Hae Anna.fi-sivustolta

Kokemuksia Hoitola Pisarasta (Helsinki)?

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä murunen, 09.04.2013.

1. vierailija Vierailija

Se on ok, että käyttää näitä vahvoja UÄ laitteita johonkin pakara ja vatsa alueisiin, mutta ihan oikeasti EI kasvo alueella mikä on huomattavasti herkempi ja siinä on silmät. Miksi näiden laitteiden valmistajat eivät suostu ottamaan minkäänlaista vastuutta siitä mitä on heidän laitteilla aiheutunut? Vaikkakin kohdallani vika on siinä käyttäjässä, mutta silti mietin, että miksi piti alunperinkin valmistaa moista vahva laitetta markkinoille kosmetologien käytettäväksi. Eikö suunnittelu vaiheessa otettu huomioon, että siinä on valtaa riski, että joku "koulutettu kosmetologi" tai jopa oikea koulutettukin kosmetologi lähtee väärin käyttämään sitä? Miksi tämän laitteen käyttöä ei ole rajoitettu ainoastaan lääkäreiden ja kirurgien käyttöön? Ja kai minulla on oikeus tiedustella näitä kun nyt kasvoni ja pää alueeni on tässä kunnossa tämän takia! Miksi piti luottaa siihen, että kaikki käyttäjät tajuavat lukea ohjekirjaan läpi ennen käyttöä? Käyttöön pitää olla kunnon koulutusta ja mielellään joku testi lopussa mikä varmistaa että on varmasti tarvittavat tiedot laitteesta ja sen käytöstä on mennyt perille!
    Tuntuu niin järjettömältä tällaista hirviölaitetta myydään näin vaan eteenpäin ja eikä kukaan suostuu ottamaan vastuutta tässä.

2. vierailija Vierailija

3. vierailija Vierailija

Näkee kuvassa minkä olin ottanut kun tulin pahoinpitelystä kotiin niin myös muutoksia jo tuolloin otsa-alueellani... siinä on pysty viiva ns. halkeamaa muistuttavia viivoja joita ei ole koskaan ennen ollut. Myös koko kasvojeni ihon värin muutostakin (pigment discoloration) näkee pahoinpitelyn päivän otetussa kuvassa.

Otsakin oli heti reagoinut "hoitoon", mutta varsinainen muodon muutos siinäkin näkyi kun pahoinpitelystä oli kuulunut noin 7-8 kk.

4. vierailija Vierailija

Ollaan varmoja syy minkä takia vammat on myös esiintynyt alueisiin mihin laitteella ei menty... kun Maija pidi tarpeeksi kauan laitetta oikean silmäni alaluomen luun päällä (missä esiintyikin palovamma) niin siitä laitteen päästämät voimakkaat energiat siirtyivät otsa-alueeni ja myös minun koko pääkalloon. Muistan vielä hyvin miltä tuntui kun pidi laitetta siinä kohdassa ja siitä hänelle myös huomautinkin tuolloin, mistä hän ei tykännyt ja suuttui. Tämänkin takia oikea silmäni on enemmän oireillut verrattuna vasen... oikeassa kuivasilmäisyys on voimakkaammin (HUSissa otetussa arvoissa näkee) sekä siinä näön heikkeneminen on suurempi verrattuna vasen puolisen. Nyt verrattuna viime kevään oikea silmäni näkö on lähes tuplalla laskenut. Näön heikkous on myös vasemmassa mutta huomttavasti enemmän oikea puoleisessa mihin yksinkertaisesti oli kohdistunut enemmän laitteen päästä energia!!!

On kerrottu jos näiden laitteiden päästämät energiat kohdistuu suoraan luuhun niin ne moninkertaistuu ja juurikin tämän takia ei saa käsitellä luiden päällä näillä UÄ laitteilla.

Jos kaikkia näitä mitä on aiheutettu ei luokitellaan pahoinpidelyksi niin mikä sitten se on?!? Tiesivät laitteen olevan vahva ja siitä huolimatta käytti näin!!! En muutenkaan ymmärrä miksi sallittiin sellaista henkilö, joka suuttuu näin herkästi, piti päästää tekemään tällaisia hoitoja?!?

Tuolloin valituksessakin ilmoitin, että hän ei edes kunnolla tervehtinyt ja esittänyt nimeään kun menin heillä. Itse mainitsisin ja kysyin just ennen kun menin heidän tasolle makaamaan (näköjään pahoinpitelyä varten) että "Minulla on varattu aikaa Maijalle." ja vasta siinä vaiheessa hän mainitsi nimeään. Eikö hänen käytöstapoja ollut aiemmin huomattu puoskarissa?!?

Sen verran olen syyttänyt itseäni, että kun huomasin ennen tapahtuma hänen käytöksensä niin sen olisi pitänyt olla jonkinlainen varoitus merkki, että tuskin kukaan pätevää kosmetologi käyttäytyisi näin tasottomasti.

