Kokemuksia Toyota Avensis Versosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli Toyota Avensis Verso mietinnässä. Onko kokemuksia autosta? Meillä kolme pientä lasta ja istuimet eivät mahdu millään nykyiseen autoon, joten lisätilaa kaivattaisiin.. Millainen Avensis Verso on käyttökustannuksiltaan? Entä ajomukavuus? Onko ollut suurempia vikoja?

Mun tojota rohmuaa diisseliä 7-8l/100km. Hyvä sillä on ajella. Ja keskirivin + takarivin penkit voi yksitellen irrottaa pois, jos ei tartte kaikkia paikkoja. Tavaratilaa ei oo paljoo, jos molemmat takapenkit on paikoillaan. Ja talvella lumien pudottamiseen katolta kaitetten takaa tarttee pitkän harjan. Lasten istuimia en oo autoon sovitellu, kun nuorimmallakin on enää koroke käytössä. Mutta varmasti 3 istuinta mahtuu, kun paikkoja on takana valittavana 5. Ei oo mitään suurempaa vikaa ilmaantunut. Ja itte oon ainakin vielä ollu tyytyväinen autoon.

Minulla vm. 2003 Avensis Verso 2.0 automaattivaihteistolla. Olen ajanut nyt autolla 200 tkm ja tarkoitus on ajaa se loppuun, koska mitään ongelmia ei ole ollut (nyt mittarissa 295 tkm). Käsittämätön kuljin: halvat huollot, kestää kuin mikä, kuluttaa vähän (n. 7,5 l/100 km minun ajolla maantiellä) ja se tavaratila! Meillä penkkien lukumäärä vaihtelee 2-7 ja ne helppo ottaa irti ja laittaa tallin perälle. Katsastuksessa muistivat mainita, että nämä Avensis Versot todellisia japanilaisia - pohja ei ruostu millään ja työn laatu vielä paljon korkeampaa kuin Euroopassa valmistetuissa.
Suosittelen lämpimästi

Yhteistyössä