Kokemuksia matka- ja sateenvarjorattaista ja eri merkeistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkarattaat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matkarattaat

Vieras
Kaipaamme isojen ja raskaiden vaunujen rinnalle matkarattaita kaupunkiin ja matkoille (auto, lentokone). Nyt kaipailisin kokemuksia eri merkeistä ja minkälaisessa käytössä matkarattaat ovat. Nämä siis tulevat käyttöön 11kk ja satunnaisesti 3 vuotiaalle.
Itse olen miettinyt
- quinny zapp xtra. Nämä olisivat loistavat ulkomailla, mutta sitten automatkoilla eivät taida olla kovin hyvät. Pääseekö näillä miten muhkuraisimmilla teillä?
- gesslein swift. Nämä renkaat menesi hiekkatielläkin luultavasti?
- i'coo pluto
- inglesina xzippy free. Tässä houkuttaa ominaisuudet.

Kertoilkaahan omia kokemuksia näistä tai jostain muista matka- ja sateenvarjorattaista

Ehdotan brio spin rattaita. Nämä siis eivät ole matkarattaat, mutta menevät pienempään tilaan kasattuna kuin ystävän gracon matkarattaat. Nämä menevät loskassa ja epätasaisessa maastossa. Meillä näissä istuu kohta kolme vuotias pitkä lapsi ja hyvin menee rattaisiin. Selkänoja ei mene makuu asentoon, mutta sätyy aika alas. Säädettävä työntöaisa on ollut plussaa!

Sattarit on syvältä. Niitä ei voi kunnoall atyöntä yhdellä kädellä, ja se on ERITTÄIN tarpeelinen ominaisuus jos sinulla on enemmän kuin 1 lapsi.

meillä on espritin rattaat, en nyt millään löydä kuvaa just siitä mallista kun on tullut nuo vähän uudemmatkin. Mut on kyllä tykätty niistä paljon, ihan huippu se iso kuomu ja läpinäkyvä sadesuoja jonka saa vetskarilla kiinni, suojaa kyllä niin ettei jalatkaan kastu. Ahkerassa käytössä meillä olleet ja ihan ku uudet edelleen.

Sattaireita on ihan helppo yhdellä kädellä ohjata tasasella asfaltilla, mutta muualla se on sitten ihan toista. Minä kanssa suosittelen matkarattaita tai sitten teutonia timmyjä. Nykyään ne taitaa olla teutonia junior. Timmyt menee pieneen kasaan. Tosiaan pienempään kuin meidän entiset gracot.

Yhteistyössä