Kuten se lontoolainen Ultherapy uhrikin mainitsi että tekisi mitä vaan saadakseen vietyä ajan taaksepäin ennen "hoitoa" niin itselläni on ollut täysin samaa tunne kokoajan.... niiiin kaduttaa, että miksi menin tonne ei voi sanoin kuvailla!!!! Se oli valehtelematta tähän asti elämäni pahin virhe... yhtään sen liioittelematta!!!!

5. vierailija Vierailija

Tämänkin on hyvä muista, että pääkallossa on tosiaan AIVOT, mikä on myös rasvasolut.
    Se mihin halutaan toivoa ja uskoa on se, että laiten päästyt energian vaikutukset on jäänyt vaan siihen pää kallon pinta puolelle. Uskon vahvasti jos ei laitetta olisi pitänyt niin kauan luun pinnalla niin ei välttämättä ne energiatkaan olisi siirtynyt muualle pää alueelle. Se oli kieltämättä koko se UÄ katastrofissa se pahin virhe mikä hän teki!!!

6. vierailija Vierailija

Tämänkin on hyvä muista, että pääkallossa on tosiaan AIVOT, mikä on myös rasvasolut.
    Se mihin halutaan toivoa ja uskoa on se, että laiten päästyt energian vaikutukset on jäänyt vaan siihen pää kallon pinta puolelle. Uskon vahvasti jos ei laitetta olisi pitänyt niin kauan luun pinnalla niin ei välttämättä ne energiatkaan olisi siirtynyt muualle pää alueelle. Se oli kieltämättä koko se UÄ katastrofissa se pahin virhe mikä hän teki!!!

7. vierailija Vierailija

Myös se mikä en millään pysty ymmärtämään on se, että puoskari häpeilemättä väittää jopa tapauksenikin jälkeen miten hyvin ihmisen anatomiaan perehtyineitä ovat. Tapaukseni ei yksinkertaisesti kuvastaa väitettä!!!!

Muutenkin jos Maija oli osaava ja hyvä miksi hän sitten aika pian tapaukseni jälkeen lähti teiltä?
    Yleensä kaikki yritykset pitävät kahdella kädellä kiinni hyvistä työntekijöistään. Tämänkin voin kertoa... koska huomattiin teillä hänen toimineen asiattomasti!!!!

8. vierailija Vierailija

Kuten alla olevassa linkissä, missä yksi ultraääni vahingoitettu henkilö mainitsee miten aiheutettujen vahinkojen jälkeen on yritetty välttyä vastuusta -> "Dealing with the providers ... not fun. They have to protect themselves... When I called the office, I heard "what do you need now".
    Awful experience."

https://www.realself.com/review/san...-disaster-heartbreak?tags=8676&offset=0&sle=0

Tiedän hyvin mitä hän tarkoittaa, sillä kun ei halutaan ottaa mitään vastuuta niin siinä vaiheessa puheluihin ei vastata (näin kävi Pisaran kanssa!!) tai sitten s-posti olikin päättynyt roska postiin ja jos tietämättä kuka on soittanut on vastattu puhelimeen niin siinä vaiheessa oletkin soittanut väärään numeroon vaikkakin kuinka monta kerta mainitsetkin kohden nimeä johon soitit ja että ihan oikeasti olen soittanut oikeaan numeroon. Se on pelkästään jotain aivan käsittämätöntä ja musertavaa kokemusta!

9. vierailija Vierailija

Kuulemma Ultherapy yhtiö ei edes suostuu ottamaan mitään suora reklamaatioita vastaan potilailta vaan kaikki yhteydenotot näihin reklamaatioihin liittyen tapahtuu tekijän (plastiikkakirurgin/lääkärin) kautta.
    Ja harvemmin tekijöissäkin kukaan myöntää aiheutuneet vahinkojen olevan laitteesta ja siinä vaiheessa vahingoitettu potilas/asiakas jääkin vahinkojen kanssa yksin kärsimään.

Tämänkin olen matkan varrelta oppinut, että jos jokin tuote on sairaala sertifioitu (Suomessakin) tai jos siinä on food and drug administration:in (FDA) leima niin ei valitettavasti aina taata onko tuote varmasti turvallinen. Jos jotakin tuotetta halutaan tarkasti tutkia niin yleensä on hyvin kallista ja tästä johtuen ei mielellään kukaan halua tehdä kattavia tutkimuksia tuotteista ennen kun päästävät ne markkinoille. Mielestäni paras läpi päässy testi tämän tyyppisissä tuotteissa olisi se kun pyydetään itse valmistajien käyttämään omia tuotteita siinä tutkimuksissa.

10. Oho Vierailija

Oho... no tässäkin näkee mitä suuri määrää energia kykenee tekemään ihmiskeholle... ja ihan sama tuleeko ne energiat mistä nimisestä/merkkisestä laitteesta... liikaa energia on liikaa. Se siitä "muutaman millin syvyyteen vaikuttavista hallituista energiasta".

https://www.realself.com/review/ultherapy-permanent-nerve-damage-brachial-plexus

Valitettavasti realself.com pian ottavat pois postauksia joissa kuvien kera potilas/asiakas on avautunut järkyttävistä kokemuksistaan mm. Ultherapysta. Silloin alku vaiheessa kun yritin netistä löytää UÄ tapauksia ja saada tietää ylipäänsä näiden laitteiden toiminnasta niin näin lukuisia postauksia realself.com:ssa ja joidenkin ennen ja jälki kuvat (ihan muutaman kk sisällä toimeenpidestä) olivat todella surullisia... nyt melkein ne kaikki on poistettu. Uskoisin itse yhtiön puuttuneen tähän.
    Yhdysvaltalainen asiantuntija kertoi minulle, että ennen ja jälki kuvat ovat paras vertailu tapa ja niistä pitkälti pystyy arvioimaan mikä on mennyt pieleen.

11. vierailija Vierailija

12. vierailija Vierailija

Silloin alku vaiheessa kun hakeuduin usein jopa päivystyksiin itkien ja olin silloin sen toiveessa, että siellä jotenkin pystyisivät ns. estämään minun kasvo ja varsinkin silmä alueella tapahtumia muutoksia. Oli turha toive sillä tosi asia on se, että kun kerran päästetyt energiat lähtevät vaikuttamaan niin mikään ei voi enää estää niitä. Siinä vaiheessa pitää vaan seurata ne tuhot, jotka tulevat. Itselleni se pelottavin ja stressavin oli juurikin se kun en ensimmäisinä kuukausina tiennyt mihin ne muutokset johtavat ja että kuinka kauan kestää ne vaikutukset. Kaikista murheellisin itselleni oli juurikin minun silmät... niiden terveys ja radikaallisesti muuttuneet muodot.
    Ilman joidenkin Ultherapyn uhrien tukea en tiedä miten olisi selviytynyt sen ajan jakson ahdistuneisuudesta ja stressistä mikä seurasi tietämättömyydestä mikä muutoksia voi olla vielä edessä.

Se on harmillista, että Suomessa moni on sisäänpäin kääntyneet ja eivät kehtaa/uskalla ottamaan yhteyttä tuntemattomiin ihmisiin vaikkakin jos toiselle tuntemattomalle olisi sattunut samaa kohtaloa. Ehkä tämän takia Suomessa helposti kauneus alalla vahingoittuneet masentuvat ja sitä kautta menettävät työkykynsä kun ei oikein osataan puhua ääneen ja verkoistoitumaan muiden ns. kohtalo kavereiden kanssa. Ei pitäisi hävetä eikä pelätä sillä sen kuuluu pelätä, joka on vahingoittanut. Se, että olet luottanut toiseen sanoihin ja ammattitaitoon ja sitten lähdetäänkin kunnolla puoskaroimaan niin siinä ei ole mitään hävettävä vahingoitetulle vaan se häpeä kuuluu tekijälle!!! Voi ehkä johtua siitäkin kun Suomessa vieläkin moni arvostelee vahingoitettua sillä, että "Itsehän menit sinne." ja tämä on oikeasti väärin sillä pitää muista, että ei kukaan olisi astunut puoskariin jos olisi tiennyt ennestään paikan olevan puoskaria ja sitäkin että tämä olisi voinut sattua kenelle tahansa. Ymmärrän sen jos paikka on selkeästi epäilyttävän näköinen tai/ja joku olisi aiemmin varoittanut paikasta niin silloin voi kyseenalaista että miksi piti ottaa moiset riskit ja antaa niiden tehdä hoitoa, mutta kun yleensä ongelmana on juurikin se että puoskareista ei päältä näe, että ovat puoskareita vaan näyttävät päältä kunnollisista paikoilta ja harvemmin Suomessa varoitetaan toisia esim. netissä keskustelu palstoissa puoskari paikoista.

Eikä pitäisi ketään arvostella sillä, että henkilö on ulkonäkö keskeinen. Meille jokaiselle aina jokin asia on tärkeä... jollekin on se ulkonäkö, josta haluaa pitää huoltaa ei muiden takia vaan ihan itsensä takia koska tykkää. Tämän pitää osata myös kunnioittamaan... samalla tavalla kun yleensä täällä kunnioitetaan niitä, jotka tykkäävät syödä paljon ruokaa ja herkkuja. Suomessa varsinkin jotkut naiset osaavat olla aika vahingoniloisia (huomaa heidän puheista ja näkee käyttäytymisessä) jopa siitäkin jonkun ulkonäköä ja terveyttä on pilattu pysyvästi ja yleensä he ovat valitettavasti juurikin niitä naisia jotka itse eivät koskaan elämänsä aika tunteneet itseään kauniiksi ja kun toinen menettää oma ulkonäköä niin se onkin sitten ilon paikka... Shame!
    Mutta on onneksi niitäkin naisia täällä, jotka ymmärtävät tilanteen ja tukevat!

13. vierailija Vierailija

Tässä lisää riskeistä:

https://www.realself.com/review/ultherapy-destroyed-skin

Hänellä on muodostunut täysin samanlainen sunken eyes (silmät ovat siirtyneet kuopassa taaksepäin) miten minulla. Sentään hänellä ainakin kuvien perusteella näkee, että ovat molemmat silmät yhtä paljon siirtyneet taakse kun itselläni se puoli (oikea) mikä aggressiivisemmin ja kauemmin oli käsitelty sen puolen silmä on enemmän takana ja nyt on sen verran selkeä se ero, että kukatahansa jos vähänkin kerää huomiota silmiini näkee eron.

Tiedän sen paniikin ja ahdistuneisuuden tunnetta mikä on pahimmillaan alku vaiheessa kun muutokset alkavat voimistua ja etkä voi tehdä asialle mitään muuta kun vaan seurata kun kasvosi hajoaa... se on jotain sanoin kuvaamatonta tuskaa.

14. vierailija Vierailija

Sain noin vuosi sitten valmistajalta kutsun heidän Kaarinan tehtaaseen, jossa he olisivat halunneet näyttää minulle miten väärässä olen heidän ultraääni laitteen suhteen... joo, en mennyt sillä näen joka ikinen päivä peilistä mihin nuo laitteet kykenevät ja jos ei peilistä niin heikentynyt näkö ja kuivasilmäisyys viimeistään muistuttavat minua siitä mitä on käynyt minulle sillä laitteella. Sitä olen ruvennut kutsumaan hirviölaitteeksi. En tiedä jos joku päivä valmistaja aikoo vaihtaa laitteelle uutta nimeä niin tässä olisi ainakin yksi vaihtoehto.

15. vierailija Vierailija

Eilenkin oli hyvä esimerkki miltä moinen puoskarointi ja sitä kautta aiheutetut muutokset silmät, kasvot ja koko pää alueella voi kuulostaa jollekin ei kauneus alan ammattilaisen korviin, jolle yksinkertaisesti ei ymmärrys riittää miten vieläkin näin turvallisessa maassa kuin Suomessa voi sattua tällaista jonkun kosmetologin (a.k.a "kosmetologi") käyttämällä laitteella! ... kävin eilen päivällä Meilahden tornisairaalan kuvantaminen osastolle pyytääkseni heiltä kaikkia pää alueen MRI CD:t itselleni, jotta jos päädyn teettä yksityisellä uuden MRI niin siinä pystyttäisivät vertailemaan tapahtuneet erot siitä mitä on tullut marraskuun 2017 ihan alussa sekä 2018 alussa otetuissa...varsinkin silmä kuopan sekä pää alueen rasvasolujen tilanteesta. Toivoisin uutta MRI (tai ihan mikä muu tahansa kuvantaminen missä näkyisi em. rasvasolujen tilanne) tehdään kunnan puolella sillä ihan tarpeeksi tähän asti olen maksanut yksityisen käynneistä puoskaroinnin liittyen.
    Kun olin kävelemässä kys. kerroksen tiskille, jotta pyytäisin nämä CD:t hoitajalta, näin radiologin käytävällä ja kysyin häneltä että näkyykö yleensäkkin miten selkeästi rasvasolujen tilanne MRI:ssa ja sen jälkeen lyhyesti kerroin hänelle tapahtuneesta UÄ katastrofista... näki hänestä, että ei millään voinut uskoa ja hänen kulmakarvat vaan nousi. Hänkin näköjään työskentelee sellaisessa sairaalassa missä on nähty kaikenlaisia tapauksia ja jos hänkin olisi esim. ennen kuullut että jollekin potilaalle olisi jotain tällaista puoskarointia tapahtunut niin ei hän olisi reagoinut näin vaan olisi neutraali siihen mitä kerroin hänelle.

Näitä ymmärtää ainoastaan alalla olevat ammattilaiset (erityisesti REHELLISET, MORAALLISET ja kokeneet plastiikkakirurgit) ja he tietävät miten armoton ja vaarallinen tämä "kauneus" ala on jopa Suomessakin!
    Viime kevään alussa saamani lausunto sekä Yhdysvalloissa asiantuntijalta saamani pelastivat tilannettani. Ennen näitä lausuntoja (varsinkin sen minkä sain huippu plastiikkakirurgilta viime keväänä) oli suorastaan mahdotonta saada ei alan ammattilaisia ymmärtämään tilannetta. Esim. silmä poliklinikalla huomattiin silmä ongelmia mutta eivät ennen viime kevään lausuntoa osanneet yhdistää ne havaitut ongelmat tehtyyn UÄ "hoitoon" vaikka heille mainitsin aiemmin, mutta eivät hekään voineet uskoa että miten moinen laite voi edes olla markkinoilla joidenkin kosmetologien käytettävissä. Olen ymmärtänyt hyvin heidän reaktioita sillä jos itseäni ei olisi näin puoskaroitu niin olisin myös samalla tavalla reagoinut.... eli en millään olisi uskonut syyksi tämän.

Toinen hyvä esimerkki on 2018 ihan alussa kun olin Jorvin neurologin vastaanotolla ja minulla oli hänelle 2-3 käyntiä ja toisella käynnillä ohi menneen mainitsin että olin tuolloin vastikään myös huomannut että yleisesti kaikki tasot esim. kotona ja tutut paikat joita olen ennenkin nähnyt tuntuvat vähän jotenkin ns. matalammalta... hän silloin vähän repesi nauruun ja ei sen kummemmin enää keskusteltu siitä kun tuolloin minulla oli paljon muitakin oireita (lyhyt voimakkaat päänsäryt taka raivoissa ja se tunnettomuus mitä tunsin tuolloin kasvoissani ja ala raajoissa), joita hänen piti käydä läpi. Hän oli yksi mukavimmista, ymmärtäväisimmistä ja asiallisimmista asiantuntija lääkäreistä jonka kanssa olen tämän matkan varrella asioinut ja itseänikin varmasti olisi huvittanut kuullessani tällaisen jos en olisi joutunut tähän tilanteeseen kokemaan tämän. Yhdysvaltalaiselle okuloplastia kirurgille kerroin tämän saman ja hän totesi, että on mahdollista silmien laskeneen alas orbitaalissa. Tällä hetkellä se on täysin silmiin havaittavissa kun katso silmiäni niin näkee että oikea puolinen silmämuna mikä istuu tällä hetkellä syvemmällä kuopassa niin on myös alhaisempi verrattuna vasen puolinen. Kuvien perusteella kys. okuloplastian kirurgi näki varmuudella sitä, että silmät ovat siirtyneet taaksepäin kuopissa ja oikea puolinen enemmän verrattuna vasen.

Se mitä itse neuvoisin vakavasti vasta puoskaroituneille henkilöille, että pääsette huomattavasti vähemmällä tuskalla ja vaivalla jos ensi käännytte pätevän ja rehellisen plastiikkakirurgin puolelle ja jos tuolloin on joitakin kuvaus tai kokeiden tarvetta niin he tekevät lähetteet. Vasta sitten kun on tullut lausunto aiheuttajasta niin silloin kannatta siirtyä ei alan ammattilaisten palveluihin. Itse olen nyt rakentanut hyvän hoitosuhteen yhden kunnan lääkäriin ja meillä hänen kanssa meni lähes 2 kokonainen vastaanotto aikaa kun sain kerrottua mistä kaikki alkoi ja mihin tragediaan johdatti.

Kun katson pelkästään minun epikriisiä ja sitä että mihin puoskari on laittanut minut niin että olen joutunut juosta paikasta toiseen selvittelemään mitä minulle tapahtui ja samalla viedä juridiset asiat eteenpäin näiden kanssa niin saa suorastaan minun veren kiehumaan siihen pisteeseen että ihan sama missä olen sinä hetkenä niin purskahdan itkuun!!!! Hyvä esimerkki on eilen -> työt ja heti kun välissä löytyy ylimääräinen aikaa niin pitää hoitaa pahoinpitelystä aiheutettuja ongelmia ja tällaista on ollut elämä yli puolitoista vuotta!!!!! Ensimmäiset 6 kk puoskaroinnista oli huomattavasti vaikeampi ja tuskaisempi verrattuna nyt

Jonkin aika sitten ystäväni mainitsi, että hän ei voi ymmärtää miten olen jaksanut tässä yli puolitoista vuotta taistella noiden kanssa ja tähän vastasin että se mitä joudun päivittäin kokemaan näkö vahinkojen kanssa ja näkemään pilanneet silmät ja kasvot peilistä mitkä tuli pahoinpitelystä JA pelkästään ne tuskat, stressiä ja vaivaa, joita olen joutunut käymään läpi tämän matkan varrella niin ovat olleet tarpeeksi voimanlähteitä tämän case:n hoitamisessa. Itse en salli itselleni pahoinpidellä tai vahingoittaa ketään (ja näin toimii terve ja normaali ihminen) enkä myöskään missään tapauksessa salli kenenkään muunkaan pahoinpidellä ja vahingoittaa minua ja vieläkin näin vakavasti missä SILMIÄNI on vahingoitettu!!!! Tuolloin olen luonnollisesti oikeuteni perässä!!!!

16. vierailija Vierailija

Myös tämän matkan varrella on käyty Mehiläisen kardiologilla (viime vuoden alku puolella) kun oli kova sykettä, rinta kipuja ja vasemman käden kipua ja sydämen ultraäänen tutkimuksen jälkeen todettiin niiden johtuvan stressistä. Ja tämän matkan varrella alku vaiheessa on myös käyty Terveystalossa alaraajojen tunnottomuuden takia, missä siinäkin lopussa todettiin johtuvan stressistä/shokista ja tuolloin se erikoistuva lääkäri antoi itsestään minulle esimerkin kun häntä oli kerran yöllä kadulla uhkailtu ja kertoi että siinä hetkellisestä shokista ja pelosta hän menetti tuntoaistinsa muutamiksi tunniksi ylä ja ala raajoissaan... hän myös oli yksi niistä asiallisimmista ja mukavimmista lääkäreistä tämän matkan varrella, joka ymmärsi että oli jotakin tapahtunut mikä johdatti näitä... tuolloin hänelle vaan parissa lauseissa mainitsin, että minut oli syksyllä puoskaroitu vakavasti. En kertonut hänelle tarkemmat puoskarointi tapahtumat sillä tiesin että tuskin hänkään millään voi edes ymmärtää miten tämän luokan puoskarointia voi tapahtua täällä koska aiemmin Marraskuu 2017 olin kertonut muille lääkäreille (lukuun ottaen Meilahden tornisairaalan yhdelle neurologille) ja hän mainitsi tuolloin ettei usko kosmetologien laitteiden kykenevän aiheuttamaan mitään tällaisia...valitettavasti lopulta hän olikin väärässä.

En ikinä olisi uskonut että elämäni tulee pisteeseen jolloinka odotan innolla pääsyä johonkin käräjille (tässä vähän näyttääkin menevän kun eivät myönnä mitään!!!!) ja siinä kunnolla avautumaan mihin kuntoon ovat laittaneet ja mitä kaikkia olen kokenut noiden takia!!!!

17. vierailija Vierailija

Tämänkin tiedän, että tuskin moinen fyysinen vahinko ainakaan pidentää minun elinikää millään lailla
    -> näkö, aivot (näkee lähitulevaisuudessa?), sydän (sen määrän liikkeelle lähteneiden sillä laitteella pois surkastuneiden rasvojen kuormituksella ja tämänkin näkee tulevaisuudessa). Tässä Pisara nyt voi taas rauhassa miettiä, että kannattiko päästää moista "kosmetologia" tekemään vahvoja laite hoitoja ja valmistajakin puolestaan voi yrittää taas miettiä, että kannattiko valmista moista laitetta markkinoille kosmetologien käytettäväksi ja sekin vielä ilman pakollista koulutusta laitteen käyttöön.

18. vierailija Vierailija

Myös tuolloin 2017 marraskuun alkupuolella ilmoitin yhdelle lääkärille, että minun suusta on tullut kuiva ei rutikuiva, mutta huomattavasti kuivempi verrattuna ennen ja hän sanoi että pystyn ainakin puhumaan. Myöhemmin Mehiläisen sisätauti lääkäri mainitsi että ei kuiva suu estää puhumista kun kerroin hänelle toisen tehdystä kommentista.
    Tuolloin otin jopa STUK:iin (Säteilyturvakeskus) yhteyttä kun rupesi kiinnostamaan että oikeastiko joku ultraäänen päästämä energiaa voi myös vahingoittaa näköjään sylkirauhasetkin ja silloin juttelin saman henkilön kanssa joka on ollut tämän matkan aikana minulle suuri tuki ja on yrittänyt auttaa niin paljon kun on pystynyt tämän katastrofin kanssa!
    Hän tuolloin mainitsi, että sädehoidoissa, mitä käytetään syöpähoidoissa, on mahdollista aiheutua sylkirauhasten vahingoituminen.

Myöhemmin sain tietää Ultherapyn uhreilta, joille laitteella oli käsitelty kasvojen ala osaa niin heidänkin suusta oli tullut kuiva.

Vaikka onkin kulunut yli 1.5 vuotta niin ei ole vieläkään suun kosteus palautunut siten miten oli ennen. Kun itse tuolloin katsoin netissä missä kohdissa pää alueella ne sylkirauhaset sijaitsevat niin ovat juurikin niissä kohdissa missä laitteen kärki kulki. Puoskari onneksi ei voi enää väittää, että niillä alueella ei liikuttu laitteella sillä tämänkin valmistaja vahvisti yli vuosi sitten lähettämässä s-postissa missä hänelle ilmoitin että tekijä meni laitteella silmieni ala luomessa toisen nostamatta laitteen kärkiä ja pitkiin kasvojeni ala reunoihin eli leuka aluetta pitkiin luun päällä ja tähän valmistaja vastasi, että heidän laite hoito praktiikkaan kuuluu se, että ei nostetaan laitteen kärkiä vaan siirytään paikasta toiseen liikuttamalla sitä kiinni ihosta. Muistan silloin olin vihainen ja todella lähellä kirjoittaa hänelle takaisin, että ehkä praktiikkaa kannattaisi muuttaa niin että laitteen kärkiä siirretään kasvo alueella paikasta toiseen aina ilman kautta ja näin jos asialla on "koulutettu kosmetologi" niin näin sille raukalle asiakkaalle tulee vähemmän vammoja. Jos kohdalleni "koulutettu kosmetologi" olisi siirtynyt silmien ala luomesta toiseen nostamalla laitteen kärkiä ihon pinnalta (eli ilman kautta) niin nyt minulla olisi ollut isompi leuka alue ja kosteampi suu! :)

Joskus alku vaiheessa kun hakeuduin em. Mehiläisen sisätauti lääkärille niin kerroin tuolloin hänelle että kun kosken leuka aluettani niin tunnen paljon selkeämmin verrattuna ennen minun leuka alueen alla olevia imusolmukkeita ja mainitsin hänelle että mielestäni ovat turvonneet ja tuolloin hän kahdella kädellä tunnusteli niitä ja totesi että uskoo imusolmukkeiden kokojen olevan viitearvoissa ja niinhän lopulta olikin kun tein pian sen jälkeen kaulan alueen ultraääni tutkimusta kun olin tuolloin varma että ne olivat turvonneet. Tästä meni ehkä noin kuukausi kun huomasin yksi päivä peilistä että tosiaan leuka alueeni oli kutistunut verrattuna ennen ja siinä vaiheessa rupesin selailemaan minun muita selfieitä edellisiltä viikoilta niin näin toisiaan eron ja viime (2018) kevät/kesä mennessä minun koko kasvot (otsa myöten) oli jo ehtinyt suorastaan kutistua pienemmäksi ja aika pian tämän jälkeen huomasinkin että koko pääni on kooltaan pienempi ja eikä enää päänahka ja hiukset rasvoittuneet tämänkin päivän asti. Se oli sen aikaa kun huomasin litteämäksi menneitä korviani (varsinkin se oikea puolinen).
    Eli tuolloinkin kun juoksin huolestuneena lääkäristä toiseen hoitaakseni "suurentuneita" leukan alla olevia imusolmukkeita niin todellisuudessa niissä ei ole ollut mitään onglma vaan se oli minun leuka alue mikä oli alkanut kutistumaan kasaan ja en tuolloin heti huomannut sitä.

Tässä taas vähän lisää minkä takia en ole luopunut tästä case:stä. Se määrää ongelma ja tuskaa mitä puoskari on aiheuttanut on ollut jotain uskomatonta ja sanoinkuvaamatonta!

19. vierailija Vierailija

Ainoa onni mitä itse olen pitänyt tässä katastrofissa ovat juurikin 6.11.2017 ja 2018 ihan alussa tehdyt pää ja kaula alueen MRI kuvaukset...

Näiden kautta pääsen todistamaan tapahtuneet muutokset juurikin rasvasolujen määrässä pääni alueella!

Mainittakoon tämänkin että STUK silloin kun kyselin UÄ laitteiden mahdollisesta vaikutuksesta sylkirauhasiin niin sieltä sanottiin, että heidän mukaansa ei pitäisi kauneus alalla käytettävien UÄ laitteiden päästämät energiat vahingoittaa niitä. Vaan niihin vaikuttaa syöpä hoidoissa käytettävät sädehoidot.
    Valitettavasti tässä minä ja moni muu mm. Ultherapyn uhrit, joille on juurikin näistä UÄ laitteista aiheutunut jonkin asteinen kuiva suu.

20. vierailija Vierailija

Jopa Terveystalon lääkäri, joka teki lähetteen Meilahden tornisairaalan kuvauksen varten ihan Marraskuun 2017 alussa niin hän totesi epikriisin tekstissä ettei usko voimakkaiden ja lyhytkestoisen takaraivon päänsärkyjen johtuvan kosmetologin laite hoidosta... mainitsin hänen vastaanotolla Pisaran puoskaroinnista. Tuolloin hän haluaisi pois sulkea muita aivo sairauksia sillä lähetteellä. Hänkin on kuulunut niihin asiallisiin ja mukaviin lääkäreihin, joka sattui tulemaan vastaan tämän matkan varrella mutta valitettavasti oli Pisaran puoskaroinnin vakavuuden suhteen väärässä. Toisaalta en yhtään ihmettelee hänen silloista kannanottoa asiasta sillä kuten aiemminkin mainitsin niin kuka joka ei ole kuullut tai nähnyt ennen vastaavasta niin voi edes usko todeksi tällaisen!

21. vierailija Vierailija

Omasta kokemuksesta senkin voin sanoa, että työpaikka on vihoviimeinen paikka, missä kannattaa avautua vakavista puoskaroinnista sillä luonnollisesti työnantaja alkaa pelkäämään esim. saikutteluita... lähipiiri, kaverit, jotkut tutut ja puoskarin liittyen keskustelupalstat (koska hehän aiheuttivat näitä ongelmia) ovat ok, mutta työpaikka on a big no!! Jos joku työpaikalla kysy, että hänen mielestä näytät erilaiselta verrattuna mitä sinusta on kuvia mm. Facebookissa niin ei tuolloinkaan kannattaa edes aloittaa kertomista! Nykyään itse vaan kommentoin, että "aijaa" ja siinä kaikki!! Koska olen jälleen kerran taas oppinut, että ei kaikkiin voi luottaa. Voi ehkä kertoa sitten kun paremmin on tutustunut ja tiedät, että voit luottaa häneen/ heihin.

22. vierailija Vierailija

Tiedän, että jollekin tuntemattoman silmissä minun kertomukset täällä saattaa näyttää ihan hullulta, mutta kaikki mitä olen kertonut on totta ja minulla on todisteita niistä ja juuri tämän takia en pelkä kirjoittaa näistä julkisesti, että mihin kuntoon he laittoivat. Tässä taas vielä kerran tuon esille, että se mitä Pisarassa tehtiin oli pahoinpitelyä ja sen laitteen Ei kuuluu olla kosmetologien käytettävissä (varsinkin "kosmetologien") jopa mielellään kokonaan pois markkinoilta. Laite joka kykeni noin 10 minuutissa aiheuttamaan näin paljon tuhoja (sekä terveys että ulkonäkö) niin no kyllä siinä on jotain ominaisuutta mitä ei saisi olla. Vaikkakin tapauksessani 100% syypää on itse tekijä, mutta sen ohella ei voi olla kyseenalaistamatta tätä laitetta.

Tuolloin alku vaiheessa kun viestittelin (s-postin kautta) valmistajan kanssa ja he mainitsivat että heidän laite on tutkittu ja he eivät pitäneet siitä kun heille annoin esimerkkejä mm. Ultherapy laitteesta ja että minun oireet vastaavat juurikin Ultherapyn uhrien oireita. He mainitsivat, että esim. Ultherapy ei ole niin tarkasti tutkittu ja se tekee ihosta ohuemmaksi... ja tuolloin huomasin että he eivät edes halua myöntää esim. Ultherapynkin tapauksessa, että tosiaan nuo laitteet rikkovat rasvasolut ja jos on voimakkaammin käytetty niin nehän kutistaa kudoksia kasaan!!!! Heiltä myös väitettiin ettei ultraääni laitteella ole mahdollista vaikuttaa rasvakerroksiin... ja tässä MINÄ kasvot (otsa myöten) kutistettuna ja koko pää koko pienempi johtuen juurikin poistuneista rasvakudoksesta ja kenties mitä kaikkia muuta paljastuu tulevassa pää alueen MRI:ssa!!!! Kun on näytteet niin silloin ei pitäisi enää kiistää ja kun olen viestitellyt muutamien Ultherapyn uhrien kanssa niin heitäkin veri kiehuttaa juurikin tämän päivän selvän asian kiistäminen valmistajilta.
    Maailmalla on raportoitu jo VUOSIA jopa sokeutumisia ja muitakin järkyttäviä vahinkoja Merz:in ja Ulthera:n valmistamasta syövästä (Ultherapysta) ja edelleen he häpeilemättä kehtaavat väittää että ei heidän laitteella ole mahdollista aiheuttaa moisia vahinkoja. Ne tietämäni henkilöt (maailmalla), joita Ultherapy vahingoitti niin ovat lähes täysin menettäneet elämänsä ja heillä oli ennen sitä myös heidän terveys ja hyvä elämän laatua... he ovat kertoneet mistä mihin tippuivat ja senkin vaan kun luottivat plastiikkakirurgin sanoihin laitteen olevan turvallinen veitsetön kasvojen kohotus... ei puhuttu heillekkään mitään riskeistä!!!!

Itse uskallan kokemukseni perusteella 100%:sti väittää, että laite millä Pisarassa minua pahoinpideltiin on vähintäänkin yhtä arvaamaton ja vahva kuin esim. Ultherapy laite. Kuten aiemminkin mainitsin, että sentään Ultherapylla on oltu noin 60 min potilaiden kasvoilla kun kohdallani Maija käytti sen valehtelematta noin 10 minuuttia ja minun vammat on jopa pahempi kuin monien Ultherapy potilaiden (ne, jotka eivät sokeutuneet!!), sillä ei heiltä lähtenyt surkastumaan koko pään kallon pinnasta rasvakudos pois ja eikä otsan koko on heillä muuttunut ja nämä ON minulle tapahnut!!!! Minun hiukset ja pää nahka on ollut koko ajan hyvin kuivaa ihan kun olisin pessyt ne jollakin fairy:lla vaikkakin olen hoitanut sekä minun päänahka että hiekset vieläkin tehokkaammin mutta tuloksetta!!!! Miksi minun piti lisäksi kun menetin paljon muitakin tämän pahoinpidelyn takia, menettää vielä minun pääni täyteläisyyttäkin???! Miksi minua piti näin pahoinpidellä että menetän pysyvästi minun terveyttä ja ulkonäköä???? Missä on teidän vastuu?????

23. vierailija Vierailija

24. vierailija Vierailija

Se pitää muuten paikkaansa kun sanotaan näiden vahvojen UÄ laitteiden ns. lopulliset tulokset (esteettisessä mielessä) näkyy vasta 8-9 kk:n jälkeen... minullakin se paihoinpitely tapahtui Lokakuu 2017 lopussa ja Kesä-Elokuu 2018 olikin "kivasti" koko pään koko kasvoja myöten kutistunut pienemmäksi.

25. vierailija Vierailija

Vakavista ja vaarallisista riskeistä liittyen näihin vahvoihin UÄ laitteisiin ON valmistajien ja tekijöiden osattava puhua!!!! Ei nyt näin moni potilas/asiakas voi olla väärässä ja ottaen huomioon, että ei kaikki edes tulee nettiin kertomaan saamista vammoistaan.

https://www.realself.com/question/n...-healthy-cellshealing-scar-tissue-medresident

https://www.realself.com/question/richmond-hill-unusual-jaw-hurt-difficulty-chewing-after-ultherapy

https://www.realself.com/question/b...orehead-heavy-eyes-common-symptom-weeks-after

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri