Hae Anna.fi-sivustolta

Kokemuksia kuolleista

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Vesimies -70, 07.12.2019.

1. vierailija Vierailija

2. vierailija Vierailija

• Hauska Hauska x 1
  3. vierailija Vierailija

4. vierailija Vierailija

Kuorsaan kyllä itsekin, mutta en ole koskaan vielä osannut kuorsata hereillä ollessani saatika niin, että kuorsaukseni on toisessa huoneessa ääntelehtimässä. Ja nyt muuten juuri ennen kuin tulin tänne lukemaan tätä ketjua (syy miksi tulin tänne), tapahtui niin, että joku käytti vessaani (eikä siellä ketään ole). Tiedättekö sen äänen, kun joku nousee pöntöltä ja istuimen rengas sitten kolahtaa alas vasten pönttöä. Sellainen ääni kuului nyt vessastani ja minä jätän vessan renkaan AINA alas. Olisin freaking out, jos vielä joku olisi vetänyt vessan :p

Tiedän, että tämä kuulostaa pelleilyltä, mutta ihan oikeasti nämä ilmiöt ovat nyt joulun aikaan tapahtuneet täällä, että mulla kai sitten on joku henkimies muuttanut luokseni. Toivoisin kyllä, että voisi sitten joskus vaikka kokata ruokaakin ja siivota, että jos eletään yhdessä, niin sitten soisin myös, että otetaan osaa kaikkii arkisiin askareisiin eikä vain nukuta sohvalla ja kolistella renkaita. On mulla ennenkin käynyt henkiä vieraana, mutta eivät ole näin maallisia olleet, täytyy sanoa.Voisi käydä vaikka vuokran edestä ajamasta alakerran tupakoivan asukkaan löytämään itselleen uuden asunnon tupakoitavaksi.

• Hauska Hauska x 1
  5. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 916
    Jospa son kotitonttu?

6. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 916
  7. Tulisoturi Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    95
    Olen aistinut edesmenneen äitini luonani. Nähnyt myös unessa. Hän kuoli nyt viime kesänä. On antanut myös merkkejä mun elämään.

• Tykkään Tykkään x 1
  8. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 916
    Kuorsaamisesta vielä, mä olen kuullut itseni kuorsaavan kun olen ollut puoliunessa. Mutta en toki mistään toisesta huoneesta, vaan niin että oon tajunnut jotta se olin minä. (Ennenkö ehdin syyttää kotitonttuparkaa:D)

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri