Hae Anna.fi-sivustolta

Kokemuksia "jalkojenhemmottelukoneesta"?

Viestiketju osiossa 'Joulu' , käynnistäjänä opera, 12.12.2007.

1. opera Vierailija

Olen miettinyt ostavani äitille Kodin Anttilan Ykkösestä jalkakylpykoneen (mikä lie olikaan oikea nimi..), jossa siis oli hierovia nystyröitä ja ties mitä. Onkos teillä ellit kokemuksia kyseisestä masiinasta? Mitä luulette, oisko hyvä idea? Hän kun pakertaa töissä pitkää päivää, niin pikku hemmoittelu silloin tällöin olisi paikoillaan..

2. lahjaksi saanut Vierailija

Enpä tiedä sen hemmottelusta... Itselläni on moinen laite. Tykkään kyllä siinä hierovassa ja pulputtavassa vesiastiassa pitää jalkojani varsinkin jos sattuu viluttamaan, mutta ainakaan minulla ei ne hierontanystyrät auta mihinkään. Ovat niin pienet eikä tehoa nimeksikään. Minun mallissa siihen keskiosan päälle voi vaihtaa haluamansa osan, joko hirontanystyrät, harjan tai hiontakiven, ja sitä on sitten tarkoitus hieman painaa, jotta osa lähtee pyörimään. No, teho on niin vähäinen, että kun sitä painaa, ja paikalla on esim.tuo hiontakivi, ei se jaksa pyöriä jalan painon alla, ja jos painaa vähemmän, se ei pyöri lainkaan. Eli sinällään turha toiminto minusta.
    Toki laitteissa voi olla eroja. Minun laitteeni paras puoli on tuo vesihieronta, jota voi säättää. Tykkään muutoin laitteesta.

3. ihana lahja Vierailija

Riippuu kai henkilöstä onko laite hyödyksi. Olisin tykännyt kovasti lahjana mutta ostin kuitenkin itse kun jalat olivat aikaisemmassa työssä koetuksella. Ei noista oheistoiminnoista ole mihinkään sen kummemmin, hetkellisesti ehkä pintaverenkiertoa elvyttää noilla rullilla ja muttereilla pyöritellessä. Tärkein on lämmin vesi ja rento hetki jonka laite suo siihen jalat asettaessaan.
    Useimmilla näyttää jääneen laitos vähäiselle käytölle, eivätkä kiireisimmät tai laiskimmat viitsi vaivautua sitä esiin ottamaan, mutta jos on henkilö itsestänsä huolehtiva ja reipas, niin ihana lahja on saada tuo jalkakylpy. Lahjassa on ajatusta mukana ja halutessa itse valittu kylpyöljy tms vielä ylimääräistä hemmottelua.

4. Gilmoren tyttö Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Meillä on tuollainen jalkakylpylaite ja sekä mies että minä pidämme siitä todella paljon! Tuo säädettävä vesihierontatoiminto on minunkin suosikkini.

5. vilistelijätonttu Vierailija

Toiset tykkäävät käyttää. Kaikki rentouttava on hyvästä. Itse koen vähän orjuuttavaksi sen kylvyn tyhjentämisen. Vanha kunnon pesuvati on ihan ok sekin.

6. mariskaari Vierailija

Sain tuommosen vehkeen pari joulua sitten lahjaksi ja toinen puoli lakkasi toimimasta piakkoin. Ja olisin kyllä enemmän ilahtunut ihan ihmisen antamasta jalkahoidosta. Että osta mieluummin lahjakortti jalkahoitoon.

7. kirpulle Vierailija

Sain myös yhtenä jouluna sen lahjaksi, jokusen kerran käytin, sitten vein kirpparille myyntiin, siellä se on edelleen , ei kukaan osta edes 5 eurolla.

8. haloo.. Vierailija

kukapa kirpparilta tuommosta henk. koh. konetta ostaskaan...

9. utelo Vierailija

Kokemusta saaneet, onko se jalkakylpylaite teistä liian äänekäs ollakseen rentouttava?

10. vierailija Vierailija

Itse olisin myös kiinnostunut tietämään minkälaista ääntä nykyään pitävät. Ostin itselleni joskus 15 vuotta sitten, ja silloin käyttö jäi vähälle, kun en kerrostalossa kehdannut käyttää, kun piti kovempaa ääntä kun hävittäjä suihkari. Päivittäisellä käytöllä kuulovamma olis ollu takuu varma sivuvaikutus.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri