Kokemuksia Ripsikihartimista?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aatsimanja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aatsimanja

Vieras
Onko täällä kokemuksia kellään lämmitettävistä ripsikihartimista?!?!?
Mistä ostit, minkä merkkinen, vahingoittiko ripsiä ja tärkein, toimiko se ja oliko lopputulos kestävä?!?!

Ei ole. Sellainen niksi on kyllä, että tavallisia ripsikihartimia voi hieman lämmittää hiustenkuivaajalla. Itse en ole kyllä kokeillut muistaakseni, olen ihan tyytyväinen ollut omiin tosi tosi vanhoihin body shopin ripsikihartimiin.

[QUOTE="vieras";27827125]Ei ole. Sellainen niksi on kyllä, että tavallisia ripsikihartimia voi hieman lämmittää hiustenkuivaajalla. Itse en ole kyllä kokeillut muistaakseni, olen ihan tyytyväinen ollut omiin tosi tosi vanhoihin body shopin ripsikihartimiin.[/QUOTE]

Mekaaniset kihartimet vaan tuhoo ja repii ripset,teet sen miten tahansa.

Omistan Magic Curlin, olen ollut todella tyytyväinen, lämpenee nopeasti, ripset taipuu muutamassa sekunnissa, tulos kestää hyvin koko päivän :)

Itsekkin olen etsinyt mistä saisi ostettua uuden, "koneeni" on lähemmäs 10 vuotta vanha, niinpä kumiosat ovat levinneet ja metallinen lämpöantura on tullut esiin, alkanut polttamaan ripsiä, pitäisi saada uusi ettei polta ja katko ripsiä pilalle (siis johtuen ainoastaan siitä kun ei ole kumiosa enään kunnossa, aikaisemmin ei mitään ongelmia)...

Moitteettomasti palvellut tiensä loppuun, kamalaa koittaa pärjätä ilman :( Vastaavan aparaatin löysin millä ainoastaan työnnettiin ripsiä ylöspäin, en osannut yhtään käyttää, eikä myöskään tuottanut haluttua tulosta.

Vai tuhoaa, mulla on sitten superripset kun olen moiselta säästynyt.

Mulla on ihan perusmallin metallitaivutin ja ripset voi mainiosti. HUomaan jopa että paremmin kun taivutan+laitan mascaraa, kuin että olisin ilman. Ilman ollessa muutamia päiviä, tulee sellaisia koloja tippuneista ripsistä ja ovat selkeästi harvemmat, kuin päivittäisellä mascarakäytöllä.

[QUOTE="titta";29451005]Puhutaan molemmista.

On ripsikihartimia ja ripsitaivuttimia, taivutin taivuttaa ja kiharrin kihartaa.[/QUOTE]

Laittakaa kuvia ripsistä jotka laitettu kihartimella. Tahtoo nähdä mikä se ero on.

Uusimmat

Yhteistyössä