kokemuksia naisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mies"

Vieras
Kirjoitan tänne, koska tiedän että tätä palstaa lukevat erityisesti naiset. Erityisesti nuoret naiset ovat aina vihanneet ja pilkanneet minua. Varsinkin kun olin nuorempi homottelu yms. oli yleistä. He halusivat tuhota minut yläaste ja lukioaikoina. Nyt kun olen tullut vanhemmaksi ja miehistynyt he inhoavat sekä vähättelevät minua, mutta toisaalta pelkäävät minua, etenkin silloin kun tulevat vastaan yksin. Pelon suorastaan haistaa, vaikka en edes katso päälle. Vastaan tullessa kävellään melkein ojanpuolelta ohitse. Ryhmässä olleessaan heidän on helppo syrjiä minua, mutta yksin se ei enää onnistukaan niin helposti. Naiset ovat itseään täynnä, heitä hyysätään joka paikassa, heihin suhtaudutaan aina lähtökohtaisesti positiivisesti. Mieheen suhtaudutaan monesti epäluuloisesti tunnustellen onko tämä joku roisto vai mikä. Naiset ryhmäytyvät helposti toistensa kanssa ja ovat toisilleen näennäisen kohteliaita. Ei mene kauaa, kun ryhmä toisilleen entuudestaan tuntemattomia naisia pääsee vilkkaaseen keskusteluun. Naisten oikeuksista paasataan joka paikassa, vaikka naisilla menee paljon paremmin kuin miehillä. Koululaitos on naisia (opettajat) täynnä ja naisille suunniteltu. Miehistä löytyy paljon niitä, jotka syrjäytyy elämän joka osa-alueella ja päätyvät lopulta itsemurhaan jäädessään totaalisen yksin. Naisille harvemmin käy näin, koska heihin suhtaudutaan positiivisesti joka paikassa. Naiset eivät juuri koskaan jää yksin. En ole koskaan nähnyt tapausta, jossa nuorehko nainen olisi jätetty täysin yksin. Naiset ovat haluttuja monella tavalla, mikä tuo heille valtaa. Hyvä ulkonäkö tuo kaikenlaisia etuja elämään, mutta ulkonäön tarkkailu voi koitua myös rasitteeksi jatkuvana epätietoisuutena siitä olenko hyvännäköinen vai ei. Osasta naisista löytyy myös yllättäviä heikkouksia ja avuttomuutta tietyissä tilanteissa. Olen huomannut, että jotkin vähän vanhemmat naiset suhtautuvat nuorehkoihin miehiin positiivisesti. En tiedä sitten mistä tällainen myötätunto johtuu. He ovat kai lojaalimpia eivätkä ole enää niin itseään täynnä.

Me vanhat ämmät ollaan koettu elämässä jo paljon eikä maailmankuva ole enää mustavalkoinen vaan sekaan mahtuu muutkin värisävyt.Vanhat ämmät ei jaksa enää kotkottaa tissien eriparisuudesta,tässä kun viiskymppiä alkaa lähestyä mittarissa,on kiitollinen siitä että ylipäätään on kaksi tissiä jotka on syöpävapaat,viis siitä vaikka niistä on vähän jo ilmat päässy :D
Joka ryppy ja makkara ei aiheuta enää kriisiä,niihin on jo sopeutunut.Enää ei jaksa miettiä vieläkö toosa on tarpeeksi kireä,sen huomaa siitä että pissa ei valu pitkin kinttuja eli ok,menettelee vielä.
Vähän sieltä sun täältä alkaa kolottaa,vaan mieli on vielä nuori ja nuorempia miehiä katselee hymyssä suin eikä kurttu otsassa. =)Vanhempi akka on paitsi armollisempi itselleen,myös armollisempi miesten kotkotuksien sietämisessä.

Minulla on taas positiivisia kokemuksia naisista :) En tiedä mikä sai heidät kiusaamaan sinua kouluaikoina, mutta jos he pelkäävät sinua nykyisin, niin se ei ole hyvä lähtökohta.

Miksi sinua pelätään? Oletko jotenkin pelottavan näköinen, humalassa aggressiivinen tms?? Itse olen hyvin avoin erilaisille ihmisille. Toki väkivaltaisia tms. kartan/pelkään/en hyväksy. Maailmankuvani on hyvin laaja ja hyväksyn esim. kaikki seksuaaliset ja uskonnolliset suunnat. Itse olen bi.

Jos kärsii jonkinlaisista mielenterveysvaivoista tai neurologisista vaivoista, niin sopeutuminen elämään voi olla hankalaa. Silloin voi mieli alkaa askarrella niin, että syy onkin muissa, kun itseään ei voi syyttää sellaisesta mille ei mitään voi. Jos tämä on tilanne, niin turhalla teoretisoinnilla ja vihaamisella ei mitään muuteta. Täytyy vaan keksiä elämään muuta sisältöä kuin ihmissuhteet.

[QUOTE="mie";24818774]Miksi sinua pelätään? Oletko jotenkin pelottavan näköinen, humalassa aggressiivinen tms?? Itse olen hyvin avoin erilaisille ihmisille. Toki väkivaltaisia tms. kartan/pelkään/en hyväksy. Maailmankuvani on hyvin laaja ja hyväksyn esim. kaikki seksuaaliset ja uskonnolliset suunnat. Itse olen bi.[/QUOTE]

Katkeruus, epäluulo ja jonkinlainen pelko naisia kohtaan paistaa kasvoiltani. Tämä voi jonkun näkökulmasta näyttää siltä, että olen vihainen. En ole mitenkään erityisen isokokoinen, mutta varmasti suurempi kuin useimmat naiset. En ole koskaan syyllistynyt mihinkään väkivaltaisiin tekoihin.

[QUOTE="mies";24818804]Katkeruus, epäluulo ja jonkinlainen pelko naisia kohtaan paistaa kasvoiltani. Tämä voi jonkun näkökulmasta näyttää siltä, että olen vihainen. [/QUOTE]
No onko se sitten naisten vika, jos näytät heistä pelottavalta?

[QUOTE="vieras";24818795]Jos kärsii jonkinlaisista mielenterveysvaivoista tai neurologisista vaivoista, niin sopeutuminen elämään voi olla hankalaa. Silloin voi mieli alkaa askarrella niin, että syy onkin muissa, kun itseään ei voi syyttää sellaisesta mille ei mitään voi. Jos tämä on tilanne, niin turhalla teoretisoinnilla ja vihaamisella ei mitään muuteta. Täytyy vaan keksiä elämään muuta sisältöä kuin ihmissuhteet.[/QUOTE]

Peesi.
Suomi 24 sinkut palsta on täynnä miehiä jotka ei oo saanu naista ja siitä katkeroituneena haukkuuvat päivät pitkät naisia...

[QUOTE="eee";24818934]Kyllä mä tiedän paljon yksinäisiä naisiakin.

Hölmöä syyttää syrjäytymisestäsi kokonaista sukupuolta. Ikään kuin se nyt kaikkien naisten vika olisi, ettei sinulla mene hyvin.[/QUOTE]

Naiset yrittävät tuhota minut. Mitäs jos vastaavaa tekis pojat tytölle. Siitä nousis iso meteli. Kaikki nää kouluampujat oli naisten toimesta kiusattuja. Jos tytöt olis jättäneet nää syrjäytyneet tyypit rauhaan mitään ei olis tapahtunut. Naiset on osaa olla tosi pirullisia.

[QUOTE="vieras";24818916]Peesi.
Suomi 24 sinkut palsta on täynnä miehiä jotka ei oo saanu naista ja siitä katkeroituneena haukkuuvat päivät pitkät naisia...[/QUOTE]

En tarvitse naista mihinkään. Pärjään hienosti ihan omillaankin.

[QUOTE="mies";24819435]Naiset yrittävät tuhota minut. Mitäs jos vastaavaa tekis pojat tytölle. Siitä nousis iso meteli. Kaikki nää kouluampujat oli naisten toimesta kiusattuja. Jos tytöt olis jättäneet nää syrjäytyneet tyypit rauhaan mitään ei olis tapahtunut. Naiset on osaa olla tosi pirullisia.[/QUOTE]

Kyllä pojatkin kiusaavat tyttöjä.

t.koulussa parin pojan jatkuvan kiusaamisen uhriksi joutunut

[QUOTE="vieras";24818887]No onko se sitten naisten vika, jos näytät heistä pelottavalta?[/QUOTE]

On se naisten vika. Hehän minut yrittivät aikanaan tuhota. Näiden naisten takia minusta tuli tällainen.

[QUOTE="mies";24819461]On se naisten vika. Hehän minut yrittivät aikanaan tuhota. Näiden naisten takia minusta tuli tällainen.[/QUOTE]

Kaikkien maailman naisten?

Olisi kiva tietää onko ap oikeasti mies. Osin tunnistan ap:n tekstistä kyllä naisten ja miesten erot. Mutta mistä ap on saanut päähän, ettei naista jätettäisi yksin, kyllä naiset osaavat syrjiä toisia naisia siinä kun miehiäkin. Naisilla on sisäsyntyinen holhousvietti, mutta myös naiset ovat toisilleen susia.

[QUOTE="huhhuh";24819786]Ding dong. Onkohan siellä ketään kotona...[/QUOTE]

Ei oo kaikki kotona. Diagnoosit löytyy psykiatrialta. Dippainssin paperit löytyy myös. En tiedä sitten kumpi on pahempi.

Keskenkasvuiset naiset on ihan yhtä typeriä, ajattelemattomia ja itseään täynnä kuten keskenkasvuiset miehetkin.

Elämä opettaa. Lopulta vaan sä itse voit tehdä omasta elämästäsi sellaisen kun haluat. Se, että jää märehtimään vanhoja haavoja ei auta ollenkaan. Anna anteeksi ja unohda, jatka elämääsi ja annan niiden keskenkasvuisten naikkosten olla. Mitä niistä on väliä?

No täällä yksi nainen, joka oli nuorena täysin yksin. Meni ehkä 4 vuotta että kukaan ei koulussa puhunut sanaakaan. Ai niin, huutelihan ne jotkut (yleensä pojat) jotain ilkeyksiä, kun kuljin ohi. Siitä tulikin aina tosi hyvä mieli loppupäiväksi.

Niin että ei se nyt aina ihan noin ole

Yhteistyössä