Hae Anna.fi-sivustolta

Kokemuksia morsiuspuvun tilaamisesta KIINASTA?

Viestiketju osiossa 'Häähumua' , käynnistäjänä bride to be, 23.01.2010.

1. vierailija7 Vierailija

niin eipä tietenkään ellei satu olemaan vastaan tonnin maksamista puvusta mitä pitää yhden päivän ajan. tai muutenkaan tätä 'hyvää ei saa halvalla' -mentaliteettia. huh huh - monikin ostaisi satasella jos saisi.

2. vierailija 29 Vierailija

palautin www.katies.fi verkkokaupasta tilaamani tuotteet, palautetut tavarat kuitattiin vastaanotetuiksi ja rahat luvattiin takaisin, mutta ei ikinä palautettu. Nyt sähköposteihin ei vastata ja puhelinnumero on suljettu. Koen itseni huijatuksi ja tein asiasta rikosilmoituksen. :(

3. vierailija>> Vierailija

Tilasin oman pukuni mittatilauksena kiinasta ja kaikki mahdollinen meni pieleen:(
    Tilauksen tein 12 viikkoa ennen häitä, että ehtii tehdä muutoksia jos tarve vaatii. Toimitusajaksi ilmoitettiin 6-8 viikkoa. Puku ei ehtinyt, joten jouduin hankkimaan sen viime tipassa liikkeestä. Kun se sitten lopulta häiden jälkeen tuli, puku oli onneton räpellys. Kun olisin palauttanut sen, palautusta ei hyväksytty..! Eli minulla tod. huonot kokemukset!!

4. vierailija n Vierailija

Mikä nettisivu oli kyseessä? Onko 1luckybride-nettikauppa kenellekään tuttu?

5. Ihana puku Vierailija

Minä tilasin viikko sitten ebayn kautta kiinasta puvun. Hintaa tuli alle 150€, eikä onneksi tullimaksua tullut. Puku on kuin unelma. Sivuilla oli tarkat mittat ja niiden mukaan puvun koon valitsin. Kankaan laatua kovasti jännitin, mutta se yllätti positiivisesti. Kangas oli tukevaa ja hyvin laskeutuvaa, muutamia pisara tahroja ihan helmasta löysin, mutta ei mitään käyttöä estävää. Hyvä työnlaatu ja puku kuvan mukainen. Olen erittäin tyytyväinen ja suosittelen tilausta. Onko kellään tietoa voiko Kanaccasta enään tilata, kun en itse ainakaan hääpukuja enään löytänyt?

6. jejjj11 Vierailija

Hei,

olen 2012 vuoden morsian ja löysin aivan upean mekon Suomesta. Ongelmana on, että mekolle vierähti hintaa 2000€ + mahdolliset korjaukset päälle:/ Halusin kovasti sen ja ajattelin, että tilaisin sen Kiinasta. Olen lukenut lukuisia keskusteluja tilauksista Kiinasta ja monet ovat olleet hyvin tyytyväisiä tulokseen. Niin jos vaikka minuakin onnistasi sitten. Osaatteko auttaa et mistä voisin kysellä pukua. Mikä tämä kuuluisa Kanacca sivusto on? Yritin Googlettaa mutta en löytänyt yhtään häämekko sivustoa tällä sanalla.

Kiitos ihan älyttömästi avusta!

7. Lellu Vierailija

Myös minulle kävi samalla tavalla katies.fi:n kanssa. Sain rahani takaisin yli kolmen kuukauden päästä kun yhteyttä otti puolestani kuluttajaneuvoja. Rahat pamahtivat tililleni saman tien, vaikka aikaisemmin ei viesteihini vastattu juuri lainkaan. En todellakaan suosittele ostamaan mitään tämän kuopiolaisen poliitikkorouvan firmasta.

8. miuku Vierailija

Onhan se hienoa jos on varaa suomalaiseen käsityöhön.(kankaat tulevat yleensä ulkomailta)Mutta te jotka niin kauheesti kritisoitte mekon tilaamista ulkomailta.
    Ni vilkaskaas oman paidan sisään siihen lappuun missä lukee valmistus maa...
    En usko että lukee made in finland! tai ainakaan ihan joka paidassa!
    Tuli vaan mieleen.

9. -----vaimo----- Vierailija

Tiedän että monilla on myös hyviä kokemuksia 1luckybride.comista, tästä kiinalaisesta firmasta siis,mutta itse ainakin ajattelen että yksikin huono kokemus peittoaa mennen tullen ne 20 hyvää. Itsekin olin lukenut paljon hyvää tästä firmasta ja siten tietenkin uskalsin itsekin tilata hääpuvun.
    Tilasin hääpukuni ks. paikasta joulukuun 12.pvä ja varmistin vielä että onhan mekko mahdollista saada helmikuuksi.
    Kaikki oli hyvin ja näin luvattiin.
    Jossain vaiheessa aloin ihmetellä, että eikö minulta tosiaan kysytä tarkempia mittoja kuin se että olen euroopan kokoa 36. Kysyin tätä asiaa kahdesti, ainakin. Ihmettelin, että miten he muka saavat oikean kokoisen mekon, kun onhan 36 standardissakin eroja. Rinnanympärys,lantio, ylipäätään pituuteni.
    Tämä Jacob sanoi että ottaa räätäleihin yhteyttä, kun viikko sitten perjantaina kysyin asiaa uudestaan.
    Viikkoon en kuullut heistä mitään ja sanoin että nyt ihan oikeasti, en tarvitse mekkoa häiden JÄLKEEN.
    Noh, tänään hän vastasi että anteeksi kauheasti, räätälit ja kuriiri ovat painuneet viettämään kiinalaista uuttavuotta.
    He kuulemma lähettivät joitain tilauksia ennen sitä, mutta hänellä ei ole lähetysnumeroita eikä mitään tiedossaan eikä hän pysty asiaa varmistamaan mistään kun kaikki ovat lomilla.
    Hän ehdotti että jos mekkoni nyt ei ole tullut VIISI PÄIVÄÄ ennen häitä, niin hommaan sen jostain muualta ja hän keskustelee sitten joskus pomonsa kanssa että palautetaanko rahani.
    Hienoa toimintaa, todella! Mistään helkutin kiinalaisista uusistavuosista tms ei ollut mitään puhetta kun tein tilaukseni,kaikki oli koko ajan vain olevinaan kunnossa ja "take it easy"-kommentit tulivat jo korvista ulos.
    Nyt jos mekko tuleekin, sitä kun ei tiedä tämä Jacob, niin ihmettelen todella jos se olisikaan oikean kokoinen.
    Olen lähestulkoon sanaton koko hommasta. Sanoin heille että rahat on tosiaan palautettava, tämä on aiheuttanut TODELLA ison stressin kaiken muun ohella, plus se että olen melko rahaton heille maksettuani mekon.
    Tämä on minun kokemukseni.

10. talvimorsian 2012 Vierailija

Tilasin www.katies.fi verkkokaupasta tekoturkisjakun ja boleron marraskuussa. Turkisjakku oli aivan mahtava mutta valitettavasti boleron jouduin palauttamaan koska se ei oikein sopinutkaan pukuni kanssa. Palautin boleron ja sain rahani takaisin sovitussa ajassa. Muutenkin palvelu oli ystävällistä ja asiantuntevaa, joten omasta kokemuksestani suosittelen kyllä kyseistä kauppaa. Kiinasta en ole itse uskaltautunut mitään tilaamaan, mieluummin kotimaasta.

11. Hääpuvut Vierailija

Kyllä ainakin oma hääpuku tulee olemaan suomalaista laatua. Tokihan ulkomaisetkin ovat varmasti aina yhtä hyviä, mutta itse suosin aina kotimaista, kun se vain suinkin on mahdollista. Ei nyt kuitenkaan ole todellakaan millään tavalla tarkoitus moittia ulkomailta pukunsa tilaavia :) Mukavaa kevään odotusta kaikille!

12. Barila26 Vierailija

Kyllähän ne kaikki puvut tehdään halpismaissa, nekin joita myydään liikkeessä. Ei niitä paljon paikalliset ompele, ikävä kyllä. Kävin kysymässä yhdeltä ompelijalta (asun pienellä paikkakunnalla) ja hän ei edes suostunut tekemään, koska siinä oli liikaa 'käsityötä'...

