kokemuksia rakennekynsistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
se on ihan kummista tykkää ja kummat itselle sopii.toiselle sopii toinen toiselle toinen,ei niissä sillä tavalla eroja ole et vois sanoo kummat on sulle huonommat.

Mulla ollut jo vuosia geelikynnet, niistä parhaat eli LCN. Ovat kestävämmät kuin muut geelit.
Akryylit eivät ainakaan mulla toimi, ja edelleen kummittelee jutut niiden myrkyllisyydestä päässä...
Geelit ovat monta kertaa kalliimmat, varsinkin LCN:t, mutta maksaa materiaalit.

Ikävä kyllä paljon alalle tunkijaa, ja olen törmännyt jos jonkin näköisiin lopputuloksiin.. Uusien tekijöiden kynnet alkavat "ilmaantua", eli geeli irtoilee reunoilta.

Jyväskylässä parhaat kynnet ja palvelun saat ehdottomasti Kristalta, liikeeen nimi Christal ja paikka hotelli Miltonin talo. Intersportin puoleinen pääty.

Ei kai ole sivuja, vielä. Juuri laittoi oman liikkeen pystyyn, siis onhan se ollut jo vuosia, mutta nyt siis omissa tiloissa.
Kynsien hinta riippuu siitä mitä tehdään, ranskalainen manikyyri, koristeluja, timantteja..
Mulla aina jotain extraa, en edes tiedä mitä "normikynnet" maksaa. Sanoisin että about 60?.
Soita sinne ja kysy, tiedustelusta saa numeron.

Sen verran vielä Kristan "parhaudesta", että itse ajan joka kuukausi Jkl:ään vain kynsihuoltoon Helsingistä. Minkäs teet, kun ei muilta saa rahoille vastinetta. :)

Yhteistyössä