Kokemuksia Lasten Metsolasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Maisa"

Vieras
Kun taas kerran saa takuta tilauksen kanssa, ei missään muualla oo näin kauaa toimitus kestäny.. Ja kuulemma on lähetetty viikko sitten, epäilen vähän että ei oo edes matkalla vielä.

[QUOTE="Maisa";22946858]Kun taas kerran saa takuta tilauksen kanssa, ei missään muualla oo näin kauaa toimitus kestäny.. Ja kuulemma on lähetetty viikko sitten, epäilen vähän että ei oo edes matkalla vielä.[/QUOTE]

Mulla on pelkkiä hyviä kokemuksia. Toimitus aina ihan parissa päivässä.

Ei ole kuin hyviä kokemuksia. Sen sijaan eräästä toisesta nettifirmasta jota täällä usein kehutaan olisi paljonkin negatiivista. Mutta taitaa olla ihan kiinni postista, eikä firmasta itsestään. Tosin viikko ei ole vielä pitkä aika kaupan ja yksityisen väliselle postiliikenteelle.

No kun muista firmoista kyllä laitetaan heti postiin kun tilaa ja tulee parissa päivässä. Jotenkin vaan tulee kuitenkin tilattua tuolta vaikka aina on jotakin selvitettävää..

Odotellaan siis!

[QUOTE="vieras";22947444]Mä olin siellä kerran asioimassa kun henkilökunta kokoili paketteja. En yhtään ihmettele, jos kestää...[/QUOTE]

No nii n minäkin olen nähnyt moneen kertaan kun keräävät paketteja, mutta ei siinä kyllä mitään ihmeellistä ollut.

Ei ole kuin hyviä kokemuksia. Sen sijaan eräästä toisesta nettifirmasta jota täällä usein kehutaan olisi paljonkin negatiivista. Mutta taitaa olla ihan kiinni postista, eikä firmasta itsestään. Tosin viikko ei ole vielä pitkä aika kaupan ja yksityisen väliselle postiliikenteelle.

Posti sucks. Niillä on nykyään joku tekstiviestipalvelu (sinänsä hyvä juttu). Paitti että tekstarit eivät tulleet perille ja mun tavara seisoi postissa jo viikon... Toinen paketti löytyi sitten sattumankaupalla.

Joskus joku paketti on tullut jostain nettikaupasta hitaammin, muutta pääsääntöisesti ne ovat tulleet reippaasti. Hyvin harva kauppa toimittaa välittömästi ja sittenkin se posti hidastelee :) .Metsolasta ei ole ollut mitään valittamista.

Yhteistyössä