Hae Anna.fi-sivustolta

Kokemuksia Molkosanista

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä Vogel, 11.09.2005.

1. Vogel Vierailija

Ostin pullollisen Vogelin Molkosan-heratiivistettä. Kuulin joskus sen terveysvaikutteisista ominaisuuksista, mutta nyt olen unohtanut kaiken.

Pullossa ei ollut myöskään annosteluohjetta. Olen mittaillut juomaa satunnaisesti veden sekaan.

Kertokaa kokemuksianne Molkosanista, kuinka paljon ja usein sitä nautitte ja miten se teihin vaikutti. Kiitos.

2. ss Vierailija

http://www.vogel.fi/tuotteet/molkosan.htm

Joka aamu otan ja välillä päivällä ja illallakin. Hyvä tuote ja en varmaan lähtisi aamulla käyntiin ilman Molkosania :)

3. Vogel Vierailija

Kiitos. En kuitenkaan saanut sivuilta vastausta annosteluun. Paljonko Molkosania lasilliseen vettä?

4. Vogel Vierailija

Ei ku olihan siellä annostusohje. Luin linkin uudestaan ja annostukseksi suositellaan tee- tai ruokalusikallista vesilasilliseen. Nyt selvisi tämäkin. Ei sitten muuta kuin nauttimaan Molkosania.

5. Nonkonnuuka Vierailija

Eipä tuo ole nokon nuuka. Laitetaanhan Molkosaania salaatin kastikkeeksikin, ja sitä loruutellaan salattiin.

6. ss Vierailija

En ole niin tarkkaan mittaillut kuinka paljon Molkosania laitan vesilasilliseen. Ihan vaan pullon suusta lorautan. Ja ei sitä liikaa voi kuitenkaan ottaa - mun mielestä teelusikallinen tuntuu aika vähältä määrältä.

7. kokemus Vierailija

En minä ala sitä mitenkään mittaamaan. Ei annostus niin tarkkaa ole,lorautan vaan pullon suusta ""sopivasti""
    Vogelin molkosan on tietääkseni parasta,en itse suosi rinnakkaismerkkejä.
    Minulla molkosanjuoma pysäyttää epämiellyttävän mahan kipristelemisen heti,rauhoittaa ihanasti vatsaa.

8. Kaija1971 Vierailija

Nostan ketjua sillä haluan kehua uutta appelsiinin makuista Molkosania jota saa jauheena. Se entinen litku ei mennyt alas, mutta tämä on huippu! Tähän on lisätty vihreää teetä ja olen huomannut että jatkuva vatsan turvotus on lakannut viikon käytön jälkeen ja minulla on pian yhtä litteä vatsa mitä joskus 10 vuotta sitten. Teelusikallinen jauhetta desiin vettä. Myydään purkeissa.

9. Tylle Vierailija

Olen vanha Molkosanin juoja (makuun tottunut), mutta tuo jauheena myytävä Molkosan Vitality on tosi raikasta ja hyvää, ja käytän sitä salilla sekä matkoilla. Siinä on myös kuitua, joten se auttaa "reissuvatsaa" toimimaan. En silti ole hylännyt perinteistäkään Molkosania. Hoidan sillä ulkoisesti koiran ihoa ja sain omankin ihottumani talttumaan kun pyyhin sillä ongelmakohtia. Aina pitää olla pullo kotona!

10. marliinifisk Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hyvää tavaraa molemmat. Olen juonut jo vuosia molkosania.

Nyt ostin sitä vitalityä, josta miehenikin tykkää.

11. vatsahappoja Vierailija

Mahtaako Molkosan käydä sellaisille joilla on liikaa vatsahappoja? Molkosan on erittäin hapan ja tuntuu, että se lisää vatahappoja. Valmarin voisi olla tällaisessa tapauksessa parempi vaihtoehto?

12. hoikkis.... Vierailija

Taitaa olla vähän eri asia.

Mieheni juo Molkosania närästykseen.

13. Ihottumainen Vierailija

Moi, uskomaton tuote tuo Molkosan. Minäkin olen hoidellut sillä koiran ihoa hyvällä menestyksellä, mutten ollut tajunnut käyttää sitä ulkoisesti itseeni. Minulla on paha ihottuma kainaloissa (vuotavat halkeamat, kutina) ja keski-ikäisenä on kamalaa kun hiki haisee ja dödö pettää.

Mieheni muistutti että kokeilepa itseesikin sitä Molkosania...joka aamu parin viikon ajan olen aamuisin pyyhkinyt kainaloni Molkosanilla, ja halkeamat ovat kiinni ja kutina poissa! Mutta, oudointa on että Molkosan toimii myös deodoranttina eli kainalot ei hikoa eikä hiki haise. Olen äimän käkenä!

14. marliinifisk Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tjoo. Kaveri kertoi, jotta hänen äitinsä hoisi sillä pieniä naarmuja, kun oli pieni. Siihen aikaan ei lääkekaapissa juur muuta ollut kuin laastaria ja päänsärkypulveria. Ja näinollen pienet pintanaarmut hoidettiin luonnon antimilla.

15. abipoika18 Vierailija

Molkosan on hirveän makuista paskaa jota juodessa/vetäessä antaa ylen. T.lukiolaispoika18v

16. skape Vierailija

Molkosan on todella tehokasta! ja makuun tottuu :)
    ainakin s-ryhmän kaupoista saa vastaavaa tavaraa hieman halvemmalla (vaikka ei "oikea" molkosankaan ole mitään kallista).
    käytän sitä myös kasvovetenä. en ihan joka päivä mut suht usein. ei oo ollu näpyn näppyä. suosittelen siis :)

17. Sitä se tekee Vierailija

Joo, sitä se tekee, kun asioihin suhtautuu kielteisesti ja negatiivistesti. Kaikkeen oppi, ja makuihin tottuu, jos vain haluaa. Omasta itsestään se on kiinni.

18. molkku Vierailija

18-kesäisenä oksentaminen jotui varmaan edellisillan alkoholista ja aamulla krapulajuomana otettu Molkku oli hivenen liian lämmintä... Silti olo helpottui oksentamisen jälkeen. Noin nuorena sitäkään ei varmaan osannut havaita.

19. immi Vierailija

molkosan laskee verensokeria.olen käyttänyt noin 2 kuukautta ja sokeri arvot ovat alkaneet laskea.aamusokeri oli ennen noin 7,7-8,3.molkosanin käytön alettua laskena 5,9-6-5. lasilliseen vettä ja sokeroimatonta mehua vähän niin ei maistu niin pahalle 10milliä 3päivässä.närästys myös loppunut.

20. anu Vierailija

Olen käyttänyt Molkosania yli 20 vuotta. ilman sitä en tullut toimeen. Aineenvaihdunta pelasi, vatsa toimi säännöllisesti. laktoosi vaivoihin tepsi. hyvä olo kaikin puolin.
    Molkosa uudistettiin ehkä maun vuoksi. Vatsani on nyt aina kipeä, kouristelee, on kovalla. aineenvaihdunta ei toimi muutoikaan niin kuin ennen. lihakset kipeytyy ym. Takaisin vanha versio. pliis.

21. Mitä uudistuksia Vierailija

on tehty, kun itsekin meinasin pari päivää sitten ostaa Molkosania, kun ajattelin, että sitä voisi lisätä päivittäiseen vesisatsiin töissä?

22. Kotiliesi Vierailija

tänään Hakaniemen ympyrätalon s-markestista pullon molkosania, ja se maistuu samalta, kuin 20-vuotta sitten käyttämäni tuote. Pullossakin lukee original.

23. marjajauhe Vierailija

Miksette käy valmistajan kotisivuilla. Heti tullaan nettiin ihmettelemään.

Molkosan on uudistunut

Ja jättää viljat, niin vatsa toimii kuin unelma.

24. Finnmolke Vierailija

Finnmolke on suomalainen versio tästä tuotteesta ja toimii hyvin. Se Molkosanin uudistuminen ei ollut kyllä kovin onnistunut mun mielestä, maistuuhan se nyt hyvälle mut siitä tulee vaan paha olo.

25. Molkoman Vierailija

Kannattaa kokeilla pienten haavojen hoitoon hauteena. Minä olen hoitanut pieniä kynsivallin tulehduksia jo 20 vuotta siten, että kastelen esim nenäliinan molkosanilla ja teippaan sen yöksi kipeän varpaan/sormen ympärille. Aamulla on terve, kannattaa kokeilla.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri