kokemuksia SI-terapiasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Melli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Melli

Jäsen
31.03.2004
189
0
16
Meidän 5-vuotiaalla pojalla todettu lievä si-häiriö ja terapiaa suositeltiin. Onko kellään kokemusta terapian tuloksellisuudesta? Olen kuullut että sillä sadaan "loistavia" tuloksia mutta haluaisin jolta kulta ihan konkreettisia esimerkkejä. Esim. miten koulu on sujunut, kaverisuhteet, puheen kehityksen edistminen jne. Terapia on niin kallista ettei turhasta viitsisi maksaa...

hei!

kyllä se varmaan kannattaa jos on edes mahdollisuus, että auttaa. meillä käyty tt:ssa puoli vuotta ja poika (kohta 4v) on kehittynyt paljon (tosin ei taida olla ikätoverien tasolla silti ja minä luulin että ongelmat ois ollu vähäiset. eli ei sillä ihmeitä tehdä. harmittaa..). niin siis meidän tapauksessa päiväkodilla ja ulkoilemisellakin on ollut suuri merkitys eli ollaan "treenattu" kotioloissakin. tt näkyy meillä lähinnä siten että siellä kokeillaan juttuja, joita minun kanssani ei suostu ainaskaan tekemään esim. riippumattoon suostuu menee nyt yksin. alussa ei olleskaan eli jonkinlaista rohkaisua sieltä ainakin saa ja kehuja ja huomiota. ja lihasjäntevyyttä ovat kanssa treenanneet. Poika myös tykkää käydä siellä "jumpassa". me käydään sairaalassa tt:ssa ja ainakaan toistaiseksi ei ole mitään laskua tullut eikä siitä kyllä mainittukaan. toivottavasti ei tule ikävää yllätystä lähiaikoina.

Yhteistyössä