Hae Anna.fi-sivustolta

Kokemuksia Hoitola Pisarasta (Helsinki)?

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä murunen, 09.04.2013.

1. vierailija Vierailija

Maija, se eilinen Redin näköjään koulutettu kosmetologi TIESI mitkä ovat vaara tilanteet UÄ laitteen kanssa eli juurikin ne asiat JOITA SINÄ TEIT!!!!!!!

2. vierailija Vierailija

Alla olevassa tapauksessakin, joku ajatteli omasta osaamisestaan "hieman" liikaa. Tämän takia tähän maahan pitää saada mahdollisimman nopeasti ns. puoskari lakia!!!! En käsitä niitä, jotka ovat tähänkin asti vastustaneet tämän lain voimaan astumista... kuka ja millainen "ihminen" hyväksyy, että viattomia pysyvästi vahingoitetaan ja pahimmassa tapauksessa henkilö kuolee siihen kun toinen on yrittänyt olla sitä mitä ei todellisuudessa ole. Varmaankin ainoastaan ne kannustavat puoskareita, jotka ovat ne itse ne tekijät, heidän läheiset, ystävät ja tutut. Se on tosi asia, että ei yksikään terve järkinen ja vastuullinen ihminen tukee puoskareiden toimintoja.

https://www.google.fi/amp/s/amp.cnn...erbalist-diabetes-death-sentencing/index.html

Rehellisesti sanottuna itse uskon siihen että jos olisi kaksi vaihtoehtoa vakavan puoskaroinnin jälkeen, missä vammat ovat laajat ja pysyvät sekä sellaiset joista vahingoitettu joutuu fyysisesti kärsimään päivittäin ja eikä mikään lääke/hoito siihen auttaa niin parempi että kuolee mahdollisimman pian ettei tarvitsisi loppu elämänsä asti kärsiä. Se on totta, että se elämän laatu mikä oli ennen tällaisen vakavan puoskarointia niin EI tulee enää koskaan takaisin. En itsekkään välttämättä olisi uskonut täysin tähän ennen kun omalle kohdalleni valitettavasti osui.

3. vierailija Vierailija

Alusta lähtien Pisara yritti sekä minulle että viranomaisille luoda kuvan että laitteen valmistaja olisi ollut heidän puolella tässä ja se näkyy sekä minulle lähettämässä s-postissa että viranomaisille tehdyssä selvitys pyynnössä. Vaikkakin itse valmistaja on kritisoinut Pisaraa kun saivat tietää heiltä itseltä missä kohdissa (silmien orbitaali alue) laitetta oli käytetty!!!!!

4. vierailija Vierailija

Kannattaa panostaa asiakasturvallisuuteen ja sitten ei tarvitse käydä esimerkiksi niin, että itse jää ainoana tykkäämään omista mainos postauksista.

5. vierailija Vierailija

Tiedän hyvin mistä noissa alla olevissa linkeissä puhutaan. Moni vahingoitetutkin ihan samalla tavalla miten itse tuolloin alku vaiheessa paniikissa juoksin lääkäreistä toiseen sen toiveessa sekä estäisivät tapahtuneita muutoksia ja oireita että pystyisivät kertomaan mitä minun terveydelle (mitkä myös johdatti esteettisiin muutoksiin) tarkalleen tapahtui siinä UÄ pahoinpitelyssä.
    Tuolloin alku vaiheessa Jorvin neurologille myös kerroin sitäkin että tunsin tuolloin pääni ylä puolella sellaista nestemäistä viileä pussi- maista tunnetta ja en sitäkään aiemmin ennen Pisara huomannut pääni alueella.

Pisaran toiminta kohdallani ei paljonkaan eroa tästä (https://www.google.fi/amp/s/amp.cnn...erbalist-diabetes-death-sentencing/index.html). Molemmissa tapauksissa tietoisesti ylitettiin rajaa vaikkakin oli tiedoissa että EI ole tarvittava pätevyyttä, sekä otettiin valtavat riskit toisen terveyden (kertomatta tälle!!!!!) kustannuksilla. Toisessa asiakas menehtyi ja toisessa jäi eloon pysyvästi vahingoituneena.

https://www.realself.com/question/los-angeles-ca-ultherapy-side-effects-weeks

https://www.realself.com/question/canada-ky-ulthearpy-fatloss-hair-loss-preformed-incorrectly

https://www.realself.com/question/new-york-ny-weird-feeling-days-after-ultherapy-full-face-neck

Olisi muuten kiva jos joku tekisi sellaisen testin, että ennen kun menisi Pisaralle lihasten huoltoon (sitä mitä mainostavatkin) niin ennen sitä kävisi muualla esim. fysioterapeutille ja kysyisi fysioterapeutilta mielipiteitä oman lihasten kunnosta ja tarvittaessa huoltaisi lihaksiaan fysioterapeutilla ennen Pisaralle käymistä. Sitten pian varaisi ajan Pisaralle ja KERTOMATTA siellä että oli käynyt fysioterapeutille niin kysyisi Pisaran mielipidettä oman lihasten kunnosta... Sitten siinäkin näkee heidän sitä todellista osaamista näissäkin ja ettei vaan olisi niin että kaikkien asiakkaiden, jotka astuvat Pisaraan, lihakset ovat jumissa vaikkakin todellisuudessa tämä ei olisi edes sen käsittelyn tarpeessa. Syy minkä takia tämänkin toin esille on se kun Maija tuolloin lähti puolustelemaan sitä minkä takia teki vartalo lymfa (-> veti PARI kertaa jalkoihin ja käsi varsiin) vaikka OLI SOVITTU vain kasvot niin hän mainitsi että oli huomannut lihaksen jumiin jalassani!!!!! Tästäkin kirjoitin puoskarille siinä ensimmäisessä reklamaatio s-posti viestissä!!!!! Tämän takia itse en yhtään pois sulkee etteikö minua tahalteen vahingoitettiin tuolla siitä kun olin vähän myöhässä. Hän ei välttämättä tiennyt, että johdattaa näin vakaviin mutta voi hyvinkin olla että haluaisi minun tuntevan jonkin asteista kipua UÄ "hoidon" aikana, sillä hän EI toisiaan lopettanut kun mainitsin tälle mitä tunsin siinä. Hän kuitenkin tiesi sitä että UÄ praktiikkaan kuuluu olla nostamatta laitteen hoito pään ja lähinnä ollaan ihmetelty miksi sitten ei tiennyt(?) ne muut TÄRKEÄT UÄ laite sääntöjä.

6. vierailija Vierailija

Alla oleva linkki on Maijalle ja Pisaralle:

https://www.verywellhealth.com/is-ultrasound-safe-for-my-condition-2696648

Olen nähnyt postauksen Pisaralta, missä samalla UÄ laitteella olivat käsittelemässä lapsen (he jopa mainitsivat, että 11 vuotias) jalka ja alla olevassa missä mainitaan tilanteita, jolloinka EI SAA käyttää UÄ laitetta...
    Yksi on taas jälleen kerran korostettu -> EI SAA MENNÄ LÄHELLÄ SILMIÄ!!!!!

"When Ultrasound Should Not Be Used

1. Cancer. Since ultrasound may increase cellular activity, it should not be used over cancerous areas of the body as this is thought to increase chances of metastasis.
    2. In children. Ultrasound over the bone that has not fully developed may cause fractures or other problems with the part of the bones that are responsible for growth.
    3. During pregnancy. The effect of therapeutic ultrasound on a developing human fetus has not been fully explored and therefore should be avoided during pregnancy.
    4. NEAR the EYES. Damage to the retina or lens may result if ultrasound is used near the eyes."

7. vierailija Vierailija

...siinä postauksessa jopa mainittiin että polven/säären kalvot jumissa ja tämä postaus oli jopa minun tapaukseni jälkeen.

8. vierailija Vierailija

Aidosti toivoisin, että joku/jotkut alan ammattilaiset testasivat näiden osaamistasoa.

9. vierailija Vierailija

Kannattaa varoa myös laser hoitoja, joita tarjotaan "kauneus" alalla!!!! Lukekaa tarkasti alla oleva linkkiä!! Hänelle oli tehnyt board certified plastiikkakirurgi ja silti oli johdattanut kohtalokkaan loppuun. Ei kenenkään kuuluisi kuolla sen takia kun luotti ammattilaisen sanoihin ja ei hänenkään kanssa käyty riskit läpi!!!! Jos katsotte realself.com:ssa (siitä on linkki alla olevassa blogissa) hänen ennen kuvia joita oli otettu päivä ennen Fraxel laser toimeenpidettä niin vaikea löytää vikaa hänen ihossa.. en ole alan asiantuntija, mutta silti osaan erottaa viallista ihoa ja kasvoja. Nyt vaan sen takia kun joku ahne oli asiallaan niin toisen hyvä uskoisen henki meni ja sitä kautta koko hänen perheensä myös kärsi!!!!

http://iplandlasersupport.blogspot.com/2010/02/in-memoriam-angela-walker-awalk.html

10. vierailija Vierailija

Asia mitä pitäisi kaikkien ja ennen kaikkia valmistajien hyväksyä on se, että laitteita kuten ultraäänet ja laserit joita käytetään "kauneus" alalla eivät ole kunnolla tutkittuja ja MIKSI pitäisi sallia markkinoilla laitteita, joista ON OLLUT NÄYTTEET vuosien varrelta ympäri maailmalla missä ihmisten elämä on tuhottu näillä jopa kokeneempien plastiikkakirurgien käsissäkin!!!! Miksi te valmistaja ette ota vastuuta siitä mitä on aiheutunut TEIDÄN valmistamilla laitteilla???
    Miksi tekijät eivät kerro riskeistä potilailleen/asiakkailleen ennen hoitoa??? Eikö on meidän jokaisen oikeus tiedä ne riskit sillä se on MEIDÄN terveys ja kasvot jota siinä käsitellään. Tuollaisten tapausten lukeminen saa niin raivostumaan, että miksi vielä 2019 sallitaan näiden laitteiden olevan markkinoilla!!!! Tiedän erittäin hyvin jokaisen jota on näillä laitteilla pysyvästi ja vakavasti vahingoitetun tuska ja huoli tulevaisuuden terveyden ja ulkonäön tilanteista... mitään ei ole eikä tule olemaan sama mitä oli ennen näiden pysyvien vahinkojen aiheuttamista!!!

11. vierailija Vierailija

Maija, olisit vaan yhä aggressiivisemmin käsitellyt minun vasen puolista silmäni ala luomia, näin molemmat silmiäni olisivat nyt tällä hetkellä yhtä paljon takana eikä niin että toinen enemmän kuin toinen!!!!!!!!

12. vierailija Vierailija

Lukekaa myös kaikki ne kommentitkin läpi edellä mainitsemani blogissa (http://iplandlasersupport.blogspot.com/2010/02/in-memoriam-angela-walker-awalk.html)

"I unfotunately did not do my reseach about fraxel and have ended up like Angela. I have isolated myself from my family, friends and I have not stepped out of my house unless it to see numerous doctors for help to reverse the damage. I am passed depression and just want to die at this point. Life has no meaning to me without the simple pleasure of living. I was always stopped by strangers telling me I was so pretty, everywhere I went people starred in admiration and gave me compliments. I look beyond disfigured and aged, on top of that I'm mixed race so I hyperpigmented and hypopigmented too but what is worse is the weird rolling texture and wrinkles I NEVER had before. I wanted to only get rid of a few spots. I regret everyday for doing fraxel to my once stunning face. A year ago my life ended and I died. I'm sure I will commit suicide soon as I am suffering every second."

"Her mother found her dead in the shower bc of this laser. Now there is Ultherapy. strokes, seizures,,cripples, eye damage, death."

13. vierailija Vierailija

Mitä mieltä olette siitä, että Pisara tekee tätä vahva UÄ laite hoitoa lapsille jotka ovat kehitys vaiheessa??!! Miksi Pisara EI halua uskoa sääntöihin ja miksi siellä on sellainen asenne että tekevät mitä he ITSE näkevät olevan ok??!!
    TUKES, otat varmaan vastuun sitten kun tuolla vahingoitetaan toista pysyvästi?!
    Noiden itsepäisyydestä ja välinpitämätömuudesta on tähänkin asti tarpeeksi näytteitä ja MIKSI sallitaan tuollaisen puoskarin jatkaa toimintansa??!! Jos kerrankin minä joka ei ole tällä alalla ja löydän pelkästään googlettamalla tietoja näiden laitteiden käytöstä että milloin ja missä voi käyttä ja milloin ja missä kohdissa EI... miten sitten alan "asiantuntija" EI tiedä että silmien lähellä ja lapsille EI SAA KÄYTTÄÄ!!!!
    Pisara, kertokaa millä testeillä toteatte että henkilön lihakset ovat jumissa????!!!! Ihan oikeasti haluan tietää!!!!! Onko Pisaralla yksikään henkilö, joka olisi vähintäänkin fysioterapeutti (https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Fysioterapeutti)??!!! -> EI OLE. Ja miksi sitten nähdään, että voidaan ryhtyä huoltamaan toisten lihaksia????!!!
    Paikka missä MUUTAMAN 10€:n edestä on lähdetty näin laajasti ja pysyvästi vahingoittamaan asiakastaan niin ei edes tarvitsisi sen enempää kertoa heistä ääneen!!!!!!
    Paikka missä on sallittu sellaista kuin MAIJAN tehdä vahvan laite hoitoja niin se pelkästään kertoo millainen paikka on kyseessä ja heidän vastuullisuudesta asiakastaan kohtaan!!!!! Tässä en viittanut pelkästään Maijan ammattitaidon tasoon vaan myös HÄNEN PERSOONAAN... henkilö joka lähtee tahallisesti HUIJAAMAAN siitä kasvojen lymfasta niin eikö tämä pelkästään kertoo millainen ihminen in kyseessä????!!!! Kuten aiemminkin mainitsin... kuka terve ihminen toimisi näin miten hän toimi????!!! Ja tuskin olen ainoa, joka hänestä on valittanut, mutta voi olla mahdollista että olen ensimmäinen jota hän on vahingoittanut näin vakavasti!!!!!!

14. vierailija Vierailija

Maija ja Pisara... Ditelle 900 -laitteella EI olisi pitänyt näin käydä JOS OLISITTE NOUDATTANUT LAITTEEN OHJETTA!!!!
    Se mistä olen ollut vihainen valmistajalle on se kun myydään eteenpäin ILMAN pakollista koulutusta ja MIKSI tämän laitteen käyttöä ei ollaan rajoitettu alan lääkäreiden ja kirurgien käyttöön. MIKSI ei tiedetty mitä voi käydä kun teho on korkealla. MIKSI ei valmistettu niin että vaikka käyttäjä olisi kääntänyt teho maksimilleen silti ei olisi ylittynyt 0,2W:ia.

15. vierailija Vierailija

Maija ja Pisara MIKSI ette ota vastuutta siitä mitä OLETTE TEHNEET?????!!! Miksiminun kuluisi surea JOKA IKINEN PÄIVÄ siitä mihin ongelmiin minut on laitettu että ahdistun pelkästään siitä kun SILMIÄNI ON SIIRETTU MINUN SILMÄ KUOPISSA TAAKSEPÄIN????!!!! Minun EI TODELLAKAAN KUULUISI TÄLLAISTA SUREA JA STRESSATA, MAIJA JA PISARA!!!!!!!!!

16. vierailija Vierailija

Miksi ette tehneet tämän saman sairaan "hoitoa" toisillenne siellä vaan näitte että voitte tehdä sen teidän asiakkaalle?????!!!!! Haluan tietää syyn ja minulla on oikeus siihen!!!!!!

17. vierailija Vierailija

Haluan tietää miksi oli asetettu laitteeseen näin suuria voimakkuuksia vaikkakin tiedettiin että näitä pääosin käyttää kosmetologit?????!!!!

