Kokemuksia Kolmårdenista lasten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sh-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sh-äiti

Vieras
Onko kukaan käynyt lasten kanssa tuolla eläintarhassa? miten toteutitte matkan, oliko valmis paketti kuljetuksineen ja oppaineen vai oliko teillä oma auto mukana? Meillä suunnitelmissa ensi kesänä reissu koko perheen voimin, mukana 8v 5v ja 3v lapset. Kokemuksia matkaltanne lukisin mielellään:)

mies suunnitteli matkan,oltiin omalla autolla,yövyttii 2 kertaa hotellissa,joista toinen yö oli kolmårdenin oma hotelli,oikea "lasten paratiisi" :).Hieno reissu,aika hintava tosin.

Oltiin siellä pari vuotta sitten. Mukana omat lapset 4v. ja 6v. ja kummipoika 8v. Mentiin omalla autolla ja yövyttiin hotellissa n. 20-30 km:n päässä, en muista enää kaupungin nimeä. Kaksi päivää kannattaa varata eläintarhassa käymiseen, koska siellä on niin paljon nähtävää. Kiva paikka oli!

Ei helkkarissa mitään paketteja ja oppaita ja pakkolaukkaa 50 kirkuvan ja määkivän ihmisen kanssa bussiin sullottuna.

Itse varattiin paatti ja autopaikka mennen tullen. täysin kokematonkin ajaa satamasta Kolmårdeniin ja takaisin, kun vähän karttaa katselee etukäteen, opastukset ovat hyviä.
Paikan omassa hotellissa oltiin, ja se oli ihan sopiva.
Oma auto, oma vapaus, oma matka.
Sitäpaitsi Kolmårdenin safari on omalla autolla tosi kiva! Samoihin fiiliksiin ei voi päästä missään bussissa.

oltiin viime kesänä. Mentiin päivälaivalla. Ajettiin kolmårdenin lähelle hotelliin yöksi. Aamulla mentiin eläintarhaan. Illalla Tukholmaan sataman viereen hotelliin yöksi. Päivälaivalla takaisin. Oli hyvä reissu! Jos aikataulu ois antanu myöten, oltais oltu vielä seuraava päivä Tukholmassa ja yö hotellissa.

Siskon kaveri oli kans viime kesänä. Meni yölaivoilla ja kävi päiväseltään eläintarhassa. Sanoi, että oli ihan liian kiireinen aikataulu.

vajaa kolme vuotta sitten kesällä käytiin. Lapset oli tuolloin 6 ja 5 ja kaverin lapsi 4 v. Meitä oli siis 2 aikuista ja mainitut kolme lasta. Oli sellanen lasten kirjakerhon lukijamatka. Melko rankka reissu sinänsä kun ensin päivä bussissa, sit yö laivalla, seuraavana päivänä aikasin bussilla itse eläintarhaan jossa päivä ja taas yö laivalla ja seuraava päivä bussissa. Itse eläintarha oli ihan kiva tosin oli aika stressaavaa pitää koko ajan silmällä että kaikki lapset tallessa.

Yhteistyössä