Kokemuksia ja apuja Easy dieetistä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Liian paksu perhoseksi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Liian paksu perhoseksi"

Vieras
Tänään se sitten alkoi. Sain ilmaiseksi 6 päivän Easy diet pakkauksen.
Valmistin karpalo pirtelön, hyi yök kun oli jauhoinen, laitoin sen jääkaappin ja kokeilen menisikö moussena tai hyytelönä alas. Ajattelin nautiskella 3 pss päivässä ja kylkeen vettä ja kahvia/teetä?

Aamulla otin mitat ja toivon että 6 päivän päästä olisi vähän kevyempi olo. Jos kaikki hyvin niin pitäisin toisen viikon putkeen.

Nyt olisi kiva saada muiden kokemuksia kuurista?
Miten pysyi motivaatio? Minulla on motivaationa ystävän häät kuukauden päästä ja haluaisin näyttää pikkusen paremmalta puvussani, vaikka se sujahtaa nytkin päälle, mutta sujahtaisi ehkä vielä paremmin :)
Lähtikö painoa (nesteitä varmaankin aluksi?) Liikuitko? Mistä huomasi että ketoosi on saavutettu?

Kiitos ja kumarrus jos joku tätä kokeillut viitsii jättää edes lyhyen kommentin.

Minusta ne imelät syömiset ja juomiset on hirveitä. pakolla vaan join sen pirtelölitkun aina alas. Mutta kerran jähmetin sen hyytelöksi jääkaapissa kun kuvittelin sen olévan parempaa, ja yök, se vasta pahaa oli, ja yökkien jouduin sen pureksimaan. Aina pieni palanen suuhun pureksittavaksi ja kylmän veden kanssa nielaisin alas. Itse toteutin jonkun 4pv tuota systeemiä ja niihin suolaisiin keittoihin jopa tottui. pahinta pinaattivelli, mutta muut kala/kana/texmex/juustokeitot ihan ok. Itse tein niin että tein aina vain puoli pussilllilsta kerralla sapuskaa, niin sain syödä jopa 6krt päivässä tuon litkun.

Itsellä tuohon 4pv aikana lähti 4kg. Kyllä noita syömällä oikeasti laihtuu, jos vaan pystyy pitämään itsensä kurissa ja syömään vain noita. Itse en noudattanut aivan täysin tuota systeemiä, vaan laitoin esim. rkl raejuustoa keiton sekaan. Kaverini laihdutti vastaavalla systeemillä, orjallisesti noudattaen 10vko aikana 22kg.

Miksi te käytätte noita Easy Diet - juttuja, eikö esim. Sairaaladieetti tai vichydieetti olisi parempi tuohon äkkilaihtumiseen, saa syödä ainakin kunnon ruokaa eikä mitään pussikeittoja...

Voi miten hyvä idea tuo että puolittaa pussit :D
Mä kaivan tän aloituksen parin päivän päästä esiin ja tulen kertomaan tuloksia. Lähtö paino minulla on 81.2 jos alkaisi edes seiskalla 2 päivän päästä :D :D

[QUOTE="Liian paksu perhoseksi";26261738]Voi miten hyvä idea tuo että puolittaa pussit :D
Mä kaivan tän aloituksen parin päivän päästä esiin ja tulen kertomaan tuloksia. Lähtö paino minulla on 81.2 jos alkaisi edes seiskalla 2 päivän päästä :D :D[/QUOTE]

Koin itse tuon pussien puolittamisen hyväksi, koska ne litkut ei kuitenkaan mitään herkkuja ole ja minulla oli kova tuska vetää 3dl karpalo-, tai suklaalitkua yhtä kyytiä. Noin vähäisen määrän saa helposti syötyä vaikka pahaakin olisi. Ja juo paljon vettä, vissyä, lighf-juomaa!!!

Naturdiet-pirtelöt on hyviä. Samoin nutriletin suklaapirtelöt. :)

Erehdyin kerran ostamaan sen nutriletin quick start-pakkauksen, mutta en saattanut siitä syödä paljon mitään. :D Ihan hirveitä ne pastat!

17 kiloa olen laihduttanut joskus puoli vuotta sitten ja paino on pysynyt poissa. :)

Ihana kuulla että kilot on pysynyt poissa, motivaatio kasvaa enemmän :)
Tämän dieetin jälkeen pyrin pitämään tiukasti kiinni hiilareista, en nyt ehkä karppaa mutta syön vähähiilihydraattisesti :)

Pakko vielä kysyä kun en vaan saa tota karpalo mömmöö syötyä, niin haittaako jos jätän väliin jonkun aterian ja syön vaikka vain 2 pussia päivässä noita ruokaisempia keittoja?

Ei siis hyi oikeesti, nyt tein sienikeiton ja alle puolet meni alas, miksi näitä mainostetaan hyvän makuisina? Maistuu ja haisee pahvilaatikolle. :X

Semmoinen kokemus, että noi dieettivalmisteet on tuplatehokkaita - niissä on vähän kaloreita, ja kalorit vielä vähenee sillä että niitä ei pysty syömään ;) En muista minkä merkin tomaattikeittoa kokeilin, mutta se oli aivan kamalaa, tunkkaista, hiekkaista sotkua. Jotkut niistä makeista patukoista on suht syötäviä.

Näin ammattilaisen näkökulmasta (PT) kehottaisin kyllä pysyttäytymään kaukana pussikeittodieeteistä! Olen niin monta ihmistä tavannut, jotka ovat monia kertoja tehneet ns. pikalaiharin noilla ja muutaman kuukauden päästä aineenvaihdunta on niin jumissa, että kun palaat normaaliin arkeen niin elimistö voi imeä itseensä helposti esim. 5kg viikossa!

Läskiä noilla ei saa palamaan ja tämän voin vannoa!
Muistattehan myös, että elimistön ketoositilaan voi liittyä kaikenlaisia inhottavia sivuvaikutuksia kuten todella pahan hajuinen hengitys.
VHH:ssa sen sijaan ei mielestäni ole mitään vikaa kun sen toteuttaa järkevästi.

Tsemppiä!

Yhteistyössä