Hae Anna.fi-sivustolta

Kokemuksia reikihoidosta

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä toimii, 09.10.2020.

1. toimii Vierailija

Minkälaisia kokemuksia teillä on reikihoidosta, minkälaisiin vaivoihin olette sitä käyttäneet ja minkälaisin tuloksin?
    Kävin Sastamalassa reikihoitajaNaomi Mesinin luona hoidossa työkaverin suositeltua, kun minulla on ollut pitkään jatkunut uupumuksen jakso.
    Se alkoi aikaisen työpaikan ajoilta, tein yövuoroja ja unirytmit meni lopulta niin sekaisin ettei pystynyt nukkumaan kun pieniä pätkiä. Sen lisäksi koin työpaikkakiusaamista, joku loppuunpalaminen siitä seurasi ja jäin saikulle.
    Sieltä nykyiseen työhön, joka muuten ollut ok, mutta hirveä uupumus jatkunut. Kaikki verikokeet ym otettu, mitään poikkeavaa ei ole löytynyt.
    Ensimmäisen reikihoidon jälkeen nukahdin illalla klo 20 ja heräsin seuraavana päivänä klo 12! Onneksi oli viikonloppu.
    Toisen kerran jälkeen nukuin 10 tuntia putkeen ja siitä eteenpäin pitkiä yöunia. Vuosia siis pisimmällään 5-6 tuntia.
    Nyt on unirytmit aika kohdillaan, tasoontunut sellaiseen n 7-8 tunnin uniin ja muuten jaksaminen lisääntynyt. Reikin myötä kadonnut piinaava närästys ja päänsäryt.
    Kiitin kyllä työkaveria että sai suostuteltua, en oikein ensin osannut uskoa. Voin kyllä suositella kaikille joilla samanlaista ongelmaa että ei kannata suotta kärsiä. Pahimmillaan käytin jotakin unilääkkeitäkin jo mutta ne teki niin sumuisen ja tokkuraisen olon ettei niistäkään ollut apua.

2. vierailija Vierailija

Olen käynyt ensimmäisen kerran reikihoidossa vuosia sitten. Hain silloin apua pitkään jatkuneeseen tulehduskierteeseen. Sain avun ja jatkoin käyntejä jonkin aikaa tiheämpään ja sitten harvakseltaan. Kerran ollut poskiontelotulehdus sen jälkeen ja sekin meni ohi omia aikojaan.

Tämän vuoden keväällä kävin kun selkä oli kipuillut pitkin talvea. Kolmen melko peräkkäisen käynnin jälkeen särky oli poissa, kävin vielä neljännen ja nyt olen jälleen menossa. Selkä on kunnossa mutta päätin että tämän koronan takia käyn silloin tällöin harvakseltaan vähän niin kuin ennalta ehkäisevänä hoitona.

3. vierailija Vierailija

Piti oikein googlesta etsiä mitä se on, en ole koskaan kokeillut mutta kerta se on ensimmäinenkin, univaikeuksista olen myös kärsinyt ja kaikki konstit on nyt kokeiltu niin pitääpä tuokin kokeilla.

4. vierailija Vierailija

Annoin myös periksi ja varasin ajan. On niin vetämätön olo kaiken aikaa että on jo alkanut pelottaa että onko jostain vakavammasta kysymys. Naomille kanssa varasin kun olen saanut hänestä hyvää palautetta. Kävin pari vuotta sitten jollain enkelienergiahoitajalla joka oli kyllä täysin puppua. Töissä on kauhea paine kaiken aikaa päällä ja pitäsi jaksaa. Sieltä kun kotiin niin kotona odottaa toinen rupeama. Apuja saatava nyt jostain tai romahan.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri