L
lääkärissä käyty
Vieras
Ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen,synnytyksestä 3kk. Tai ainakin alkuun luulin että on kuukautisista kyse, nyt en todellakaan tiedä.. 3 viikkoa olen nyt yhteensä vuotanut ja koko ajan tulee vaan enemmän ja enemmän. Reilun viikon nyt on tullut niin paljon että päivälläkin täytyy iso yöside vaihtaa tunnin välein tai on läpi, vessassa käydessä ja suihkussa putoilee isoja hyytymiä. Aamulla oli polviin asti verta yöpuvun housut märkänä siteen läpi. Perjantaina alkoi kovat alavatsakivut, panadolia olen vetänyt jo pari pakettia ja silti koko ajan juilii.
Tänään olin lääkärissä ja hemoglobiini oli 151. Normaalisti mulla on ollut 120-130, ei koskaan noin korkeita arvoja saati sitten 3 vkon vuotamisen jälkeen. Lääkäri katsoi tuon arvon ja totesi naureskellen että no et ole voinut paljon vuotaa. Ei mitään muuta. "Toki jos kuume nousee kovaksi niin sitten päivystykseen voit mennä."
Mistähän tässä nyt on oikein kyse ja mitä ihmettä mun pitäis tehdä? Olo ei tosiaan ole kovin hyvä, väsyttää, huimaa ja valopallot vilisee silmissä kun nousen tuolilta ylös. Ikinä ei ennen ole mitään vuotohäiriöitä eikä kipuja ollut.. Tämä oli toinen synnytykseni.
Tänään olin lääkärissä ja hemoglobiini oli 151. Normaalisti mulla on ollut 120-130, ei koskaan noin korkeita arvoja saati sitten 3 vkon vuotamisen jälkeen. Lääkäri katsoi tuon arvon ja totesi naureskellen että no et ole voinut paljon vuotaa. Ei mitään muuta. "Toki jos kuume nousee kovaksi niin sitten päivystykseen voit mennä."
Mistähän tässä nyt on oikein kyse ja mitä ihmettä mun pitäis tehdä? Olo ei tosiaan ole kovin hyvä, väsyttää, huimaa ja valopallot vilisee silmissä kun nousen tuolilta ylös. Ikinä ei ennen ole mitään vuotohäiriöitä eikä kipuja ollut.. Tämä oli toinen synnytykseni.