Onko jollain kokemuksia Hääpuvut alk. 249€ | Hääpuku Osamaksulla alk. 8,95€/kk liikeestä? Löysin sieltä aivan ihanan ja ok hintasen mutta arelluttaa toi laatu.

13. morsian Vierailija

Samaa mieltä olen minäkin! Foryoudresses/Foryoubridal todella tekivät ihanan ja täydellisen sopivan hääpuvun. Ei voi kuin ihmetellä työn jälkeä. Pitsimekkoni oli juuri niinkuin kuvassa, mutta en osannut odottaa, että se olisi ollut niin täydellinen.
    Yhteydenpito sähköpostitse oli sujuvaa. Vastaus tuli aina viimeistään seuraavana päivänä. Maksu hoitui Paypalin kautta. Hintaa mekolle tuli yht. n. 380 e. Vastaavan tyylisiä kokeilin Suomessa, mutta ne maksoivat reilusti yli 1000 e, johon ei kyllä ollut varaa.
    Mekkoni tuli noin 3 viikkoa myöhässä sovitusta aikataulusta, joten toimitukseen kului n. 2 kk. Ei sii kannata jättää ihan viimetippaan häämekon tilausta.

14. tsiki Vierailija

Itse tilasin kaksi eri pukua kahdesta eri brittiläisnettikaupasta, puvut tehtiin kiinassa. Toisesta maksoin tullimaksun, toisesta en. Puvut istuvat eri lailla vaikka annoin samat mitat ja teenkin pieniä muutoksia, mutta hintaan nähden kangas on laadukasta ja ompelujälki hyvää :)

Mitään ongelmia ei kiinan päässä ollut.

15. naimisiinmenossa Vierailija

Onko kenelläkään kokemuksia tästä sivustosta? Haluaisin mielellään ja pian tietää lisää!

16. Emilia Vierailija

Haaveilen itse San Patrickin puvusta, jonka hinta Morsiusgalleriassa 1999,-. Ei todellakaan mahdu budjettiimme, enkä ole mistään löytänyt yhtä täydellistä pukua ensi kesän häihimme! Nyt pohdinkin josko uskaltautuisin tilaamaan kyseisen foryoudresses.comista, kun siitä olen lukenut hyviä palautteita..? Hintaa siellä samaiselle puvulle jäisi vajaat 400 euroa, mikä kovasti houkuttaisi! Matkustelimme koko viime vuoden Aasiassa ja teetin siellä muutamia pukuja, joihin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen! Myös mieheni hääpuku teetettiin tänä kesänä Thaimaassa ja siitä tuli upea! Silti mietityttää, että meneekö se 400 silti kankkulan kaivoon, huoh! Olisiko kellään muita kokemuksia??

17. Hei,

olen menossa naimisiin elokuussa 2013 ja tilasin oman mekkoni Bridaydress.comista, ja olen mekkoon todella tyytyväinen!! Sain heti tilauksen jälkeen hyvää asiakaspalvelua meilitse, kun kyselivät esimerkiksi yhtä mittaa, jota en ollut merkinnyt tilaukseen ja muutenkin toimivat äärimmäisen aktiivisesti. Mekko tuli sovitussa ajassa, ja itseasiassa vähän aiemminkin ja materiaali on hyvää ja jälki mielestäni laadukasta. Oma mekkoni on simppeli ranskalaistyylinen pitsimekko, joten ainakin sellaisen teko heiltä onnistui hienosti. Puku ei jäänyt edes tulliin, vaan sain haettua pussukan lähipostista :).

Suosittelen siis lämpimästi!

18. Morsian Vierailija

Hei! Tilasin Lightinthebox nimisestä kiinalaisesta nettikaupasta hääpuvun ja olen tyytyväinen. Kyseessä ei ollut mittatilauspuku, vaan normikoot. Kyseessä on polvipituinen 50-luvun tyylinen kellomekko. Joudun käyttämään korjausompelimossa vyötäröltä vähän kaventamassa, mutta ei haittaa. Puvun hinta oli alle satasen, joten korjauksineenkaan ei hinta päätä huimaa. Toimitus kesti noin kolme viikkoa, tullimaksua en vielä tiedä, lähettävät sen laskulla kuljetusliikkeestä, joka hoiti tullauksen. Mekko on kaikin puolin laadukkaan ja hyvän tuntuinen ja ihan samanlainen kuin kuvassa. Tilasin myös hääkengät. Ne tulivat reilussa viikossa ja ovat täydelliset. Kauneimmat kengät, jotka olen koskaan nähnyt, valkoista satiinia. Koko oli sopiva ja hinta alle 50.
    Suosittelen kyllä, vaikka joutuisikin vähän muokkaamaan. Aion tilata kyseisestä nettikaupasta myöhemmin kyllä muutakin, näyttää olevan todella suuret valikoimat vaikka mitä.

19. Sanna Vierailija

Kävin viime vuonna ostamassa Zazabellasta vanhojentanssipuvun. Tilasin sen kaupasta mallin mukaan ja kun puku tuli, se oli jotain aivan muuta kuin piti. Liian lyhyt ja koristeet tippuivat, kun pukua puettiin päälle. Ja kun valitin asiasta he sanoivat, että olen lihonut rintojen kohdalta, koska tuo pituusmitta ei enää riitä (?). Ilmeisesti oli jäänyt alushameen vara tekemättä. Törkeää palvelua ja kun he tekevät virheen, itse pitää maksaa. Ei ikinä enää siihen kauppaan.

20. jepp Vierailija

Itse en oo tilannut mut kaverit kyllä on, ja oon kyllä kuullut tosi paljon hyviä kokemuksia kiinasta tilaamisesta. Yleensä ovat olleet kooltaan sopivia ja laadukkaasti tehtyjä. Eli kannattaa varmaan tilata! Itse en oo kuitenkaan vielä uskaltanut, ku oon netistä lukenut juttuja joissa mekko ei oo tullutkaan tai on ollut tosi huonolaatuinen... Mä oon tilannut mekkoja esim Zalandolta, sieltäkin saa hyvään hintaan jos sattuu hyviä tarjouksia :) Unelmien mekko Zalandolta? | emmin vaateblogi

21. pinkerton25 Vierailija

Hei, olisin kysynyt tarkemmin vielä tilauksestasi. Löysin itse sovittamani puvun bridaydress.com sivuilta enkä tiedä uskallanko sitä sieltä tilata. Helsingin liikkeessä, kun kyseinen puku maksaa kolme kertaa enemmän :)

22. ni-i Vierailija

kunhan vaan maksaa paljon vaikka laatu ois huonompaa kuin kiinalaispuvulla, höh!

23. Jonskub Vierailija

Sain perjantaina mekon bridaydresses.com:lta, mekkot uli mukavasti 30 päivää etuajassa mutta se olikin sitten ainoa mukava asia. Mekko oli tilattu nyörityksellä, jotta jos koon kanssa olisi jotain ongelmaa, sitä pystyisi hieman säätämään, sain mekon vetoketjulla. Mekon miehusta on 15cm liian pieni ja näyttää oikeastaan siltä, että kaavat on leikattu nyöritystä varten mutta unohdettu keksen kaiken ja laitettu vetoketju tilalle. Nyt olen usean päivän taistellut yrityksen kanssa, sillä he väittävät, että olen mitannut itseni väärin ja että mekko oikesati on oikan kokoinen. Olen kuitenkin mitannut mekon sisäpuolelta ja myös tämä mittaus todistaa sen olevan väärän kokoinen. Asiakaspalvelu on todella töykeää ja ovat valmiita tulemaan vastaan nyörityksen teettämiseksi Suomessa 25 €. Lisäksi kyseessäe i ole halvin mekko kiinasta vaan veroinen hintalappu lähentelee 500 euroa, joten harmitus on senkin puolesta todella suuri. En siis suosittele kyseistä yritystä kenellekkään.

24. vierailija Vierailija

Ystäväni tilasi Kiinasta ja oli tosi tyytyväinen. En tiedä minkä sivuston kautta. Saattaahan se toki olla riskiä varsinkin jos puku on saapuessaan liian pieni. Siinä vaiheessa ompelija ei voi tehdä enää kovin paljon. Vintagepukuja saa vuokrattua budjettihäihin Helsingistä: https://www.jotainlainattua.fi/ Varsinkin jos on vähän erilainen morsian ja haluaa jotain vähän rennompaa ja puvun joka on kevyt ja helppo päällä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri