Hae Anna.fi-sivustolta

Kokemuksia nenäkorusta??

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä pretty mama, 12.03.2008.

1. nasuaww Vierailija

ÄLÄ huolehdi siitä . se siitä parane mullaki on tulehtunut olen 16 v. Ainoa mitä suosittelen niin että et koske siihen ´koko aika . ja mene apteekkiin ostaman haavanpuhditus aineen ja ota se lukko sieltä takaa pois ja osta joku pitkävarsinen koru että se tulee ulos sieltä sisä puolelta ja puhdista sitä ainakin 5 kertaa päivässä ruiskutat ihaan siihe reikään ja ja paperilla pikkasen pyyhit . aina ku puhistat ota joka KERTA koru pois ja välillä ku sull on tylsä pyöritä sitä sisällä . :) OSTA PUHISTUSAINEEN MISSÄ LUKEE " EI KIRVELE " !!!!!!!!! :)

2. Romycat Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ja tähän ohjeistukseen voisin sanoa, että menkää hyvät ihmiset teettämään lävistykset ammattilaisille niin saatatte saada vaikka ihan oikeatkin ohjeet.....

3. mmhmhh Vierailija

--

eli mahdollista on että nenään jää reikä jos sen joskus ottaa pois ?

4. miley Vierailija

moi kysyisin vaa et mite nenäkoru otetaa pois ku halusaisin vaihtaa toiseen mut mul on semmonen kierre nenäkoru nii voisiko joku neuvoa mua? kiitos jo etukäteen. =)

5. miley 16 Vierailija

hei! miten vaihdetaan nenäkoru? mul on semmonen "koukku" enkä saa sitä pois nenästä. voiko joku neuvoa.

6. Romycat Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Käännät tai "pyöräytät" vain sitä koukkua siten, että saat samalla vedettyä korua nenästä. Ei se hankalaa ole ja sen kyllä tuntee milloin se on lähdössä kuten pitääkin :)

7. peopleee Vierailija

Nenäkoru on tosi kiva :) maksoi 10 e koruliikkeessä, ei käynyt yhtään ! eikä ole kipeytynyt :) kannatan!!!

8. hahah Vierailija

Siis mitä sä tuut tänne jakamaan mielipiteitäs jotka on tommosia? ettet vaa ois kiinnostunu itekki nenäkoruist jne :) ??

9. Camiza Vierailija

Haluaisin nenäkorun ja haluaisiko oku antaa vinkkejä.. :D olen 13v ja vanhempani eivätt oikein pidä tästä ajatuksesta :(. ajattelin tedä itse korun mutta sattuuko se..? minulla on napakoru ja olen tehnyt korviksia itse itelleni.Tulehtuuko se helposti ja pitäisikö neula polttaa ennenkuin työnnän sen läpi..? myydäänkö koruja ala ikäisille ja missä kaikkialla niitä myydään? minkä hintaisia korut edes ovat? :DD

10. Juuriotettu Vierailija

Otin nenäkorun kaks päivää sitten. Se tehtiin ampumalla eikä tuntu melkein missään. Sattu vaa vähän mut oli kyl sen arvosta. Tosi hieno oli. Siin mun korus ei oo lukkoo ja se oli yön aikana noussu hieman ylös ja se pohja oli menny umpee. Hirvee vitutus kun en saanu sitä enään tunkemalla takaisin. Onneksi sain puhkaistua pohjan hakaneulalla, mutta nyt pelkään sen tulehtuvan ja menevän pilalle!!

11. nenu Vierailija

Hei!
    Mietin vaan että kun/jos nenäkoru laitetaan ampumalla niin eikös se ole ihan tavallinen korvakoru pyssy?onko koru tavallinen harjoituskorvis?koska mietin vaan että taka tappihan on ihan hervottoman kokonen....kiitos jos autatte epätietoista!:D

12. Loudness Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Käsittääkseni lävistäjä tekee sen joko neulalla tai ampumalla, mutta siihen laitetaan sitten nenäkoru, ei sitä tapillista harjoituskorua.
    Itse olen pistänyt itse joskus tyhmänä nuorena, ONNEKSI ei tulehtunut tms, mutta kannattaa tosiaan ottaa lävistäjällä (koska tulehtunut punainen nokka on ei kiva, ystävälleni kävi niin). Ja jos korusta haluaa eroon niin pieni reikähän siihen jää. Itse pidän korua joskus ja joskus en, ja kun en pidä niin se reikä on tuskin huomattava. Esim. korvakorun reiät on isommat.

Last edited: 07.11.2012
  13. piercings Vierailija

Nenäkorua tai mitään muitakaan lävistyksiä ei koskaan suositella ottamaan ampumalla.
    Sillä pyssyä ei voida puhdistaa kunnolla, joten koruun menee bakteereja toisin kuin neulalla
    tehdessä. Suosittelen laittamaan kaikki lävistyksenne ym. lävistäjällä, sillä he ovat siihen kouluttautuneet ja ammattitaitoisia. Itselläni on nenäkoru jonka kävin kesällä laittamassa lävistäjällä. Todella tyytyväinen oon ollut. Jos todella haluat nenäkorun et miettisi kipua.
    Muutaman sekunnin kirpaisua ei kannata miettiä, sillä se kertoo siitä ettet ole "valmis"
    Nenäkorun hoidosta ja paranemisajasta sen verran, että muutaman kerran päivässä n. 5min ajan huuhtelet korua lämpimällä vedellä. Lävistyksen paranemisaika on jokaisella ihmisellä yksilöllinen,
    mutta yleensä n. 2kk ..Eri paikoissa lävistysten hinnat vaihtelevat mutta eiköhän nuo yleisimmin nenäkoruissa ole about 45 - 55€ :)

14. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari