Kokemuksia nenähuuhtelukannusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sarvikuono
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sarvikuono

Vieras
Hei. Lapsellani on jatkuvasti poski- ja otsaontelovaivoja. Hän sai tuon vempeleen ja siitä tuntuisi olevan apua. Kuinka usein pitäisi käyttää? Onko sitä mahdollista käyttää liian usein eli kuivuvatko limakalvot tai jotain?

Lapsi on sairastellut vaivaa pitkäkestoisesti ja riesa on aikamoinen, joten olisin kovin kiitollinen kaikista kokemuksista / tiedoista asiaan liittyen.

Mä ainakin käytän sitä flunssassa 2-3 kertaa päivässä. Ei tietääkseni kuivaa limakalvoja, kun on kuitenkin vastaavaa "voimakkuudeltaan" mitä on kyynelneste (onkohan toi nyt oikea sana ;) ) jne.

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
mulle joku l
lääkäri ehdotti semmoisen käyttöä allergiseen nuhaan tai johonku, mut sehän tuntuu silta ku vetää reilusti vettä nenään- ni en sit halunnu semmoista ostaa.

Niinhän sitä luulisi ;) . Se ei oikeasti tunnu yhtään miltään, kun vesi siellä nenässä juoksee. Ihan alussa ehkä vähän kutittaa nenää, mutta miltään ei enää tunnu, et vesi tulee toisesta sieraimesta jo ulos. Kokeilematta ei kannata mitään kommentoida!

joo siis lapsi sanoo, että se jotenkin heti helpotti oloa ja se on kyllä meille mahtava juttu, jos tuota voi ihan säännöllisestikin käyttää. Lapsella on kuivat limakalvot ja ahtaat väylät. Punktoitukin useasti. Paine ja huimaus inhottavia oireita toden totta. Mitään haittoja ei ilmeisesti kukaan tiedä..

Minä käytän tota kannua aina kun flunssa iskee. Muistelen, että ei sais kovin montaa kertaa päivässä käyttää. Musta se on ihana, kun saa nenän välillä auki.

Käyttöohjeesta: Voit käyttää joka päivä. Ja tiettyinä ajanjaksoina, jos olet vilustunut, poskiontelontulehdusta tai siitepölyaikaa, voit käyttää kahdesta neljäänkin kertaan päivässä ilman mitään. Mutta normaalioloissa kerta päivässä riittää.

Yhteistyössä