Kokemuksia satunallet jälleenmyynnistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heikkutar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heikkutar

Jäsen
04.01.2010
40
0
6
Aika suppeesti aiheesta löytyy, olisin kiinnostunut kuulemaan minkälaista homma on. Onko pelit ja lelut sellaisia että ihmiset niitä ostaa? Miten jälleenmyynti toimii, tilaukset,toimitukset yms. Olisin kiinnostunut kuulemaan hyvät ja huonot puolet asiasta.
Myyjälistan mukaan näytti että myyjiäkään ei ole ihan mahdottomasti, varsinkaan samassa kaupungissa missä itse vaikutan.
Kokemuksia siis kehiin. Voi myös ihan asiakkaana tulla kertomaan:)

mun kokemuksen mukaan on hirveän yksinäistä puuhaa ja vaikeaa tavaraa kaupata. on kuitenkin kallista ja samankaltaista saa kaupasta. päiväkodit ei oikein tilaa. itsellä tarvii olla melkein valmis asiakaskunta jos sitä alkaa myymään.

He! Minä esittelen Satunalleja! Liityin mukaan reilu puoli vuotta sitten. Ja mun kokemukset on pelkästään positiivisia! :) En koe että olisi mitenkään yksinäistä puuhaa, koska kutsuillahan ihmisiä näkee. :) Ja apua ja neuvojakin olen saanut, kun olen kysynyt.

Mun mielestä tuotteissa on hinta-laatusuhde paikallaan!! Tuotteet on testattu, ja ne on kestäviä. Ja onhan kaupoissakin jotkut pelit kalliimpia, mutta kaupassa ei pääse avaamaan laatikkoa ennen ostoa, ja näkemään ja koskemaan ja jopa testaamaan peliä etukäteen.. Se on mielestäni yksi tosi hyvä puoli Satunallet-kutsuilla.

Itse olin jälleenmyyjä lähes 5 vuotta.
Tuotteet ovat kyllä laadukkaita ja hyviä, mutta koin silti niiden myynnin ajoittain hankalaksi korkean hinnan vuoksi.
Tänä päivänä esim. päiväkotien ja kerhojen rahat ovat vähissä/tiukassa joten esittelyjä sai kyllä usein pitää mutta eivät ostaneet välttämättä mitään. Kotikutsuillakin oli välillä vaivaantunut tunnelma kun katsoivat hintoja ja totesivat ettei oikein olisi varaa ostaa mitään. Luulenpa, että muutaman euron pudotus hinnoissa nostaisi menekkiä kummasti ainakin kotikutsuilla.

Yhteistyössä