En tiedä olenko tuonut tämän aiemmin täällä esille, että minulle ei enää suostuttu vastaamaan valmistaja taholtakaan kun huomattiin että minulle ei mennyt sellaiset selitykset kuin "Ei ultraääni laitteella ole mahdollista saada tällaisia aikaiseksi.." "Se on nestekierros.." .... AIJAAA no sitten ei kenenkään kuuluisi epäröidä tähän samaan Pisaran UÄ "hoitoon" jos kerrankin on kyse nestekierroksesta!!!!!!! Olenko väärässä????!!! Mitä pelätään??????
    Avautumiset ei lopu niin kauan kuin MYÖNNETÄÄN!!!!!!!!

18. vierailija Vierailija

”Emme halua pelotella ihmisiä turhaan, mutta jos laitteita käytetään väärin ja turvalliset rajat ylitetään, voi syntyä vakaviakin vahinkoja, esimerkiksi palovammoja ja pysyviä pigmenttimuutoksia” ... tämä sama pätee myös UÄ laitteisiin!!!!

"Suuritehoiset radiotaajuista säteilyä käyttävät laitteet saattavat aiheuttaa ihon ja ihon alaisten kudosten palamista ja muita vaurioita. Varsinkin ihonalaiset vauriot voivat ilmetä vasta jonkin aikaa hoidon jälkeen."

https://www.stuk.fi/ajankohtaista/u...-kaunistukseksi-mutta-se-ei-ole-riskia-vailla

Tosiaan vielä 2017 oli laitettu kauneusalan vahvakin UÄ laitteiden valvonta TUKES:ille!!!! Eli näin "vakavasti" on otettu näiden laitteiden toiminta ja käyttöä. Sen olisi pitänyt kuulua alusta lähtien STUK:ille sillä he ovat ne jotka ammattinsa puolesta ovat perehtyneet näihin laitteisiin!!!!

19. vierailija Vierailija

Vai katsottiinko teillä silloin, että siinä on maahanmuuttaja ja tuskin hänen valituksia otetaan tosissaan missään?????!!! ...Ja nähtiin, että voidaan ottaa suuret ja vaaralliset RISKIT!!!!!!!

20. vierailija Vierailija

Ohh aika nopeasti ruvettiin siivoamaan minun tekstit täällä kun kirjoitin aiemmin tänään täällä Pisarasta siitä että miten on mahdollista kun esim. minä joka ei ole alalla löydän Googlettamalla tietoja UÄ laitteista missä ja milloin EI SAA käyttää ja miten on mahdollista sitten Pisara joka toimii alan "asiantuntijana" niin heillä EI OLE tiedossa että kasvavalle lapsille EI SAA tehdä UÄ laitehoitoja!!!!!! Myös toinen teksti mitä otettiin pois on kun toin esille, että miten Pisara sallii Maijan tekemään näin vahva laitehoitoja ja ihminen joka lähtee pelkästää HUIJAAMAAN sovitusta asiasta ja sen hinnasta niin kuuluuko tällaisen päästä lähellä kenenkään hyvinvointiin??????!!!
    Ei tosiaan tykätty tekstistäni missä toin TOSIASIAT ESILLE JOITA OLEN ITSE KOKENUT TEILTÄ!!!!!!!!!!
    Myös tuonkin sitäkin esille että tuskin olen ainoa henkilö joka on Maijasta tähän asti valittanut, mutta on mahdollista että olen se vakavin vahingoitettu!!!!!!!

21. vierailija Vierailija

Myös mainitsin siinä poistetussa tekstissä, että onko Pisarassa yksikään henkilö, jolla olisi fysioterapeutin koulutus??!!! Sillä fysioterapeutit ovat sellaisia jotka koulutuksensa ja ammattinsa puolesta keskittyvät esim. lihasten jumi ongelmiin :)

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Fysioterapeutti

Ymmärrän jos tekstini rupesi ärsyttämään.

22. vierailija Vierailija

Pisara on siinä syynä kun estätte minun tekstin liittyen siihen kun kysyin että onko teillä ketään jolla olisi esim. fysioterapeutin (https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Fysioterapeutti) koulutusta????!!!! Miksi ei saa kysyä????!!!! Fysioterapeutit koulutuksensa ja ammattinsa puolesta hoitavat esim. lihasten jumi ongelmia. Ja ettekö myös tykänneen minun aiemmassa tekstissä missä kyselin miten teillä arvioidaan sitä että onko asiakkaan lihakset jumissa vai ei????!!!! :) Voi ei... toivottavasti ei osunut arkaan paikkaan tämä kysymys. Kiinnostaisi tietää miten teillä arvioidaan asiakkaiden lihasten jumit :) :)

23. vierailija Vierailija

24. vierailija Vierailija

"When will the madness stop? When will doctors who KNOW this is happening have the heart and guts to stand up and speak out?

Doctors at most of the major teaching hospitals such as:

Johns Hopkins
    Mass General
    Cleveland Clinic
    UCLA

have seen members of our forum and ADMITTED what our members claim is happening to them happens often. Yet, not one doctor will go on record nor stand up in court to testify, initiate a study, nor report this to the FDA.

Why? Fear? Peer pressure? Who cares why?

Simply do the right thing, honor your medical oath and stop the damage that happens daily. Save someone the pain and suffering the 577 members of our support forum have suffered."

http://iplandlasersupport.blogspot.com/2013/

... Ja tämä sama pätee myös näiden vahvojen "kauneus" alan UÄ laitteiden kanssa -> Ditelle 900, Ultherapy, Pelleve, Exilis ja löytyy varmasti vaikka kuinka paljon muitakin eri merkkisiä laitteita, jotka OVAT vaarallisia ja eikä riskeistä halutaan puhua. Ne, jotka ovat lukeneet laser vahingoitettujen kohtaloita ja heidän kertomukset siitä miten epämuodostuneen näköiseksi heistä oli tullut käsittelyn jälkeen niin eikö vastaavat aika lailla meidän UÄ vahingoitettujen kokemuksia
    -> massiivisen määrän rasvan poisto, muutoksia kudoksissa ja vielä päälle hermosto vauriot (kohdallani orbitaali alueen ptoosit).

25. vierailija Vierailija

Syy minkä takia aktiivisesti olen kysellyt Pisaralta heidän lihasten huollosta on kun tuolloin minä en edes kysynyt heiltä vartalo lihaksista mitään vaan astuin sinne VAAN ja ANOASTAAN sovittuun kasvojen lymfa hoitoa varten. Kun kerrotaan asiakkaalle, että hoito tasolle ei saa mennä vaatteet päällä niin kohdallani olisi ollut rehellisempää jos hän olisi kertonut syyn olevan siinä kun tämä haluaa ilman minun lupaa ja hyväksyntä tehdä vartalo lymfa mistä voi lähteä veloittamaan lisää. Eikö ensin pitää asiakkaan tietää jos hänen kehon lihaksia lähdetään "diagnosoimaan"? Ja miten joku voi lähteä "diagnosoimaan" asiakkaansa lihaksen jumia pelkästään pari kerta lymfa hoitopäätä vedäteen ja vieläkin henkilö, jolla ei ole minkäänlaista alan koulutusta??!!! Hän ei edes osannut tehdä ns. hänen alaan kuuluva asian (UÄ laitehoito). Miksi tehdään asioita, joista ei ole sitä tarvittava koulutusta?!? Miksi riskeerataan toisten elämä siitä kun halutaan näyttää sellaista mitä ei ollaan? Miksi ei käydään koulutukset läpi jos kerrankin on intohimo aiheeseen ja ammattiin? Ei ole turha kun on tarkat koulutukset ammatteille, joissa ollaan tekemisissä toisten terveyden, ulkonäön ja hyvinvoinnin kanssa... eli siinä on syynsä ja tässä yksi syy mitä olemme todistaneet teidän "hoidon" jälkeen.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri