Kokemuksia taittuvista rattaista matkalla!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matkakuumetta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Matkakuumetta

Vieras
Olemme ostamassa vuoden vanhalle tytöllemme matka- tai sateenvarjorattaita kesäksi ja tulevaa etelänmatkaa varten. Olen hieman kallistumassa pituussuuntaan taittuviin rattaisiin, koska ne saisi kasattua kapeimpaan tilaan. Matkakohteemme on sellainen, jossa on paljon portaita ja korkeuseroja, joten rattaita täytyy pystyä kantamaan kasattuna suht vaivattomasti.

Olisin tosi kiitollinen vinkeistä ja käytännönkokemuksista eri merkkisten rattaiden kanssa. Mielellään hyvien kokemusten lisäksi myös niitä hankaluuksia. Itse olen nyt katsellut seuraavia merkkejä: Grago Mosaic, Graco Mojo ja Carena Buggy Lieback Lux.

Entäs ne matkarattaat, jotka menevät kasaan, muttei "sateenvarjomalliksi". Onnistuuko niiden kantelu esim. portaissa, vai ovatko liian leveät kantaa sujuvasti.

Kiitos etukäteen! :)

Sellaiset sateenvarjorattaat joissa on kantokahva, ovat parhaat. Ja kannattaa tosiaan sitä painoa katsoa, kevyemmät paremmat sellainen 7kg on musta maksimi, jos rattaita pitää kantaa. Ja mahdollismman vähän hajoavia osia, nimimerkillä 2 matkikset hajonneet 3 vuoden aikana..

Uusimmat

Yhteistyössä