallaa kun on sallinut yhden pakko mieli, olla tukemassa pahinta puoskaria ja näin pilata koko heidän mainetta!!!! Hän tietää Pisaran syyllistyneen (AINAKIN!!!!) minua tällä törkeällä tavalla vahingoittamiseen sillä tuolloin sen puhelun (missä kerrottiin, että olin soittanut väärään numeroon) jälkeisessä saamassani s-postissa, ei jäänyt epäselväksi että yritettiin tehdä mahdollisimman selväksi sen että, Suomen franchising yhdistyksellä ei ole velvollisuutta vastuun ottamisesta puoskarin sekoiluista.

Muutama kuukautta sittenkin kirjoitin täällä siitä miten läpinäkyvällä tavalla puoskari on yrittänyt saada nostettua joitakin FB postauksien suosiota käyttämällä maahanmuuttajataustaisia ”tykkääjiä” palkkiota tai pelkkää pyyntöä vastaan!! Tuolloin lähdin kokeilemaan miten nopeasti he reagoivat täällä kirjoitettuihin teksteihin... Ja tuli selväksi, että hyvin nopeasti!!!!! Tein niin että ensin otin screenshotin postauksesta, ja sen jälkeen lähdin kirjoittamaan täällä siitä mitä olin huomannut.. Ei mennyt kuin alle tunti, siinä ilmestyi lisää ja joka kerta ilmestyi lisää sen mukaan kun täällä mainitsin asiasta ja siitä miten moraalitonta on käyttää heidät tällä tavalla.

Tässä pointtini on se, että Suomen franchising yhdistys on tehnyt JO VALMIIKSI manipulointia ja laittomia osaavasta puoskarista aste pahempaa!!!!!

Ja ei varmaan tarvitse enää erikseen avata täällä keskustelua siitä miten lähdettiin toimimaan kohdallani yhdistyksen sivujen kanssa sen jälkeen (toukokuu 2019) kun olin ensimmäisen kerran ottanut heihin s-postin kautta yhteyttä, jossa kerroin kaikkia alusta alkaen kuvien kera!!!!!!

25. vierailija Vierailija

Ursulan luolassa käytetään terveyden ja hyvinvointialan asiantuntija (”asiantuntija-”) nimitystä, vaikkakin kyseisessä luolassa ei ole toiminut eikä toimimassa KETÄÄN, jolle olisi pätevä tämä nimitys. Ursulalle on näyttänyt olevan erityisen tärkeä, että hänen kohdallaan käytetään kys. nimitystä sillä näin hän pääsee harhaanjohtamaan ja aivopesemään onnettomia jotka tulevat päättymään hänen ja toisen ”asiantuntijan” kynsiin. Tämän takia Ursulan liittyvissä mm. lehtiartikkeleissa (huoma. ei tämä: https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001534260.html ... vaan ne muut.) hänestä oli käytetty mm. plastiikkakirurgian asiantuntija nimitystä!!!!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri